Oksentamalla laihtuminen?

Milliie

On ollut aika paljon keskusteluja, että voiko sitä laihtua kun oksentaa ruuat jne, niin miten on teillä, oletteko laihtuneet ja jos olette niin kuinka nopeasti kun aloitte oksentamaan ruokanne?

2

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Workingonit

      Mä laihdun noin 2 kiloa viikossa kun oksentelen. Itselläni siis bulimia sitä muotoa että kaikki mikä menee sisään niin oksennan myös ulos. Sitten kun menen esimerkiksi vanhemmilleni kyläilemään enkä pääse laattaamaan niin sen viikonlopun aikana saattaa tulla jopa 4 kiloa painoa lisää. Tämän takia painoni pysyy suunnilleen samassa/laskee hiukan. Yhdessä kohtaa oli joku 1,5 kuukautta etten käynyt vanhemmilla/kavereilla tai missään missä en olisi päässyt laattaamaan ja laihduin noin 10 kiloa koska laattasin kaiken heti pois enkä ahminut kuin iltaisin. Tämä johti tosin siihen et pyörryin kaupassa ja aina oli tunne että jalat pettää alta. Jokseenkin typerää touhua kun tietää että tekee väärin ja hallaa keholle mutta silti ei saa lopetettua :(

    • laatat.lentää

      muaki kiinnostaa et laihtuuko oksentamalla. oon läski 167/48 kg ja tavote paino on 35-38 kg ja opin eilen oksentaan ja lähtö paino on tasan 48,1 kg joten katon oonko viikon päästä lihonnu vai laihtunu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      51
      3636
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2098
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1584
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1434
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1391
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1312
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1208
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe