Morjesta,
tarkoituksena olisi lähteä marras-, joulukuussa tuonne Etelä-Ameriikan mantereelle about kolmeksi viikoksi ihmettelemään.
Tässä olen pyöritellyt eri mahdollisuuksia kohteista ja nähtävyyksistä ja saanut koottua kaksi vaihtoehtoista reittiä itselleni:
Vaihtoehto 1.
Salvador (da Bahi) 3-4 päivää
Rio de Janeiro 7-8 päivää
Ilha Grande 4-4 päivää päivää
Iguassun putoukset ja ympäristö (luonnonsuojelualue yms) 4 päivää
Vaihtoehto 2.
Lima 2-3 päivää
Huacachina 3-4 päivää
Cuzco 2 päivää
Machi Picchulle Inca trailiä pitkin 5 päivää
Arequipa 3 päivää
Colca Canyon 2 päivää
Välimatkat olisi tarkoitus kulkea bussilla. Rahaa ei köyhänä opiskelijana ole liikoja linnuntietä matkusteluun ja näkeepähän samalla vähän muutakin kuin noita kohteita. ::)
Nyt tarvitsisinkin apua noiden väliltä valitsemisessa ja myös vinkkejä muihin lähellä oleviin kohteisiin.
Ehdotukset saa myös tyrmätä täysin jos vaikuttaa mahdottomalta toteuttaa/on parempiakin vaihtoehtoja ;D
Itseäni kiinnostaa lisäksi sää reiteilläni, sillä erityisesti tuosta Brasilian säästä on netissä jossain määrin ristiriitaista tietoa varsinkin sateiden suhteen.
Kelien puolesta tuo vaihtoehto 2 taitaa olla varmempi valinta? Toisaalta meneekö liiaksi ravaamiseksi ja tällöin tuosta Brasilian reitistä saisi enemmän irti?
Etelä-Amerikan reitin valinta, Brassit vai Peru?
Themoose
3
124
Vastaukset
- conchudos
Valitse Brassit, mukavia ihmisiä. Peru on pska rasistinen maa jossa sinut nähdään vain rahasäkkinä.
- Paljonkokemustaon
Kokemusteni mukaan totta. Perulaiset ovat erittäin kovia ryöstämään, varastamaan, huijaamaan ja raiskaamaan.
- Paljonkokemustaon
Minusta puhut asiaa. Kokemusteni mukaan perulaiset ovat erittäin kovia huijaamaan, varastamaan, ryöstämään ja raiskaamaan. Minulla ei ole mitään syytä valehdella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595