laitoin hänelle

prinsessa_satumaan1nn

fb:ssä kaveri kutsun ja viestiä hän ei vastannut viesteihin mitään ........... joten päätin luovuttaa ..... hänen suhteen ........ en ala varattua ruikuttamaan ........ aijon jatkaa elämässä eteenpäin ilman häntä .......... vaikka asia sattuu .......... syvälle ......sydämmeen koska häntä kohtaan tunnen suuresti ........ en halua yksinkään enään olla ....... vaikka alkaisin suhteeseen toisen kanssa ........rakastan aidosti toista ........... mut yksinkään ei ole hyvä olla ....

8

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prinsessa_satumaan1nn

vaikka usein olin baarissa humalassa en siltikään ole mikään alkohollisti mä voin elää ilman alkohooliakin ;)

• prinsessa_satumaan1nn

itse huutelit mun perään vaikka olit parisuhteessa toisen kanssa jäit niistä kiinni sen vuoksi otin suhun etäisyyttä.................... en ollut varma mitä haluat musta ..... täälä en halua enään näitä selvitellä miellummin puhuisin sun kanssa asiat kahden kesken niin ei jää kumpaakaan kaivertaa asiat nyt ei ole rahaa lähtee kaffelle kun tää opiskelija elämä on niin köyhää ennenkun saan ammattin ja töitä

• prinsessa_satumaan1nn
    • prinsessa_satumaan1nn

nyt meen nukumaan ................................................

• prinsessa_satumaan1nn

jos vain ajattelit leikkiä mun tuntella niin hyvä että se kaikki loppu

• Kurjaa jos toinen ei mitään vastaa. Aina voi jotain vastata vaikka kiitos ei.

• prinsessa_satumaan1nn

en mäkään vastaa hannelle mitään jos hän haluu vaan leikkiä niin menköön............. en halua mitään leikkiää elämääni

• prinsessa_satumaan1nn

se ei tule mua miksikään leluksi saamaan sen se tulee vielä huomaamaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      13
      11325
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      37
      3863
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      3029
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      125
      2391
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      81
      2045
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      196
      1761
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      299
      1006
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      790
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      745
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      699
    Aihe