SURKEAA asiakaspalvelua Hobby Hallin huollossa

Läppärini on ollut jo toista kertaa huollossa ja roikkunut siellä ties kuinka kauan ilman mitään infoa edistyksestä. Tiedustelin asiaa viestitse parikin kertaa, ei vastausta. Lopulta soitin ja oikein vittumaisen kuuloinen mies vastasi laiskasti puhelimeen. Kysyin miksi en ole saanut minkäänlaista tietoa huollon etenemisestä. "Sulle on yritetty soittaa monta kertaa, ei oo saatu kiinni." "Ei muuten ole soitettu kertaakaan." "Kyllä on soitettu monta kertaa." Kierrokset alkoivat nousta, ja minä en koskaan hermostu asiakaspalvelijoille (kas, kun suurin osa palvelee asiallisesti ja osaa hommansa hienosti.)

Vittumainen ukko käski hakemaan tietokoneen heiltä, johon vastasin että en todellakaan lähde hakemaan mitään, johon ukko vastaa, että laatikko on jo hävitetty, mutta voidaan postitsekin lähettää. Mielenkiinnolla odotan, tuleeko kone sellaisenaan ilman suojausta. "Ei voida ottaa takaisin konetta, kun se toimuu ihan hyvin." Vitut toimii! Yrittäessäni puhua jotain, alkaa vittumainen ukko hokemaan mm, mm, mm joo mut blaablaablaablaablaa moikka. Vittu minä sanon...
Seuraavaksi yhteys KKV !

Jos tunnistat itsesi, niin terkkuja: äärimmäisen harvoin törmää noin ala-arvoisen surkeisiin aspoihin. Katso peiliin ja mieti asennettasi vakavasti.
Ilmoita


*toimii

Ja ei siis todellakaan vittu toimi! Siksi seuraava yhteys onkin kuluttajaneuvonta.
Ilmoita
Tuli vähän väärään osioon tämä avaus, mutta ei se haittaa, tietotekniikka kuitenkin!
Ilmoita
Jos oma kommunikaatiosi oli tuolla tasolla niin on hyvin todennäköistä, että koneessa ei ollut vikaa.

Kaikissa vikatilanteissa homma menee niin, että:
1. Kokeillaan käynnistää tietokone uusiksi jos vaikka auttaisi
2. Kokeillaan palauttaa tehdastilaan jos vaikka auttaisi
3. Kokeillaan asentaa kaikki päivitykset mitä ohjelmien ja laitteiden valmistajilla on tarjota

Jos ei auta niin sen jälkeen pitää kyetä kertomaan miten väitetty vikatilanne myydyssä tuotteessa toistetaan. Muista toki se, että jos palautat sinne ehjän tietokoneen niin silloin sinulle voidaan lähettää kaikesta ajan tuhlaamisesta lasku.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

SURKEAA asiakaspalvelua Hobby Hallin huollossa

Läppärini on ollut jo toista kertaa huollossa ja roikkunut siellä ties kuinka kauan ilman mitään infoa edistyksestä. Tiedustelin asiaa viestitse parikin kertaa, ei vastausta. Lopulta soitin ja oikein vittumaisen kuuloinen mies vastasi laiskasti puhelimeen. Kysyin miksi en ole saanut minkäänlaista tietoa huollon etenemisestä. "Sulle on yritetty soittaa monta kertaa, ei oo saatu kiinni." "Ei muuten ole soitettu kertaakaan." "Kyllä on soitettu monta kertaa." Kierrokset alkoivat nousta, ja minä en koskaan hermostu asiakaspalvelijoille (kas, kun suurin osa palvelee asiallisesti ja osaa hommansa hienosti.)

Vittumainen ukko käski hakemaan tietokoneen heiltä, johon vastasin että en todellakaan lähde hakemaan mitään, johon ukko vastaa, että laatikko on jo hävitetty, mutta voidaan postitsekin lähettää. Mielenkiinnolla odotan, tuleeko kone sellaisenaan ilman suojausta. "Ei voida ottaa takaisin konetta, kun se toimuu ihan hyvin." Vitut toimii! Yrittäessäni puhua jotain, alkaa vittumainen ukko hokemaan mm, mm, mm joo mut blaablaablaablaablaa moikka. Vittu minä sanon...
Seuraavaksi yhteys KKV !

Jos tunnistat itsesi, niin terkkuja: äärimmäisen harvoin törmää noin ala-arvoisen surkeisiin aspoihin. Katso peiliin ja mieti asennettasi vakavasti.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta