Kioskilla. Evoluutiossa elämä on vain tarpeiden tyydyttämistä. Eikä silti ikinä olla tyytyväisiä.
http://vamers.com/wp-content/uploads/2013/07/Vamers-humour-Dat-Ass-Minion-Style..jpg
Evolutionistit kuvassa
15
194
Vastaukset
- logiikka
MInä myönnän että joskus olen ajatellut vähän ikävästi kreationistien kognitiivisesta kapasiteetista, mutta kyllä kai siihen jonkinlaisia lahjoja vaaditaan, että päivä päivältä onnistuu vetämään juttunsa entistä typerämpään suuntaan.
- Hjuyght
Noinhan se tilastojen valossa kieltämättä on, eli koska evokit hakevat parisuhdetta itsekkäät halut etusijalla niin eihän se onnistu.
Kuka nyt haluaisi olla koko ikänsä hyväksikäytetyn asemassa.
Evomoraaliset ovat peestä.- Evomoralisti
Niin, kaksi ahneuteen opetettua evokkiateistibastardia lyöttäytyy yhteen niin mitä siitä voi muuta tulla kuin äpärälapsia ja lapsenruokkokiistoja.
Tämä on helppoa ennustaa sillä tilastojen valossa avosuhteet kariutuvat yli puolet useammin kuin avioliitot joista puolet kariutuu.
Ateistit elävät valheessa. Raamattu tietää. Se kiteyttää Jumalan lasten tehtävän ja langenneen maailman elämäntarkoituksen:
2Kor. 5:20 Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
Jeesuksen kuninkuus tulee tiettäväksi. JOKAISELLE.
Room. 14:11 Sillä kirjoitettu on: "Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa."- Elät.valheessa
Sinähän se Jyrki elät valheessa. Perustat elämäsi uskonnon valheisiin. Mooseksen olemassa olo, teot, Exodus, jne kaikki valheita.
Raamatun tarinat ovat sepitettyjä kertomuksia joiden varaat uskontojen valheet kyhätään. Et kykene kiemurtelemaan irti siitä tosiasiasta että elät valheessa. Et millään määrällä YouTuben hörhövideoiden linkkejä. Et millään määrällä hihusivustojen linkkejä. Et millään määrällä Raamatun lainauksia.
Elät valheessa ja levität valheita. Olet valehtelija. Häpeä jos kykenet. Elät.valheessa kirjoitti:
Sinähän se Jyrki elät valheessa. Perustat elämäsi uskonnon valheisiin. Mooseksen olemassa olo, teot, Exodus, jne kaikki valheita.
Raamatun tarinat ovat sepitettyjä kertomuksia joiden varaat uskontojen valheet kyhätään. Et kykene kiemurtelemaan irti siitä tosiasiasta että elät valheessa. Et millään määrällä YouTuben hörhövideoiden linkkejä. Et millään määrällä hihusivustojen linkkejä. Et millään määrällä Raamatun lainauksia.
Elät valheessa ja levität valheita. Olet valehtelija. Häpeä jos kykenet.Palaa asiaan jos ja kun luominen kiinnostaa.
yurki1000js kirjoitti:
Palaa asiaan jos ja kun luominen kiinnostaa.
Tokihan se kiinnostaa "evolutionistejakin" mutta kukaan ei ole toistaiseksi kyennyt kertomaan siitä muuta kuin että jumala loi ja sillä hyvä. Jotkut kovasti uskontöhröksessä olevat jopa kuvittelevat että tuo antaa vastauksen kysymykseen "miten?".
HiskiJaNaapurinKissa kirjoitti:
Tokihan se kiinnostaa "evolutionistejakin" mutta kukaan ei ole toistaiseksi kyennyt kertomaan siitä muuta kuin että jumala loi ja sillä hyvä. Jotkut kovasti uskontöhröksessä olevat jopa kuvittelevat että tuo antaa vastauksen kysymykseen "miten?".
Hiski. Miksi vieläkin petät itseäsi? Ei ole häpeä tunnustaa tulleensa petetyksi. Langennut maailma pettää. Sen sijaan on häpeä jatkaa itsepetostaan.
http://www.quoteslike.com/images/692/we-started-a-game-we-never-got-to-finish-cT09m3-quote.jpg
FAKTAT:
- Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde.
- Kaikki luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet.- RaamattuOnValhe
yurki1000js kirjoitti:
Hiski. Miksi vieläkin petät itseäsi? Ei ole häpeä tunnustaa tulleensa petetyksi. Langennut maailma pettää. Sen sijaan on häpeä jatkaa itsepetostaan.
http://www.quoteslike.com/images/692/we-started-a-game-we-never-got-to-finish-cT09m3-quote.jpg
FAKTAT:
- Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde.
- Kaikki luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet.Tiede on kumonnut Raamatun tarinat kuten ihmisen ja muiden eliölajien luomisen, Raamatun tulvan sekä Juutalaisten Exoduksen jo aikaa sitten.
Kreationismi perustuu satuihin ja valheisiin. Evoluutio on kiittämättömistä oleva tosiasia.
Miksi et Jyrki herää todellisuuteen? Miksi Jyrki valehtelet?
- kunhan.huomautan
Aloituksen kuva kuvaa kuvaavasti sitä millä tasolla kreationistien "huumori" ja "moraali" liikkuu.
- Mistä huumori?
- Mistä elämä?
- Mistä kaikki?
MUISTIIN
- (Makro)evoluutiota ei ole.
- Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde.
- Kaikki luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet.
- Ellet ole tyytyväinen oletetun evoluution tuotteisiin, osoita valitukset suoraan evoluutiolle. Logiikkaa voi harjoittaa.
MIKSI LOGIIKKA PUUTTUU?
Koska langennut maailma on sokea. Se eksyy ja eksyttää. Se PIMITTÄÄ...
https://www.google.fi/#q=suppressed knowledge
...ja TYHMENTÄÄ.
https://www.google.fi/#q=population dumbing
Onko toivoa? On.
Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.- yurki1000jc
yurki1000js kirjoitti:
- Mistä huumori?
- Mistä elämä?
- Mistä kaikki?
MUISTIIN
- (Makro)evoluutiota ei ole.
- Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde.
- Kaikki luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet.
- Ellet ole tyytyväinen oletetun evoluution tuotteisiin, osoita valitukset suoraan evoluutiolle. Logiikkaa voi harjoittaa.
MIKSI LOGIIKKA PUUTTUU?
Koska langennut maailma on sokea. Se eksyy ja eksyttää. Se PIMITTÄÄ...
https://www.google.fi/#q=suppressed knowledge
...ja TYHMENTÄÄ.
https://www.google.fi/#q=population dumbing
Onko toivoa? On.
Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.Höps
- saarnamiehenkätyri
Haluaisitko kertoa, miten evoluutio eli ympäristöön sopeutuminen geneettisen muuntelun kautta olisi yhteydessä tarpeiden tyydyttämiseen?
Minäpä kerron. Kyse on siitä, että et edes tiedä mitä evoluutiolla tarkoitetaan. Vastustat omaa kuvitelmaasi evoluutiosta, jolla ei ole oikeasti mitään tekemistä koko asian kanssa.- saanko.esitellä
Evoluutio tuottaa sokeita ja ahneita tarpeidensa tyydyttäjiä, jotka ovat kuin eläimiä, kristinusko rakastavia ja ajattelevia ihmisiä.
- DRHouse
saanko.esitellä kirjoitti:
Evoluutio tuottaa sokeita ja ahneita tarpeidensa tyydyttäjiä, jotka ovat kuin eläimiä, kristinusko rakastavia ja ajattelevia ihmisiä.
Kristinusko on tuottanut rakastavia terroristeja, diktaattoreita, kiduttajia, natseja, joukkomurhaajia ym. joiden jäljiltä ruumiskasat yltävät miljardiluokkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483