Eka kertaa

Rajaton61

Keski-ikäinen sinkkunainen rajattoman rusketuksen haussa. Ke- to Yyterin kulmilla ja aurinkoa luvassa...voikohan siellä toivoa muutakin?

16

1384

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naimista

      Juu, tosi. Pistä perse koholle niin heti on joku painamassa kullia sisääsi.

    • nakumies48v

      kyllähän toivoa saa ja varmaan saa muutakin,valitset vaan sopivan kumppanin,itsekin tulossa ja asetun dyynien puolelle

    • Laita vaan viestiä koska olet siellä...

    • jymynen

      Moi, olisiko kiinnostusta lähtee ulkomailla käymään rajatonta rusketusta hakemassa? Olisin reissukumppania etsimässä.

      • Sieltä-löytyy

        Onhan noita tuolla matkaseuran hakufoorumilla.


    • nakunamolemmat

      Olin ottamassa rajatonta rusketusta yleensä siellä suurin osa on miehiä tosin nyt oli pareja ja naisia yksin. Hetken kuluttua lähelleni asettui kauniimman sukupuolen auringon ottaja ja se tietysti veti muita ympärille. Siitä ajatuksena kun nautin itse nakuna auringon otosta niin olisiko rohkeutta vaikka sokko treffeihin maisilla. Se toisi ainakin esiin asian heti mitä minä teen eikä jälkeenpäin olisi yllätys.

      • Toimintaa-vaan-heti

        Siis jumalauta. Nainen vieressä vittu märkänä odottamassa panoa ja sinä mietit sokkotreffejä!

        Jo olet peräkamarilainen!


    • kuumaansantaan

      No mites tämä Hesan seutu,löytyiskö täältä selväpäistä,panohaluista-ja kykyistä nakuilijaa rantapano -treffeille vanhemmalle daamille?

      • Panohalu

        Mistähän ikähaarukasta suunnilleen puhutaan..?


      • Siinä-ikähaarukka
        Panohalu kirjoitti:

        Mistähän ikähaarukasta suunnilleen puhutaan..?

        Tuosta 16-vuodesta kasikymppiseen.


      • löytyy 50v mies;) rantatreffit olis tosiaan aika kuumat...


      • rengas55

        Jokin vielä lämmin päivä "Pihlikses"


    • Minä olen sinkkumies ja joka kesä rajatonta olen ottanut,eikä paikan tarvitse mikään yyteri olla. Nytkin hieno rauhaisa ranta vain 10min päässä. Käy siellä muitakin,en ainut ole. Miksi sotkette nudismin seksiin? Koskaan en ole rannalla moista nähnyt. Nakuna oleilu on kiva,luonnollinen elämäntapa ja samanhenkinen Nainen jos vielä vierelle löytyisi..hoikat,pehmeät,älkää ujostelko vaan olkaa rennosti oma itsenne! Kauneus tulee sisältä ja kaikkihan nakuina kauniita ovat!

    • Oikeessa olet, pahoittelut tästä. Silti kiinnostaa käydä näyttäytymässä ym,,,

      • Anonyymi

        Käyn Hämeenlinnan kauppatorilla näyttämässä pillua ja imemässä kyrpiä. T. Naturisityttö 21v


    • Anonyymi

      Eilen kävin yyterin nakurannalla. Onneksi ne vanhat kamalat kyltit poistettu ja tilalle tullut uudet.

      Ei edes ollut mikään hienoilma 20 pilvistä ja silti silmämääräisesti 100-150 naturistiä paikalla. Sain monenkokoista kalua IHANAA.
      Onneksi nämä pervot mielensäpahoittajat ovat siirtyneet uimapukurannoille ja kunnon panomiehet ja naiset tulleet nakurannoille.
      Viikonloppuna jaan vittuani taas yyterin nakurannalla. Tiina 21v 160cm 45 kg

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe