Eka kertaa

Rajaton61

Keski-ikäinen sinkkunainen rajattoman rusketuksen haussa. Ke- to Yyterin kulmilla ja aurinkoa luvassa...voikohan siellä toivoa muutakin?

16

1580

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naimista

Juu, tosi. Pistä perse koholle niin heti on joku painamassa kullia sisääsi.

• nakumies48v

kyllähän toivoa saa ja varmaan saa muutakin,valitset vaan sopivan kumppanin,itsekin tulossa ja asetun dyynien puolelle

• Laita vaan viestiä koska olet siellä...

• jymynen

Moi, olisiko kiinnostusta lähtee ulkomailla käymään rajatonta rusketusta hakemassa? Olisin reissukumppania etsimässä.

• Sieltä-löytyy

Onhan noita tuolla matkaseuran hakufoorumilla.

• nakunamolemmat

Olin ottamassa rajatonta rusketusta yleensä siellä suurin osa on miehiä tosin nyt oli pareja ja naisia yksin. Hetken kuluttua lähelleni asettui kauniimman sukupuolen auringon ottaja ja se tietysti veti muita ympärille. Siitä ajatuksena kun nautin itse nakuna auringon otosta niin olisiko rohkeutta vaikka sokko treffeihin maisilla. Se toisi ainakin esiin asian heti mitä minä teen eikä jälkeenpäin olisi yllätys.

• Toimintaa-vaan-heti

Siis jumalauta. Nainen vieressä vittu märkänä odottamassa panoa ja sinä mietit sokkotreffejä!

Jo olet peräkamarilainen!

• kuumaansantaan

No mites tämä Hesan seutu,löytyiskö täältä selväpäistä,panohaluista-ja kykyistä nakuilijaa rantapano -treffeille vanhemmalle daamille?

• Panohalu

Mistähän ikähaarukasta suunnilleen puhutaan..?

• Siinä-ikähaarukka
        Panohalu kirjoitti:

Mistähän ikähaarukasta suunnilleen puhutaan..?

Tuosta 16-vuodesta kasikymppiseen.

• löytyy 50v mies;) rantatreffit olis tosiaan aika kuumat...

• rengas55

Jokin vielä lämmin päivä "Pihlikses"

• Minä olen sinkkumies ja joka kesä rajatonta olen ottanut,eikä paikan tarvitse mikään yyteri olla. Nytkin hieno rauhaisa ranta vain 10min päässä. Käy siellä muitakin,en ainut ole. Miksi sotkette nudismin seksiin? Koskaan en ole rannalla moista nähnyt. Nakuna oleilu on kiva,luonnollinen elämäntapa ja samanhenkinen Nainen jos vielä vierelle löytyisi..hoikat,pehmeät,älkää ujostelko vaan olkaa rennosti oma itsenne! Kauneus tulee sisältä ja kaikkihan nakuina kauniita ovat!

• Oikeessa olet, pahoittelut tästä. Silti kiinnostaa käydä näyttäytymässä ym,,,

• Anonyymi

Käyn Hämeenlinnan kauppatorilla näyttämässä pillua ja imemässä kyrpiä. T. Naturisityttö 21v

• Anonyymi

Eilen kävin yyterin nakurannalla. Onneksi ne vanhat kamalat kyltit poistettu ja tilalle tullut uudet.

Ei edes ollut mikään hienoilma 20 pilvistä ja silti silmämääräisesti 100-150 naturistiä paikalla. Sain monenkokoista kalua IHANAA.
      Onneksi nämä pervot mielensäpahoittajat ovat siirtyneet uimapukurannoille ja kunnon panomiehet ja naiset tulleet nakurannoille.
      Viikonloppuna jaan vittuani taas yyterin nakurannalla. Tiina 21v 160cm 45 kg

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      61
      1610
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      27
      1239
    3. 85
      1088
    4. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      42
      907
    5. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      67
      845
    6. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      92
      814
    7. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      15
      789
    8. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      735
    9. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      735
    10. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      116
      701
    11. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      649
    12. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      625
    13. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      622
    14. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      76
      603
    15. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      601
    16. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      580
    17. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      566
    18. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      558
    19. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      25
      551
    20. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      19
      512
    Aihe