Kyllä minäkin olisin kiroillut, jos saisin hylyn.
Lähettäjä vaihtoon
38
948
Vastaukset
- Hylkytheiluu
Hylynsukeltajia on olemassa.
Kyllä.
Hylkäämisiäkin on joka lähtöön. Yleisin kirous "vaimo hylkäsi ymmärtämättä minua" on kuultavissa monissa pubeissa.
Työpaikka haussa voi saada hylyt.
Valituksia hylätään. Keulilla Kela ja Verovirasto. Kolmantena eläkeyhtiöt.- Lotta_jari
Hylky katsastuksessa. Nyt V!t#t"".
- Nooran.puolesta
Urheilijat ovat räjähtäviä voimanpesiä. Oikeus heilläkin on menettää malttinsa.
- kesi.vä
Minulta on jäänyt urheilu-uutiset väliin. Mutta ilmeisesti joku suomalaisjuoksija on päästellyt ärräpäitä tai v-tyylin.
"kesi.vä"
Kyseisen urheilijan geenit eivät kaikki ole Suomesta.
Ovat jostain kauenpaa kuin Kalevalasta.
Nimmarissaankin on Z-kirjain.
Sopinee kuitenkin hyvin Ruotsi-Suomi-maa-otteluun.
Muista olla tarkkana edustus-paidassa.
H.hunksz kirjoitti:
"kesi.vä"
H.Maa-ottelu alkaa olla yhä enemmän värien välinen il-ottelu.
H.KolavanKotka kirjoitti:
NooraLottaa harmitti kun lähti liian nopeasti telineistä Kalevan kisoissa.
"KolavanKotka"
Ei itsestään-selviä selittelyjä kiitos.
Keksi jotain omaa.
H.- kesi.vä
hunksz kirjoitti:
"kesi.vä"
H.Kiitos tiedosta! Yleensä ei kannata uutisia lukeakaan muualta, kun palstalaiset pitävät huolen tiedotuksesta, joskus jopa linkkien kera.
- kesi.vä
KolavanKotka kirjoitti:
NooraLottaa harmitti kun lähti liian nopeasti telineistä Kalevan kisoissa.
Diskattiinko hänet vai pääsikö uusintalähdössä yhtaikaisesti?
kesi.vä kirjoitti:
Diskattiinko hänet vai pääsikö uusintalähdössä yhtaikaisesti?
Nooralotta ei saanut juosta uusiksi, harmittava juttu kaikinpuolin. Muistan kun olympiakisoissa Kuuban Teofilo Stevenson jäi lähtötelineisiin ihmettelemään kun muut säntäsivät matkaan, lähtö uusittiin, kun Teofilo selitti ettei ollut kuullut pyssyn pamahdusta.
- kesi.vä
KolavanKotka kirjoitti:
Nooralotta ei saanut juosta uusiksi, harmittava juttu kaikinpuolin. Muistan kun olympiakisoissa Kuuban Teofilo Stevenson jäi lähtötelineisiin ihmettelemään kun muut säntäsivät matkaan, lähtö uusittiin, kun Teofilo selitti ettei ollut kuullut pyssyn pamahdusta.
Aijaa, no harmi! Mä muistelen, että joskus oli niin, että lähettäjä ampui kolme peräkkäistä laukausta jos joku "varasti" ja lähtö uusittiin. (Voi olla, että nyt muistelen jotain omia koulujenvälisiä urheilukisoja vuosikymmenten takaa :)
- expimot
hunksz kirjoitti:
"kesi.vä"
H."Kyseisen urheilijan geenit eivät kaikki ole Suomesta."
Mitä yrität selvittää tällä "merkittävällä" seikalla?
Senkö miksi tuiskahti sivistyneen "vaginan vagina!" sijaan sillä alkuperäisellä versiolla? - expimot
hunksz kirjoitti:
"KolavanKotka"
Keksi jotain omaa.
H.Ei tuokaan: "Maa-ottelu alkaa olla yhä enemmän värien välinen il-ottelu." ole omaasi. Se on homma-foorumilta tai mv-lehdestä matkittua.
Vedetään sen verran takaisin, että turhat väliviivat ovat kyllä ihan sinun omiasi. expimot kirjoitti:
"Kyseisen urheilijan geenit eivät kaikki ole Suomesta."
Mitä yrität selvittää tällä "merkittävällä" seikalla?
Senkö miksi tuiskahti sivistyneen "vaginan vagina!" sijaan sillä alkuperäisellä versiolla?"expimot"
Aikaisemmat maa-ottelumme ovat alkaneet olla värikkäitä tapahtumia.
Maa-ottelu-nimitys alkaa olla vanhan-aikainen.
Tai...jumalani...nyky-aikainen...
Sitä minä.
-
Kommenttisi loppu-osaa en ymmärrä.
H.expimot kirjoitti:
Ei tuokaan: "Maa-ottelu alkaa olla yhä enemmän värien välinen il-ottelu." ole omaasi. Se on homma-foorumilta tai mv-lehdestä matkittua.
Vedetään sen verran takaisin, että turhat väliviivat ovat kyllä ihan sinun omiasi."expimot"
Olet väärässä.
Minä olen paljon vanhempi kun mainitsemasi mediat.
Olen myöskin Demari.
Siihen viittaavan kommenttini löydät myös palstalta.
Tällekin päivälle.
-
Ota rauhallisesti.
Toistaiseksi olet liian kokematon moittimaan minua.
Kuulostat lapselliselta niin helposti.
-
End Of Chat
H.hunksz kirjoitti:
"KolavanKotka"
Keksi jotain omaa.
H.Miksi kirjottaisin itselleni?
KolavanKotka kirjoitti:
Miksi kirjottaisin itselleni?
"KolavanKotka"
Minulleko?
Niinpä.
Kysymyksesi on moni-vuotinen.
Kysymys tulee usein, oikea vastaus ei koskaan.
H.- lottapossu
kesi.vä kirjoitti:
Aijaa, no harmi! Mä muistelen, että joskus oli niin, että lähettäjä ampui kolme peräkkäistä laukausta jos joku "varasti" ja lähtö uusittiin. (Voi olla, että nyt muistelen jotain omia koulujenvälisiä urheilukisoja vuosikymmenten takaa :)
Tietenkin lähtö uusitaan, jos joku ottaa varaslähön, nykyään se on laakista ulos.
- Tähdetmerenyllä16
hunksz kirjoitti:
Maa-ottelu alkaa olla yhä enemmän värien välinen il-ottelu.
H.Katso joskus koripallopelejä, korisliigaa. Silloin hymyilet.
Omanmaan pojat istuu penkillä. Tähdetmerenyllä16 kirjoitti:
Katso joskus koripallopelejä, korisliigaa. Silloin hymyilet.
Omanmaan pojat istuu penkillä."Tähdetmerenyllä16"
Yltiö-Demokraattinen Turkki on alkanut synnyttää uuden-laisia
urheilijoita :)
Soinin ja Niinistön iloksi, ehkä on urheilu-poliittinen ratkaisu.
H.
Miksei voi olla juoksijoilla teräsaitaa estämässä varaslähtöä, onhan koirilla ja hevosillakin???
Niin ja lähtöauto jonkun matkanaajaisi edessä, niin kuin raveissa, ettei kukaan liikaa alussa pinkoisi.
rosaliiin kirjoitti:
Niin ja lähtöauto jonkun matkanaajaisi edessä, niin kuin raveissa, ettei kukaan liikaa alussa pinkoisi.
...saisi ikäänkuin lentävän lähdön, ajat paranisivat huomattavasti.
Konejänistäkin voisi käyttää vauhdittamassa laiskoja juoksijoita, ettei tarvisi jonkun juoksijan uhrautua olemaan jäniksenä.
Jaha. Te siis puhutte Kalevan kisoista.
Me ollaan katseltu telkkarista nuorten maailmanmestaruuskisoja yleisurheilussa.
Jotenkin kivempaa katsella nioria urheilijoita jotka ei ole vielä niin täyteen pumpattuja; ne vielä iloitsee ihan oikeesti kun ne onnistuu ja muutenkin hymyileviä, raikkaita, reippaita nooria urheilijoita ja heidän menestymistään on kivempi katsella kuin näitä huipputreenattuja ja viimeisen päälle itsetietoisia tähtiurheilijoita. Suomalaisia mukana myös ja jokunen mitallikin on tainnut tulla, ainakin yksi pronssi ja hopeakin taisi tulla.- toistoaliikaa
Tuon olisit voinut kirjoittaa kolmella rivillä.
toistoaliikaa kirjoitti:
Tuon olisit voinut kirjoittaa kolmella rivillä.
Osaanko minä sinun mielestäsi tehdä mitään oikein?????????
- toistoaliikaa
Paloma.se.co kirjoitti:
Osaanko minä sinun mielestäsi tehdä mitään oikein?????????
Harvoin etkä hevillä myönnä virheitäsi.
toistoaliikaa kirjoitti:
Harvoin etkä hevillä myönnä virheitäsi.
Väärin.
Olen ensimmäinen myöntämään omat virheeni. Mutta jos olen oikeassa niin en tietenkään myönnä oikeassa olemistani virheeksi. Jos muut keskustelijat eivät usko perustelujani, niin se on heidän ongelmansa ei minun. Kävelen mieluummin pois, kuin alan jankuttamaan päivänselvää asiaa tuntikausia. Elämä on liian lyhyt tuhlaamaan sitä moiseen.- seliseliseli
Paloma.se.co kirjoitti:
Väärin.
Olen ensimmäinen myöntämään omat virheeni. Mutta jos olen oikeassa niin en tietenkään myönnä oikeassa olemistani virheeksi. Jos muut keskustelijat eivät usko perustelujani, niin se on heidän ongelmansa ei minun. Kävelen mieluummin pois, kuin alan jankuttamaan päivänselvää asiaa tuntikausia. Elämä on liian lyhyt tuhlaamaan sitä moiseen.Yksi päivä meni jo.
- mimmimum-..mi
Niin....ja maaotteluihin on tullut yksi maa lisää.....se on ..Astmaland ..
Tuosta lähtöhässäkästä ja Suomi-Ruotsi maottelusta tuli jostain kumman syystä mieleeni eräs legendaarinen lähettäjä. Hän paukutteli lähtöpistoolia aikana jolloin itse innokkkaana juoksin just noissa maaotteluissa.
Miestä muistelemaan ja googlettamaan, jonnin aikaa sain tehdä töitä ennenkuin muistista löytyi ja sen muistin pelasti ikivanha Fokuksen urheilukirja, onneksi en ollut vielä roskiin niitä raijannut.
Veikko Artmanhan hän oli. Miten olisi Veikko A tämän suomen tämän päivän ykköspinkojan vauhtiin saattanut.- naistenaidat
Onks se naistoimittaja myös Arthman ?
naistenaidat kirjoitti:
Onks se naistoimittaja myös Arthman ?
Tiedän yhden kielitaitoisen ylen urheilutoimittajan, hän on Laura Arffman, erään huippuhiihtäjän mielitietty.
- 8-7
Tämä tummatyttö, joko on haastattelutehtävissä Kalevan kisoissa on myös kielitaitoinen, etunimi muistaakseni Petra. Selostuskopissa on Jari Porttilan poika Kimmo Porttila.
- tietääkseni
8-7 kirjoitti:
Tämä tummatyttö, joko on haastattelutehtävissä Kalevan kisoissa on myös kielitaitoinen, etunimi muistaakseni Petra. Selostuskopissa on Jari Porttilan poika Kimmo Porttila.
Kimmo on Jarin veli.
8-7 kirjoitti:
Petra Manneria myös mielellään kuuntelee ja katseleekin. Viehättävä hymy!
Hän taisi olla juuri toimittaja, joka pääsi (Lontoossa?)samaan 'kuvaan' Usain Bolttin kanssa ja tekivät yhdessä hauskan haastattelun.
- SukeltajaMyös
Joku hylky voisi olla tosi arvokaskin, jos siinä olisi hyvin säilyneitä antiikkiaarteita lastina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1964139Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä392657Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1042176Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli861942Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2171853Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi81185Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n361159- 821140
- 83871
Milloin olit onnellinen? Miksi?
Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon152811