ja katsoisit pitkään silmiin. Näkisit sydämeen saakka.
Tarrautuisit minuun mies
15
398
Vastaukset
Jos olet avoin ja suvaitseva ja sinulla on puhdas sydän, niin voisin nähdä aina sydämeesi saakka. Ottaisin sinut lähelleni, tuntisin sydämesi omanani.
- ihan-oikeesti
Vai sydämeen sakka, johan jotakin. Syvälle sielun syövereihin asti?
Rakastunut ihminen katsoo syvälle silmiin! - niinmut
ei se täällä tapahdu..
- näin.on
Siihen tarvitaan lähietäisyys.
- ed-----
näin.on kirjoitti:
Siihen tarvitaan lähietäisyys.
mitkä lie mahdollisuudet..
- näin.on
ed----- kirjoitti:
mitkä lie mahdollisuudet..
Mahdollisuus saattaa tulla silloinkin kun sitä vähiten odottaa.
- ed-----
näin.on kirjoitti:
Mahdollisuus saattaa tulla silloinkin kun sitä vähiten odottaa.
sen ku näk...
- Eitapahdu
ainakaan täällä,tarvitaan lähikontakti =)
- puhu.ihminen
Miksi et voisi kertoa mitä sydämessäsi on?
- Sydämensalaisuus
Ei tietenkään täällä vaan siellä... Täällä on vain höpönlöpön juttuja. Ehkä näemme vielä joskus toisemme. Ei tarvitse edes sanoja, näet kaiken katseestani.
- salat.selville
Niin. Sikäli kun uskallan kohdata sen.
Odotan. - Sydämensalaisuus
salat.selville kirjoitti:
Niin. Sikäli kun uskallan kohdata sen.
Odotan.Hän uskaltaa katsoa silmiin... Ja joskus katsonut muutakin...
- Sydämensalaisuus
Niin ja enempää en hänestä tänne kerro koska tästä ei tule mitään s24-tarinaa.
- sdfdf
Sydämensalaisuus kirjoitti:
Hän uskaltaa katsoa silmiin... Ja joskus katsonut muutakin...
Näihin jaksaisi katsoa, ei tekis tiukkaakaanhttps://i.ytimg.com/vi/tF5_JhzAtSw/maxresdefault.jpg
- rautaruno
Usein olen häntä
katsonut silmiin,
katsonut sieluun saakka.
Näen syvimpiin syövereihin,
luen kuin avointa kirjaa,
se on minulle suunnaton taakka.
Minun silmäni ovat kuolleet,
niistä näkyy vain tumma,
synkkä, elämän pohjavirta.
Sanat suustani soljuvat,
meden lailla virraten,
ja maistuvat pelottavilta.
En katso enää silmiin,
en tahdo nähdä tuskaa,
en kertoa kysyjille,
että jokaisen sisimmässä
on pieni pala mustaa.
Siks mieluummin lasken katseeni
silmistä, sieluista maahan,
hiekkaan, sotkettuun santaan,
siks mieluummin istun kivelle,
laskien loputtomiin aaltoja,
jotka tauotta lyövät rantaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402