Rimming, pegging ym kivaa

Peppumies84

Kuinka yleistä naisten keskuudessa on tuntea vetoa miehen peppuun ja sillä leikkimiseen? Omaan itse jonkinasteisen peppufetissin ja nautin paljon kyseisitä leikeistä. Olen kerran ollut fwb-suhteessa naisen kanssa, joka todella halusi ja himoitsi peppuani, halusi nuolla, imeä, sormettaa ja käyttää erilaisia leluja. Tunsin itseni tämän henkilön kanssa täysin hyväksytyksi ja halutuksi ja se oli mieletön tunne. Valitettavasti en kokenut henkilöä kuitenkaan parisuhdemielessä mätsiksi. Ongelmani onkin löytää sopivaa deittiseuraa, kun tiedän ettei valtaosa todennäköisimmin jaa samanlaisia mieltymyksiä. Olen mukava ja attraktiivinen, komea (30v) mies ja treffailu ei sinänsä ei tuota ongelmia. Sen sijaan seksualisesti sopivanlaisen seuran/kumppanin löytäminen tuntuu hieman vaikelta.

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Ps. Jos olet nainen ja omaat kyseisiä mieltymyksiä, iskuri.net:stä löytyy ilmoitus otsikolla "rimming, pegging ym"

25

3636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minavaina

      Mä olen alle 30 nainen ja oon ihan hulluna miesten peppuihin. Mutta vain miesten. Naisten pyllyist en saa oikeestaa minkännmoisia kiksejä. Nuoleminen ja haistelu on ihan ykköstä. Lelujaki on kiva käyttää, jos oikeesti mies saa siitä kiksejä. Mutta ykkösenä on nuoleminen ja nuuhkuttelu :)

      • alamies96

        Vau! Onneks tollasia naisia on olemassa. Mulla itsellä on just sama fetissi. Oon mies, mutta naisen persereiän haistelu ja nuoleminen on kyllä parasta mitä oon ikinä kokenu! Ai kun sais taas.


      • tyhmäjätkä

        eihän se tarkoita sitä että pitäisi paskasta jos nuolee persereikää. Syötkö sinä sitten vauvoja?


      • Anonyymi

        naisen kieli pepussa saa mut laukeen helposti


    • peppuleikkijä

      Minä nautin tosi paljon siitä, kun mies -osana muuta seksiä - tarjoaa minulle peppureikänsä suukoteltavaksi, nuoltavaksi , imettäväksi .. että saan työntää öljyttyyn reikään vaihdellen sormeni ja värisevän sauvan. Nautin myös siitä, kun vastaavaa tehdä minun pepulleni..

      • Anonyymi

        vaimo kans ilmotti että meidän sauva liian pieni tilas oikein hirviön 36cm paksu ku mikä ja vielä vibra tärisen käsittelyssä


    • Ladyvm-73

      Tykkäisin vaan yhden kerran olen saanut. Oli ihanaa panna miestäni dildolla, haaveilin että olisi ollut vielä remmeillä varustettu...

      • Anonyymi

        mies oon ostin juuri straponin vain käyttäjä puuttuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mies oon ostin juuri straponin vain käyttäjä puuttuu

        Sama täällä... sträppi ois mutta käyttäjä vaan puuttuu ;)


      • Anonyymi

        strapon on ihana vehje nainen tuntee voiman mies tunnin panon ja 3orkkua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mies oon ostin juuri straponin vain käyttäjä puuttuu

        mun straponin saa tähän tuoliin kiinni istun nytkin pohjaan asti


    • deeramone

      oi kun löytyskin sellanen nainen. :) minulla ilmotus iskurissa hakusanalla black betty. :)

    • strapsaanut

      Olen saanut naisystävältäni sauvaa peppuun ja tuntuu hyvälle kun hän imee samalla kullia.... ja nai sen jälkeen minua

    • Funfactory.share

      Paras ostos 4ever!

    • Anonyymi

      Tää nyt on vanha ketju mutta mutta. Työpaikan kuumalle sihteerille aloin kesällä flirttailla ja homma etenikin varsin kivasti. Parin tapaamisen jälkeen kerroin himoni hänen peppuunsa ja yllätyksekseni kertoi voivansa kokeilla mitä vaan.

      No nuuhkuttelu ei mua kiinosta mutta herkullinen peppu pakarat avoinna sitten tuota pikaa olikin edessäni. Pitkän, vuosien tauon jälkeen, pepun nuoleminen oli kyllä nautinnollista, nautin siitä paljon enemmän kuin mirrin nuolemisesta, joka sekin toki on ihan kivaa.

      Tarjosinpa omaakin peppuani nuoltavaksi ja hän suostui! Todellinen lahjakkuus heti! On se uskomattoman nautinnollista kun nainen runkkaa ja kutittelee peppua kielellä samalla.

      Nainen haluaisi kahta kullia samaan aikaan, valitettavasti turvallisen ja luotettavan 3. pyörän löytäminen ei ole helppoa.

    • Anonyymi

      Meillä vaimo viimeksi eileen nuoli ja sormetti mun pyllyä,aivan taivaallista kun nuolee reikää ja runkkaa samalla!!,välillä imee munaa ja hieroo eturauhasta samalla!!,ja vaimo tykkää myös todella paljon kun eka nuolen pillun,ja sit sen jälkeen hänen pyllyn todella huolellisesti!!,sit joko panen pyllyyn tai pilluun!..

    • Ai että, tällaisesta naisesta haaveilen. Harvassa ovat, useimmiten tykkäävät vain toisinpäin, eli mies nuollen yms naisen peppua. Ehkä tuossa asetelmassa, nainen miehen peppua himoiten, on jotain erilaista sitten ?

      • Anonyymi

        Mulla eräs aikuinen nainen raiskasi mut positiivisesti.Nainen ihan kiimoissaan pyysi että menisin pylly pystyssä makaamaan. Ensin paljon öljyä sormella pyllyyn,runkkas mua takaapäin,puhui rivoja,ihana katsoa sun pyllyä,hieroi sormella mun eturauhasta,meinasin että taju lähtee,kyrpä seisoi kun rautakanki,sit yht äkkiä kuiskasi mulle,nyt olen tosi tuhma sulle,oletko valmis.. otti hieromasauvan ja rupes kiusaamaan mun pyllyreikää,laittoi värinän päälle,huusin nautinnosta...sit sanoi nyt täti raiskaa sedän,yht äkkiä rupes painamaan sauvaa pyllyyni,ensin valitin että ei mahdu,täti sanoi,nyt kestät kun setä...pyllyreikäni laajeni,silmä kulmani kostui,mutta sitten pyllyni antoi periksi,sanoin että nyt lähtee taju,värisevä sauva pyllyssäni,täti painoi syvälle pyllyyni,ja runkkas kyrpääni,sedän kyrpä tykkää tästä kun sykkii kiimalimaa sanoi täti,ajattelin että sekoan. Täti ihan kliimaksissa hoki mä panen sua ja sä tykkäät,jätti sauvan pyllyyni ja tuli eteeni,nuole mun pilluani sinä tuhma setä,sanoi vielä,rivoa katsoa kun pyllynreikä on auki ja poimut levällään,nyt nuolet mua ja sit täti raiskaa sedän pyllyn..


    • Anonyymi

      Tule tänne,nautitaan toisistamme.

    • Anonyymi

      Vasemmistonaisen perseen nuoleminen kuuluu tehtäviini.
      Vasemmistonainen nussii minua straponilla perseeseeni.
      Molemmat nautimme tilanteesta.

    • Anonyymi

      meillä alko sormettamisella vaimo huomas että tykkäsin sitten sauvaa nykyään suurta straponia vaimo nauttii kun saa nussia eikä veltostu heti ite orkkuja monta tunnin panon aikana

    • Anonyymi

      Oon nainen 28v ja aina vähä vitsillä heittäny miehille et voisin laittaa sua dildolla/straponilla pyllyyn, jokainen ottanut sen liian alistavana ja tosiissan kieltäytyneet :D Hauska kuulla et oikeesti löytyy halukkaita miehiä. Miehet kyllä haluais laittaa byybeliin, mut niitä ei sit saa laittaa.

      • Anonyymi

        No höh... eivätpä sitten ne kieltäytyneet miehet lainkaan tiedä, että mitä ovatkaan menettäneet kun olet tätä ehdottanut :(
        Itse olisin suostunut ehdotukseesi aivan saman tein ;-)
        Eli kyllä meitä miehiä tosiaan on ja löytyy, jotka haluaisivat antautua Naisen naitavaksi, saamaan sträppiä peppuunsa =O)


    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe