Sepon Halpa-Halli

SeponTyhjä-Halli

Onko nyt lopultakin pistetty pönkä ovelle? :-/

21

1508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • smafiavittuun

      Vittu tänne mitään prismaa tuu,konkkurssi tulee ja selvitystila.

    • konkurssitullu

      kyllä se separi protestilistalla ahkeraan ainakin mainostaa,että taitaa lompsa aika tyhjä olla,ei oo bisnesvainua..

    • LuxuryMuidu
      • tylyä---

        Aika tylyä


      • Laksöri

        On.


    • napateeri

      Nut kaikki joukolla vahtaamaan 01.03.2017 kello 13:00-13:30 Separissa on avoimet ovet ostajille.

    • toiveeeeeeeeee

      Toivottavasti siihen tulis vaikka Lidl tai Kärkkäinen

      • Litlin

        myymälät on kaikki lähes samanlaisia, vain pieniä koko eroja, lisäksi Kauhajoella on jo Lidl. Kärkkäinen ei tule noin pieniin tiloihin. Ruokakauppa puuttuu siltä puelen kaupunkia.


      • kjty

        Kärkkäinen on suunnitellut tiloja ent kauhajoen auton aluelle abc vastapäätä. Haki suunniteluun kiineteistöön vuokralaisia. Hetkeen ei asiasta oo kuulunu mitään. On kai hautumassa.


    • sayt

      Oliko kaupppiaassa vikaa kun näin kävi ?

    • Tuulivoimatukiaasilla

      No ostakaa liiketila ja kokeilkaa kun niin kateita ootte, ei taira tulla mitään kovat puheet mutta siihen jää . Ei ole muuta kun tuulenhuuhtoma perse ja sekin tukiaasilla pyöriin.

    • Viikatemiesvaan

      No niin halvalla meni tila,no nyt odotellaan tuleeko siihen jotain vai puretaanko liikkenneympyrän tieltä.

      • LuxuryMuidu

        Tarjous hylätty. Ei antanut ulosottomies mennä noin halvalla. Saattaapi tulla uudestaan tyrkylle.


    • myllykirkko.on.paras

      Nyt ois Mylliksen seurakunnalle hyvä paikka. Sepon Halpa-hallista Sepon seurakuntaan!

      • Aivan upea ehdotus.


      • hualtoa---

        Saako siellä samalla polokupyärän hualtoa ja kopallisen kalijaa


      • Ei saa!!!


    • Hanaako

      Ja tää onnetoon Ari
      lähti vielä kunnallisvaaliehdokkaaksi

      • lisää_katu-uskottavuutta

        Lisääkö kunnon konkurssi myös katu-uskottavuutta


      • fafasfafas

        Myös Donald Trump on tehnyt konkurssin, nykyisin hän on Yhdysvaltain presidentti.


    • LuxuryMuidu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      697
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      41
      534
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe