Kerroin tyttö ystävälle bi/homo haluista

Kaappihomo

Onko muita ketkä seurustelee niin sanotussa normi suhteessa.
Mut haluja olis samaan suku puoleen.
Mulla on haluja ja olen ne tyytö ystävälleni kertonut.
Haluaisin imeä toisen miehen munaa.
Tyttö ystävä tavallaa hyväksy ja anto tavallaa luvan et ehkä joskus voin sen tehä. Jos seki saa jotain mut ei tiädä mitä haluu.
Onko muilla kokemusta tälläsestä.
Ja mitä jos tyttö ystävä haluu toista miestä suastuakko sit siihe kimppaki olis jees.

7

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesnainenn

Jos pelkkää kullia kaipaat niin mitä jos hankkisitte strapon dildon. Voihan olla että huomaatkin sen riittävän tyydyttämään fantasiasi. Tyttäystäväsihän voisi hankkia jostain kirpparilta vaikka liituraita puvun, miesten kengät ja laittaa hiukset kiinni jos ovat pitkät ja lierihatun niin saisit alistua "miehelle".

• sal5

kyllä haluan imeä munaa , tai jos joku panis

• Haluan munaa, nuolla sitä vaikka tyttöystäväsi nähden ja haluan naida myös tyttöystäväsi kanssa, jos se sopii sille!!!

• sfafaf

musta on outoo et sulle tulee suhteessa muita haluja kun tyttös. iteki oon pan mut jos en tahtois mun kumppanii ni se ei olis se oikee.

• Nipsu123z

Ja ap, sun nimimerkki on kaappihomo.
        Hmmm....miks sulla on tyttöystävä?

• Mun serkku tyttö esitteli mut poikaystävälleen kun se oli kertonut olevansa bi.

• Yhteinenpeti

Sisareni kutsui minut luokseen keväällä iltaa istumaa ja aterian aikana hän kertoi avokkinsa olevan BI! No, olinhan sitä vähän epäillyt hänen käytöksensä vuoksi jo aikaisemminkin. Yhteisillä saunareissuilla oli niin tarkaan mittaillut katseellaan. Nyt sisareni pikkuhiprakassa ehdotteli, että voisin mennä hänen miehensä kanssa saunaan ja olla siellä "silleen", kuten hän asian ilmaisi. Niinhän siinä sitten kävi, että siskon avokin kanssa päädyttiin samaan sänkyyn, eikä vain kerran, vaan useamman kerran ja minusta tuli sen kesän aikana ahkera vieras heille. Tiesin, että sikollaki oli ollut tyttöjuttuja ja oli kai sen vuoksi avomielinen ja hyväksyväinen.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7840
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2019
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1960
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe