ja katsoisit pitkään silmiin. Näkisit sydämeen saakka.
Tarrautuisit minuun mies
15
398
Vastaukset
Jos olet avoin ja suvaitseva ja sinulla on puhdas sydän, niin voisin nähdä aina sydämeesi saakka. Ottaisin sinut lähelleni, tuntisin sydämesi omanani.
- ihan-oikeesti
Vai sydämeen sakka, johan jotakin. Syvälle sielun syövereihin asti?
Rakastunut ihminen katsoo syvälle silmiin! - niinmut
ei se täällä tapahdu..
- näin.on
Siihen tarvitaan lähietäisyys.
- ed-----
näin.on kirjoitti:
Siihen tarvitaan lähietäisyys.
mitkä lie mahdollisuudet..
- näin.on
ed----- kirjoitti:
mitkä lie mahdollisuudet..
Mahdollisuus saattaa tulla silloinkin kun sitä vähiten odottaa.
- ed-----
näin.on kirjoitti:
Mahdollisuus saattaa tulla silloinkin kun sitä vähiten odottaa.
sen ku näk...
- Eitapahdu
ainakaan täällä,tarvitaan lähikontakti =)
- puhu.ihminen
Miksi et voisi kertoa mitä sydämessäsi on?
- Sydämensalaisuus
Ei tietenkään täällä vaan siellä... Täällä on vain höpönlöpön juttuja. Ehkä näemme vielä joskus toisemme. Ei tarvitse edes sanoja, näet kaiken katseestani.
- salat.selville
Niin. Sikäli kun uskallan kohdata sen.
Odotan. - Sydämensalaisuus
salat.selville kirjoitti:
Niin. Sikäli kun uskallan kohdata sen.
Odotan.Hän uskaltaa katsoa silmiin... Ja joskus katsonut muutakin...
- Sydämensalaisuus
Niin ja enempää en hänestä tänne kerro koska tästä ei tule mitään s24-tarinaa.
- sdfdf
Sydämensalaisuus kirjoitti:
Hän uskaltaa katsoa silmiin... Ja joskus katsonut muutakin...
Näihin jaksaisi katsoa, ei tekis tiukkaakaanhttps://i.ytimg.com/vi/tF5_JhzAtSw/maxresdefault.jpg
- rautaruno
Usein olen häntä
katsonut silmiin,
katsonut sieluun saakka.
Näen syvimpiin syövereihin,
luen kuin avointa kirjaa,
se on minulle suunnaton taakka.
Minun silmäni ovat kuolleet,
niistä näkyy vain tumma,
synkkä, elämän pohjavirta.
Sanat suustani soljuvat,
meden lailla virraten,
ja maistuvat pelottavilta.
En katso enää silmiin,
en tahdo nähdä tuskaa,
en kertoa kysyjille,
että jokaisen sisimmässä
on pieni pala mustaa.
Siks mieluummin lasken katseeni
silmistä, sieluista maahan,
hiekkaan, sotkettuun santaan,
siks mieluummin istun kivelle,
laskien loputtomiin aaltoja,
jotka tauotta lyövät rantaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664