On ollut aika paljon keskusteluja, että voiko sitä laihtua kun oksentaa ruuat jne, niin miten on teillä, oletteko laihtuneet ja jos olette niin kuinka nopeasti kun aloitte oksentamaan ruokanne?
Oksentamalla laihtuminen?
2
226
Vastaukset
- Workingonit
Mä laihdun noin 2 kiloa viikossa kun oksentelen. Itselläni siis bulimia sitä muotoa että kaikki mikä menee sisään niin oksennan myös ulos. Sitten kun menen esimerkiksi vanhemmilleni kyläilemään enkä pääse laattaamaan niin sen viikonlopun aikana saattaa tulla jopa 4 kiloa painoa lisää. Tämän takia painoni pysyy suunnilleen samassa/laskee hiukan. Yhdessä kohtaa oli joku 1,5 kuukautta etten käynyt vanhemmilla/kavereilla tai missään missä en olisi päässyt laattaamaan ja laihduin noin 10 kiloa koska laattasin kaiken heti pois enkä ahminut kuin iltaisin. Tämä johti tosin siihen et pyörryin kaupassa ja aina oli tunne että jalat pettää alta. Jokseenkin typerää touhua kun tietää että tekee väärin ja hallaa keholle mutta silti ei saa lopetettua :(
- laatat.lentää
muaki kiinnostaa et laihtuuko oksentamalla. oon läski 167/48 kg ja tavote paino on 35-38 kg ja opin eilen oksentaan ja lähtö paino on tasan 48,1 kg joten katon oonko viikon päästä lihonnu vai laihtunu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399