Pikemminkin joutomies. Kirjoitti vielä 1941 "Ryssän Vihassa". Myöhemmin kääntyi takki. Edes auttoi maan sankareitten linnaan heittämistä.
Tämä mies ei ole historian suurmies
18
173
Vastaukset
- UKK-fani
Oikeisto.sos.dem joutaa saunantaa vihtavuoren sertille perkele!
OikeistoSosDem kirjoitti:
Koitas vähän rauhoittua ja pysyä asiassa!
Henkilökulteille on tyypillistä sokea fanittaminen.
- Vaiduan
Henkilökulteille on tyypillistä sokea fanittaminen.
Kannattaisiko itse pysytellä palstalle määritellissä asioissa. Lisäksi pitää turpa kiinni, ettei typeryys joka saatanan kommentissa säteile.
- MudSacks
Koitas vähän rauhoittua ja pysyä asiassa!
Mene saatanan häirikkötrolli hoitoon.
Vaiduan kirjoitti:
Kannattaisiko itse pysytellä palstalle määritellissä asioissa. Lisäksi pitää turpa kiinni, ettei typeryys joka saatanan kommentissa säteile.
Painu koloosi. Typerä nikki sulla. "määritellissä" Hah hah hah.
MudSacks kirjoitti:
Mene saatanan häirikkötrolli hoitoon.
Vasemmistoanarkisti vai mikä? Kun hyväksyt saunan taakse viemisen.
- Petos-Antti-
Vasemmistoanarkisti vai mikä? Kun hyväksyt saunan taakse viemisen.
Taas mekkokahjo väärässä, mekkokahjon kaverit äärioikeistossahan olivat niitä saunan taakse viejiä.
- OnkoTämä
Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen
Voisi olla muuten Paasikivi, mutta hän ei kirjoittanut tuota kirjaa. Osa täsmää: takki kääntyi sodan aikana ja oli valvontakomission tärkein apulainen sotasyyllisiä tuomitsemassa ja antoi suomalaisille ohjeen sodanjälkeisissä vaaleissa olemaan äänestämättä sodan aikaisia puolueiden johtomiehiä.
Sääli että oikeistodemarit yhdessä kokoomuksen kanssa höynäyttivät häpeällisesti ansioituneen miehen pelinappulaksi 1956 vaaleissa.DV8_Diva_XOXO kirjoitti:
Voisi olla muuten Paasikivi, mutta hän ei kirjoittanut tuota kirjaa. Osa täsmää: takki kääntyi sodan aikana ja oli valvontakomission tärkein apulainen sotasyyllisiä tuomitsemassa ja antoi suomalaisille ohjeen sodanjälkeisissä vaaleissa olemaan äänestämättä sodan aikaisia puolueiden johtomiehiä.
Sääli että oikeistodemarit yhdessä kokoomuksen kanssa höynäyttivät häpeällisesti ansioituneen miehen pelinappulaksi 1956 vaaleissa.Tuskin Paasikivi kuitenkaan oikeustoimikelvoton oli 1956. Paasikivi ojensi Kekkosta monesti liiallisesta "palveluhalukkuudesta" Ryssän suhteen. Olisiko isänmaanmiehen motiivi ollut estää Kekkosen valtaantulo.
Näin sivumennen sanoen en ymmärrä miten tämä Kekkosasia otetaan näin henkilökohtaisesti. Että jopa saunan taakse viemisellä uhkaillaan. Et sinä. Korostan nyt vielä kerran. Koskaan en ole käyttänyt Kekkosesta ihmisenä tai yksityishenkilönä halventavia ilmaisuja. Tämä ero ihmisten ja asioiden välillä tuntuu olevan Suomessa kovin vaikea käsittää.OikeistoSosDem kirjoitti:
Tuskin Paasikivi kuitenkaan oikeustoimikelvoton oli 1956. Paasikivi ojensi Kekkosta monesti liiallisesta "palveluhalukkuudesta" Ryssän suhteen. Olisiko isänmaanmiehen motiivi ollut estää Kekkosen valtaantulo.
Näin sivumennen sanoen en ymmärrä miten tämä Kekkosasia otetaan näin henkilökohtaisesti. Että jopa saunan taakse viemisellä uhkaillaan. Et sinä. Korostan nyt vielä kerran. Koskaan en ole käyttänyt Kekkosesta ihmisenä tai yksityishenkilönä halventavia ilmaisuja. Tämä ero ihmisten ja asioiden välillä tuntuu olevan Suomessa kovin vaikea käsittää.Montako avausta sinulla on viikossa Kekkosesta? Ja nimenomaan vain halventavia, en ole nähnyt sinun koskaan kirjoittavan asiallisesti mikä oli väärin senhetkisillä tiedoilla ja mitä realistisia muita vaihtoehtoja Suomella Kekkosen ja Koiviston ensimmäisen kauden aikaan oli.
Pelkkää jälkiviisasta paskanjauhantaa ja nimenomaan henkilöä halventavaa.DV8_Diva_XOXO kirjoitti:
Montako avausta sinulla on viikossa Kekkosesta? Ja nimenomaan vain halventavia, en ole nähnyt sinun koskaan kirjoittavan asiallisesti mikä oli väärin senhetkisillä tiedoilla ja mitä realistisia muita vaihtoehtoja Suomella Kekkosen ja Koiviston ensimmäisen kauden aikaan oli.
Pelkkää jälkiviisasta paskanjauhantaa ja nimenomaan henkilöä halventavaa.Lisäyksenä, aina kun olen kommentoinut sen aikaista kylmän sodan aikaa ja Suomen tekemisiä sinä aikana et ole koskaan esittänyt perusteltua vastausta siihen.
Se kertoo paljon tietotasostasiDV8_Diva_XOXO kirjoitti:
Lisäyksenä, aina kun olen kommentoinut sen aikaista kylmän sodan aikaa ja Suomen tekemisiä sinä aikana et ole koskaan esittänyt perusteltua vastausta siihen.
Se kertoo paljon tietotasostasiListasin tuohon toiseen ketjuun kirjoittajia joita arvostan. Sinä et kuulu joukkoon syistä jotka itse tiedät.
DV8_Diva_XOXO kirjoitti:
Montako avausta sinulla on viikossa Kekkosesta? Ja nimenomaan vain halventavia, en ole nähnyt sinun koskaan kirjoittavan asiallisesti mikä oli väärin senhetkisillä tiedoilla ja mitä realistisia muita vaihtoehtoja Suomella Kekkosen ja Koiviston ensimmäisen kauden aikaan oli.
Pelkkää jälkiviisasta paskanjauhantaa ja nimenomaan henkilöä halventavaa.Ymmärryksesi taso on heikompaa kuin olen kuvitellut. Halvennan Kekkosta poliittisena toimijana. En ihmisenä.
Ymmärryksesi taso on heikompaa kuin olen kuvitellut. Halvennan Kekkosta poliittisena toimijana. En ihmisenä.
Totuus on että Kekkonen poliittisena toimijana käänsi takkinsa. Totuus on myös että rauhanoppositiossa toiminen oli toimimista vihollisen hyväksi. Voidaan puhua jopa maanpetturuudesta. Totuus on myös että poliittinen toimija Kekkonen käytti opportunistisesti tilannetta hyväkseen "sotasyyllisyysoikeudenkäynnissä".
Totuus on että Kekkonen poliittisena toimijana käänsi takkinsa. Totuus on myös että rauhanoppositiossa toiminen oli toimimista vihollisen hyväksi. Voidaan puhua jopa maanpetturuudesta. Totuus on myös että poliittinen toimija Kekkonen käytti opportunistisesti tilannetta hyväkseen "sotasyyllisyysoikeudenkäynnissä".
Eli Varjoseen ja Simoseen verrattuna Kekkonen ei ole historian suurmies.
Eli Varjoseen ja Simoseen verrattuna Kekkonen ei ole historian suurmies.
On moraalitonta ja selkärangatonta ensin kirjoitella "Ryssän Vihassa" ja sitten kehottaa kansalaisia "Ansaitsemaan Ryssän Luottamus".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538- 50504
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492