Alias "Kekki alias "Timo" kunnostautui lähinnä Ryssän saappaiden kiillottajana.
http://1.bp.blogspot.com/_uy4vuBbsXMk/SwLa-e_DhKI/AAAAAAAACGM/ee8EhZYRH2A/s1600/kas kas poika 001.jpg
Urho Kekkonen
8
137
Vastaukset
- UKK-fani
Tuommoiset oikeisto.sos.demit, Kekkosen haukkujat pitäisi viedä soramontulle niskalaukaukselle! Hävetkää, petturit!
OikeistoSosDem kirjoitti:
Emmepähän ole ainakaan Ryssän Kätyreitä.
Pitäisi ymmärtää sellainen alkeellinen tosiasia ettei tässä Kekkosta haukuta. Vaan hänen toimiaan.
Vastasin jo tuolla toisessa ketjussa sinulle. Otan sen verran kantaa että mitäs jos lopettaisit tuon Kekkosviha twiittaukset.
Moneskohan kymmenes sama twiitti taas. Ei sillä että minä niihin enää ottaisin kantaa, mutta alat vaikutta jo todella häiriintyneeltä ihmisestä. Lähimmäisen rakkauttani olen hieman huolissani mielenterveydestäsi.
Et voi olla sen ikäinen IKL:n henkilö jotka oikeasti ja syystäkin vihasivat KekkostaMinä en sinun lähimmäisen rakkauttasi kaipaa. Enkä sinun analyysejä mielenterveydestäni. Jos pysyttäisiin vain asiassa. Ja tottahan tuo on. Tuskin "Kari" niin tyhmä oli että olisi tuollaisen huvikseen piirrellyt. Miksi nuo sitten herättävät niin suuria intohimoja jos ovat "häiriintyneen tekosia". Minä en ainakaan välittäisi.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Minä en sinun lähimmäisen rakkauttasi kaipaa. Enkä sinun analyysejä mielenterveydestäni. Jos pysyttäisiin vain asiassa. Ja tottahan tuo on. Tuskin "Kari" niin tyhmä oli että olisi tuollaisen huvikseen piirrellyt. Miksi nuo sitten herättävät niin suuria intohimoja jos ovat "häiriintyneen tekosia". Minä en ainakaan välittäisi.
Kari oli mitä oli. Hän piirsi varmaan tuhansia pilapiirroksia laidasta laitaan. Hauskoja ilkeitä ja siltä väliltä.
Hölmöä ottaa poliittinen pilapiirtäjä joksikin totuuden torveksi.
Jospa itse pysyisit asiassa ja edes joskus perustelisit sanomasi. Tässäkään ketjussa et ole esittänyt mitään perusteluja vai yhden vanhan pilapiirroksen.
Minulla on kirjahyllyssäni pari Karin piirroskirjaa, eikä Kekkonen ollut ainoa josta hän piirsi välillä aika häijysti.
Karihan sai lopulta potkut Hesarista asiattoman ilkeytensä takia. Kekkosen aika oli jo ohi silloinDV8_Diva_XOXO kirjoitti:
Kari oli mitä oli. Hän piirsi varmaan tuhansia pilapiirroksia laidasta laitaan. Hauskoja ilkeitä ja siltä väliltä.
Hölmöä ottaa poliittinen pilapiirtäjä joksikin totuuden torveksi.
Jospa itse pysyisit asiassa ja edes joskus perustelisit sanomasi. Tässäkään ketjussa et ole esittänyt mitään perusteluja vai yhden vanhan pilapiirroksen.
Minulla on kirjahyllyssäni pari Karin piirroskirjaa, eikä Kekkonen ollut ainoa josta hän piirsi välillä aika häijysti.
Karihan sai lopulta potkut Hesarista asiattoman ilkeytensä takia. Kekkosen aika oli jo ohi silloin"Unohdit" että Hesari oli pitkään "Taantumuksellisten Oikeistovoimien" lehti. Samoin kuin Uusi Suomi.
- SavusaunanTonttu
Kekkonen oli älykäs, mutta hän ei ollut riittävän viisas ymmärtääkseen honkaliittolaisten loputtoman tyhmyyden. Jorma, jatkaessasi loputonta itkuasi osoitat vain omaa tyhmyyttäsi.
Väännän sinulle rautalangasta Honka-liiton tilanteen. Olavi Honka ei käsittääkseni ollut kykenevä hoitamaan presidentin tehtäviä. Kuka tai mikä juntta olisi käyttänyt Hongan ohitse valtaa, jos tämä olisi tullut valituksi. Tämä seikka on unohdettu täysin
Samalla tavalla on unohdettu esimerkiksi se, että Paavo Lipponen ja Sauli Niinistö kuoppasivat Suomen markan. Asiaa päätettäessä ja pantaessa päätöstä toimeksi perustuslaki unohdettiin (oikeammin kierrettiin, sillä eihän sitä voinut unohtaa) täysin. Kekkosen valinta poikkeuslailla presidentiksi oli tähän verrattuna mitätön seikka. Miksi et ole vaatimassa Lipposelle ja Niinistölle valtakunnanoikeutta?
Oletan, että juridiset asiat eivät sinua kiinnosta, kunhan politiikka runnataan vastaamaan omia toivomuksiasi. Olet varmaankin Junckerin tyyppinen, sillä tämä haukkui äänestäjät Britannian kansan päätettyä EU-erosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604