Venäjän Trollit Oikeistodemarin Kimpussa.

Mutta ei se mitään. Antaa tulla lunta tupaan ja jäitä porstupaan.

31

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä niitä Venäjän Trolleja on ?

• Miksi ilmaannuit heti paikalle?

• OikeistoSosDem kirjoitti:

Miksi ilmaannuit heti paikalle?

Miksi etsit sääliä palstalla, ja halootat Venäjän Trollien olevan perässäsi ;) Voisi kyllä kuvitella, että sinä et tuolla kyvykkyydelläsi Venäjää, tai Venejän Trolleja kiinnosta.

• OikeistoDinari kirjoitti:

Miksi etsit sääliä palstalla, ja halootat Venäjän Trollien olevan perässäsi ;) Voisi kyllä kuvitella, että sinä et tuolla kyvykkyydelläsi Venäjää, tai Venejän Trolleja kiinnosta.

Sääliä? Buhahaa! Sulla on aika paljon kirjoitusvirheitä. Mitä mieltä olet seuraavista väitteistä.
        1. Suomen tulee hakea NATO-jäsenyyttä mahdollisimman nopeasti.
        2.Venäjä on Imperialistinen Roistovaltio.
        3. Putin on fasistinen diktaattori.

Sääliä? Buhahaa! Sulla on aika paljon kirjoitusvirheitä. Mitä mieltä olet seuraavista väitteistä.

Yleensä kuitenkin saan asiani selvitetyksi.
        En ala kanssasi noista leikkimään, olet jo riittäväti noilla jutuillasi palstalla trollannut.

• Oikein.virheitäkin
        OikeistoSosDem kirjoitti:

Tuo venäläisten kehittämä doping-sekoitus Oral Turinabol aiheuttaa myös oraalista turinaa, ripulia ja pierua suusta, pahaa paskanpuhumista.
        Oikeistosossu saanut tabuja.
        Missä sinä OikeistoSosDem ressukka nyt näet kirjoitusvirheitäkin.

Menisit SDP palstalle, kun se tarkoitettu sinulle. Siellä viisautesi palkitaan.

Yleensä kuitenkin saan asiani selvitetyksi.
        En ala kanssasi noista leikkimään, olet jo riittäväti noilla jutuillasi palstalla trollannut.

Taas kirjoitusvirhe.

Taas kirjoitusvirhe.

Tuo taitaakin olla ainoa, johon sinusta palstalla on. Puuttumaan epäolennaisuuksiin, kun suurta egoasi on "loukattu", eikä sinua kohdella "huippuasiantuntijana", vaan narsistisena mulkkuna, jollainen selvästikin olet.

Tuo taitaakin olla ainoa, johon sinusta palstalla on. Puuttumaan epäolennaisuuksiin, kun suurta egoasi on "loukattu", eikä sinua kohdella "huippuasiantuntijana", vaan narsistisena mulkkuna, jollainen selvästikin olet.

Asia joka vituttaa on tuo "Narsisti" sanan kevyt heittely. Jota teet kaikilla nikeilläsi. Elämässäni parin todellisen narsistin uhriksi joutuneena tiedän mistä siinä on kysymys. Sun kaltaiset eivät mua loukkaa. Eiköhän tämä ollut tässä. Vaihda taas nikkiä.

Asia joka vituttaa on tuo "Narsisti" sanan kevyt heittely. Jota teet kaikilla nikeilläsi. Elämässäni parin todellisen narsistin uhriksi joutuneena tiedän mistä siinä on kysymys. Sun kaltaiset eivät mua loukkaa. Eiköhän tämä ollut tässä. Vaihda taas nikkiä.

Ei vaan iske ja loukkaa . . . eikös olekin kamalaa. Et sinä kykene minua loukkaamaan, et noilla nikkijutuillasi, tai muilla höpötyksilläsi, etkä sääliä sääliä "kovilla" kokemuksillasi.
        Opettele pysymään asiassa, oikealla palstalla ja lopeta sitten tämä narsistinen viimeisen kommentin metsästys.

Ei vaan iske ja loukkaa . . . eikös olekin kamalaa. Et sinä kykene minua loukkaamaan, et noilla nikkijutuillasi, tai muilla höpötyksilläsi, etkä sääliä sääliä "kovilla" kokemuksillasi.
        Opettele pysymään asiassa, oikealla palstalla ja lopeta sitten tämä narsistinen viimeisen kommentin metsästys.

Vittu mikä nuija. Ei ymmärrä lopettaa.

Vittu mikä nuija. Ei ymmärrä lopettaa.

Niin no tota noin, kukahan se ei nyt ymmärrä lopettaa ;)

• Ihme.sälli

Et osannut Kukkosen selostus määriä.
      Silti intät vastaan. Menisit SDP palstalle, siellä kaivattaisiin viisauttasi.
      Täällä ei oikein ole tuollaiselle 3x demari tohtorilla käyttöä. Siellä
      olisit kaltaistesi joukkossa, kun sanottukin, että joukossa viisaus kasvaa.

• Itse olet ihme sälli kun uskoit Kukkosen puutaheinän. Onko vaikea myöntää olevansa väärässä "Majuri".

• Mene.kotio

Itse olet ihme sälli kun uskoit Kukkosen puutaheinän. Onko vaikea myöntää olevansa väärässä "Majuri".

Itseppä ihte, enkä minä.
        Normi demarin puhetta.
        Kyllä demaripalsta on menettänyt paljon lahjakkuudestasi.

• Mene.kotio kirjoitti:

Itseppä ihte, enkä minä.
        Normi demarin puhetta.
        Kyllä demaripalsta on menettänyt paljon lahjakkuudestasi.

Tarkoitus ohjata tuo nero oikealle palstalle. Tuntuu vaan olevan käsityskyky keskivertoa heikompaa.

• RäyhäRinne

Ei OikeistoSosDem ole trolli, hän on vaan yksinkertaisesti räkätyhmä tyyppi.

• Alkaa.jo.vaikuttaan
        RäyhäRinne kirjoitti:

Luutnantiksi päässyt kerhossaan jossa mm linnunpönttöjä tekivät.
        Vajavaisena ei päässyt armeijaankaan.

• Alkaa.jo.vaikuttaan kirjoitti:

Luutnantiksi päässyt kerhossaan jossa mm linnunpönttöjä tekivät.
        Vajavaisena ei päässyt armeijaankaan.

Itse luulet että 38 = 11 6. Olen tähän asti kuvitellut että esität yksinkertaisempaa kuin olet. En ole siitä enää ihan niin varma.

Tarkoitus ohjata tuo nero oikealle palstalle. Tuntuu vaan olevan käsityskyky keskivertoa heikompaa.

Oletko "Majurin" Alter Ego. Se selittääkin paljon.

• RäyhäRinne kirjoitti:

Oon ottanut linjan etten vastaa Puskaruikkujen henkilökohtaisuuksiin.

Oletko "Majurin" Alter Ego. Se selittääkin paljon.

Selittäisi mitä ja mistä, miten.
        Erikoisinta on mistä tuollainen edes on tullut mieleesi, koetatko loukata, väheksyä - vai mitä ?

Ei taida kannattaa noilla eväillä.

Selittäisi mitä ja mistä, miten.
        Erikoisinta on mistä tuollainen edes on tullut mieleesi, koetatko loukata, väheksyä - vai mitä ?

Ei taida kannattaa noilla eväillä.

Ei pidä alkaa itkemään jos itse lähtee henkilökohtaisuuksien tielle.

• OikeistoDinari

Ei pidä alkaa itkemään jos itse lähtee henkilökohtaisuuksien tielle.

Itkemään ? Minäkö ?

Onpas taas säälittävää "kalastelua" ;)

Itkemään ? Minäkö ?

Onpas taas säälittävää "kalastelua" ;)

Sitähän sinä juuri teet. Kuviosi on aiemmista nikeistäsi niin tuttu.

Sitähän sinä juuri teet. Kuviosi on aiemmista nikeistäsi niin tuttu.

Mistä aiemmista nikeistä ?

• Onpas feikki OikeistoSosDem :llä suureuudenhullut ajatukset itsestään. Nikkiä käyttävä henkilö on pihalla asioista pelkkä Twiittaaja ja nyt näköjään kuvittelee vielä että joku ottaisi tosissaan hänen juttunsa.

Venäjän trollit kimpussa,hahahhahhhaaaaaa

• Yksi trolli tuli lisää pörräämään. Sehän sinä olet.

Yksi trolli tuli lisää pörräämään. Sehän sinä olet.

Vaikeaa on sen narsismin kanssa ? Pitäisi saada se viimeinen kommentti ? Ei tule onnistumaan, eli saat hakata väärällä palstalla päätäsi seinään hamaan tulevaisuuteen asti.
        Hoitosi tulee siis jatkumaan luultavasti vuosia, ja lääkitystä on lisättävä runsaasti, sillä selvästikin alkaa kierrokset kasvamaan.
        Eikö olisi helpompi antaa olla, ja keskittyä oleelliseen. Tämäkään ei ole palstalle kuuluuvaa, tämä henkilökohtainen murhenäytelmäsi, jossa harhasi Venäjän trolleista vain pahenevat. Usko huviksesi, kumpikaan, ei Venäjä eikä Venäjän Trollit ole kiinnostuneet mitättömästä multipersoonastasi.

Vaikeaa on sen narsismin kanssa ? Pitäisi saada se viimeinen kommentti ? Ei tule onnistumaan, eli saat hakata väärällä palstalla päätäsi seinään hamaan tulevaisuuteen asti.
        Hoitosi tulee siis jatkumaan luultavasti vuosia, ja lääkitystä on lisättävä runsaasti, sillä selvästikin alkaa kierrokset kasvamaan.
        Eikö olisi helpompi antaa olla, ja keskittyä oleelliseen. Tämäkään ei ole palstalle kuuluuvaa, tämä henkilökohtainen murhenäytelmäsi, jossa harhasi Venäjän trolleista vain pahenevat. Usko huviksesi, kumpikaan, ei Venäjä eikä Venäjän Trollit ole kiinnostuneet mitättömästä multipersoonastasi.

Henkilökohtainen murhenäytelmäni olet sinä.

Henkilökohtainen murhenäytelmäni olet sinä.

Etköhän se ole ihan itse joka itsellesi näitä henkilkökohtaisia murhenäytelmiä rakentelet, et vaan osaa lopettaa ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      171
      1111
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      539
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      531
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      472
    Aihe