Tulliniemen hiekoille

Pehmeälle-sannalle

On tulossa tosi hieno päivä ja mikäs se mukavampi paikka sitä viettää kuin meren rannalla! Lähdemme naapuripariskunnan kanssa ajamaan kohti Hankoa noin tunnin kuluttua ja käymme eväsostoksilla siinä sillankulman Revellin V-talon tuntumassa K-kaupassa ja siitä sitten edelleen Tulliniemeen. Perillä olemme ennen kello yhtä. Sitten levittäydymme mukavastu ottamaan rajatonta aurinkoa ja tietenkin myös alamme viihdyttää toisiamme. Jos joku katselee, ei se meitä haittaa. Innokkaimmat saavat jopa tulla mukaan karkeloomme.

Olemme aviopareja, iät noin 30v.

9

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pehmeälle-sannalle

      Kyllä eilen oli ihanaa oleilla hiekalla. Oli sopivan lämmintä / viileää. Aivan mahtavaa. Paikalla oli kait siinä 30 - 40 henkilöä nauttimassa. Joukossa pari perhettä lapsineen, hyvä että oppivat naturismia jo pienestä pitäen (tosin lapset olivat kai siinä 8-15 vuotiaita, eivät onneksi juosseet ja metelöineet).

      Oli niin mukavaa, että menimme yöksi putkaan, mistä saimme huoneen . putkahan on entinen poliisiasen, oikea nimi B8. Nyt lähdemme kävelemää Bellevuen rantaan ja Neljän tuulen tuvalle, sitten Itäsatamaan ja makasiineihin lounaalle, sitten voimmekin nakea auton ja mennä taas Tulliniemeen.

    • Huomenna tulliniemeen

    • Pehmeälle-sannalle

      Onkkos Hangossa joku iso tapahtuma? Emme saaneet hotellihuonetta, joten yön vietämme Tammisaaressa. Vaan nyt kannamme kamppeet autoon ja suunta kohti 51-tietä. Tulliniemessä olemme vasta kolmen tietämillä, sillä täytyy käydä ottamassa to hotellihuone menomatkalla.

      • Asuntoautotaivaunu

        Miksi hotellihuone? Onhan Hangossa leirintäalue.


    • Jäi kesä aika koleaksi. Se on kai tämä ilmaston paljon puhuttu lämpeneminen.

      Olisihan nyt viikonvaihteessa ollut lämpöistä, mutta kun Hangossa oli pikkasen toisenlaista tapahtumaa. Ei meille. Olivat nuo heinäkuun lopun viikonloput ainoita siellä. Eli tämä ketju on yhtä vastausta lukuun ottamatta minulta.

      Pihlajasaaressa on touhu mennyt kuulema aivan ihmeelliseksi. Siitähän on ollut tälläkin foorumilla. Seurasaaressakin on hankalasti tehty rantojen yhteiskäyttöä uimapukupakolla kahtena päivänä viikossa. Ei hyvä.

      Pärnun rantaa jäin kaipaamaan. Sinne ei vaan ehditty.

      Joko muuten totesin, että tämä foorumi on vajonnut todella alas!

      • otalesbolääkeesi

        Sinä olet vajonnut alas kuten itsekkin myönsit kirjoittelet/vastaat itsellesi monella eri nimimerkillä.


      • NaturistiNainen
        otalesbolääkeesi kirjoitti:

        Sinä olet vajonnut alas kuten itsekkin myönsit kirjoittelet/vastaat itsellesi monella eri nimimerkillä.

        Muihin nimimerkkeihin on hyvä syy. Siten keskustelun saa pysymään asiassa. Vakionimimerkki johtaa henkilökohtaisuuksiin ja sitä myötä asiattomuuksiin. Eli juuri siihen mitä harrastat.

        Et kai ole se Pihlajasaaren häirikkö?


      • NaturistiNainen

        Miksi sinua häiritsee seksuaalinensuuntautumiseni ? On oma asiani jos käy pride kulkueissa tai yrjönkadunhallilla katsomassa toisia naisia sen ei pitäisi olla sinulta pois.

        Kuten jo edellä sanoin tähän ei rekattuun nimimerkkiin on syynsä, Ja ihan tiedoksi on minulla poikakaverikin kun satun olemaan bi vaikkei se sinulle kuulu.

        Tykkään myös ulosteleikeistä makkarin puolella eikä sekään tee minusta huonompiarvoisempaa naturistiä en minä nyt sentään nakurannoilla halua kenenkään ulostavan naamalleni ne leikit hoidan yksityisesti.


    • Anonyymi

      Vakikävijät vemputtavat jokaisen naisen edessä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe