Evolutionistit kuvassa

saanko.esitellä

15

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • logiikka

      MInä myönnän että joskus olen ajatellut vähän ikävästi kreationistien kognitiivisesta kapasiteetista, mutta kyllä kai siihen jonkinlaisia lahjoja vaaditaan, että päivä päivältä onnistuu vetämään juttunsa entistä typerämpään suuntaan.

    • Hjuyght

      Noinhan se tilastojen valossa kieltämättä on, eli koska evokit hakevat parisuhdetta itsekkäät halut etusijalla niin eihän se onnistu.
      Kuka nyt haluaisi olla koko ikänsä hyväksikäytetyn asemassa.
      Evomoraaliset ovat peestä.

      • Evomoralisti

        Niin, kaksi ahneuteen opetettua evokkiateistibastardia lyöttäytyy yhteen niin mitä siitä voi muuta tulla kuin äpärälapsia ja lapsenruokkokiistoja.
        Tämä on helppoa ennustaa sillä tilastojen valossa avosuhteet kariutuvat yli puolet useammin kuin avioliitot joista puolet kariutuu.


    • Ateistit elävät valheessa. Raamattu tietää. Se kiteyttää Jumalan lasten tehtävän ja langenneen maailman elämäntarkoituksen:

      2Kor. 5:20 Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.

      Jeesuksen kuninkuus tulee tiettäväksi. JOKAISELLE.

      Room. 14:11 Sillä kirjoitettu on: "Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa."

      • Elät.valheessa

        Sinähän se Jyrki elät valheessa. Perustat elämäsi uskonnon valheisiin. Mooseksen olemassa olo, teot, Exodus, jne kaikki valheita.

        Raamatun tarinat ovat sepitettyjä kertomuksia joiden varaat uskontojen valheet kyhätään. Et kykene kiemurtelemaan irti siitä tosiasiasta että elät valheessa. Et millään määrällä YouTuben hörhövideoiden linkkejä. Et millään määrällä hihusivustojen linkkejä. Et millään määrällä Raamatun lainauksia.

        Elät valheessa ja levität valheita. Olet valehtelija. Häpeä jos kykenet.


      • Elät.valheessa kirjoitti:

        Sinähän se Jyrki elät valheessa. Perustat elämäsi uskonnon valheisiin. Mooseksen olemassa olo, teot, Exodus, jne kaikki valheita.

        Raamatun tarinat ovat sepitettyjä kertomuksia joiden varaat uskontojen valheet kyhätään. Et kykene kiemurtelemaan irti siitä tosiasiasta että elät valheessa. Et millään määrällä YouTuben hörhövideoiden linkkejä. Et millään määrällä hihusivustojen linkkejä. Et millään määrällä Raamatun lainauksia.

        Elät valheessa ja levität valheita. Olet valehtelija. Häpeä jos kykenet.

        Palaa asiaan jos ja kun luominen kiinnostaa.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Palaa asiaan jos ja kun luominen kiinnostaa.

        Tokihan se kiinnostaa "evolutionistejakin" mutta kukaan ei ole toistaiseksi kyennyt kertomaan siitä muuta kuin että jumala loi ja sillä hyvä. Jotkut kovasti uskontöhröksessä olevat jopa kuvittelevat että tuo antaa vastauksen kysymykseen "miten?".


      • HiskiJaNaapurinKissa kirjoitti:

        Tokihan se kiinnostaa "evolutionistejakin" mutta kukaan ei ole toistaiseksi kyennyt kertomaan siitä muuta kuin että jumala loi ja sillä hyvä. Jotkut kovasti uskontöhröksessä olevat jopa kuvittelevat että tuo antaa vastauksen kysymykseen "miten?".

        Hiski. Miksi vieläkin petät itseäsi? Ei ole häpeä tunnustaa tulleensa petetyksi. Langennut maailma pettää. Sen sijaan on häpeä jatkaa itsepetostaan.

        http://www.quoteslike.com/images/692/we-started-a-game-we-never-got-to-finish-cT09m3-quote.jpg

        FAKTAT:
        - Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde.
        - Kaikki luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet.


      • RaamattuOnValhe
        yurki1000js kirjoitti:

        Hiski. Miksi vieläkin petät itseäsi? Ei ole häpeä tunnustaa tulleensa petetyksi. Langennut maailma pettää. Sen sijaan on häpeä jatkaa itsepetostaan.

        http://www.quoteslike.com/images/692/we-started-a-game-we-never-got-to-finish-cT09m3-quote.jpg

        FAKTAT:
        - Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde.
        - Kaikki luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet.

        Tiede on kumonnut Raamatun tarinat kuten ihmisen ja muiden eliölajien luomisen, Raamatun tulvan sekä Juutalaisten Exoduksen jo aikaa sitten.

        Kreationismi perustuu satuihin ja valheisiin. Evoluutio on kiittämättömistä oleva tosiasia.

        Miksi et Jyrki herää todellisuuteen? Miksi Jyrki valehtelet?


    • kunhan.huomautan

      Aloituksen kuva kuvaa kuvaavasti sitä millä tasolla kreationistien "huumori" ja "moraali" liikkuu.

      • - Mistä huumori?
        - Mistä elämä?
        - Mistä kaikki?

        MUISTIIN

        - (Makro)evoluutiota ei ole.
        - Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde.
        - Kaikki luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet.
        - Ellet ole tyytyväinen oletetun evoluution tuotteisiin, osoita valitukset suoraan evoluutiolle. Logiikkaa voi harjoittaa.

        MIKSI LOGIIKKA PUUTTUU?

        Koska langennut maailma on sokea. Se eksyy ja eksyttää. Se PIMITTÄÄ...

        https://www.google.fi/#q=suppressed knowledge

        ...ja TYHMENTÄÄ.

        https://www.google.fi/#q=population dumbing

        Onko toivoa? On.

        Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.


      • yurki1000jc
        yurki1000js kirjoitti:

        - Mistä huumori?
        - Mistä elämä?
        - Mistä kaikki?

        MUISTIIN

        - (Makro)evoluutiota ei ole.
        - Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde.
        - Kaikki luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet.
        - Ellet ole tyytyväinen oletetun evoluution tuotteisiin, osoita valitukset suoraan evoluutiolle. Logiikkaa voi harjoittaa.

        MIKSI LOGIIKKA PUUTTUU?

        Koska langennut maailma on sokea. Se eksyy ja eksyttää. Se PIMITTÄÄ...

        https://www.google.fi/#q=suppressed knowledge

        ...ja TYHMENTÄÄ.

        https://www.google.fi/#q=population dumbing

        Onko toivoa? On.

        Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Höps


    • saarnamiehenkätyri

      Haluaisitko kertoa, miten evoluutio eli ympäristöön sopeutuminen geneettisen muuntelun kautta olisi yhteydessä tarpeiden tyydyttämiseen?

      Minäpä kerron. Kyse on siitä, että et edes tiedä mitä evoluutiolla tarkoitetaan. Vastustat omaa kuvitelmaasi evoluutiosta, jolla ei ole oikeasti mitään tekemistä koko asian kanssa.

      • saanko.esitellä

        Evoluutio tuottaa sokeita ja ahneita tarpeidensa tyydyttäjiä, jotka ovat kuin eläimiä, kristinusko rakastavia ja ajattelevia ihmisiä.


      • DRHouse
        saanko.esitellä kirjoitti:

        Evoluutio tuottaa sokeita ja ahneita tarpeidensa tyydyttäjiä, jotka ovat kuin eläimiä, kristinusko rakastavia ja ajattelevia ihmisiä.

        Kristinusko on tuottanut rakastavia terroristeja, diktaattoreita, kiduttajia, natseja, joukkomurhaajia ym. joiden jäljiltä ruumiskasat yltävät miljardiluokkaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe