Sveitsiinkö mukaan

masentaamasentaa

Masennuslääkettä takana vaikeaan masennukseen kolme viikkoa. Ei tunnuapua olevan. Eka kerta lääkityksellä. Kertokaa miten ne alkavat auttaa jos alkavat. Ahdistus on kyllä poissa mutta mieliala tosi musta. Nukkuminen unilääkkeillä onnistuu joten kuten. Itsemurha pyörii mielessä vähän väliä..

6

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsöge

      No kyllä ne mullakin toimi hiton hitaasti. Sai sen ahdistuksen ja tuskan edes johonkin kuosiin, että pysty taas lähteen neljän seinän sisältä. Masennuksen kanssa meni sitten mulla niin, että tarvittiin aikaa ja terapiaa ennen kuin se alkoi hellittään. Sahaili edes takaisin. Onko sulla terapia myös mukana? Se oli mulle ainakin ajan kanssa tärkee apu. Tarvitsin elämänmuutoksen että pääsin suurimmasta oireilusta. Tsemppiä!

    • masentaamasentaa

      Kiitti asiallisesta vastauksesta. Ehkä mä sit vielä yritän jatkaa. Oliko sulla sama lääke? Mulla elämässä kaikki oikeastaan hyvin mutta jotenkin vaan masennuin...ehkä kiire yksinhuoltajana ja sit kun tuli lapsille järkyttävä sairastelukierre niin alkoi omat unet mennä ja sit olin valmis masennuskierteeseen.

    • onnen-kantam2
    • ainoa-kestävä-ratkaisu

      vierottaudu helvetissä heti noista myrkyistä, muuten olet tuhon oma, matkalla kohti, kuolevaa elämää....

      toki jos tuhoat elämäsi, se on sinun ei muiden. mutta tuhottuasi elämän sinusta tulee kokopäivätoiminen loinen...

      • vierottaudu.sinä.mäkeen

        Älä jauha paskaa. Saatko jotain palkkaa tuosta masennuslääkkeistä pelottelusta, vai myytkö omaa paskaasi jotain luontaishoitona? Vitun kunniakasta touhua...


    • 12321

      Venlafaxin nostaa melko nopeasti mielialan.
      Kaveri oli vakavasti masentunut ja se auttoi häntä nousemaan jaloilleen. Söi vain 3 kuukautta ja lopun suon rämpi omin voimin.
      Piti tehdä elämänmuutos. Jätti alkon, sokerit ja jauhot pois ruokavaliosta. Lisäsi vihanneksia, marjoja, hedelmiä, linssejä, papuja jne. Lisäksi söi luontaista rautaa sisältäviä tuotteita. Raudan puute (EI hemoglobiinin) aiheutti hänelle todella paljon harmia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe