luulee liikoja niiden autoista, halu vaa näytää että on bemari ja luulevat olevansa jotai maateiden kuninkaita!
miks bmw kuskit
38
1456
Vastaukset
- Näinpäjuu
No huh, ite ajan bemarilla ja voin sanoa, että volkkart ja skodat ne siellä kaahailee...
- ahtaaja-
siksi että on vain kahdenlaisia autoja, niitä joissa lukee BMW, ja sitten ns tavis-autoja joilla ajaa ne joilla bemariin ei ole varaa
- Juu_
Onhan se BMW,harvojen herkkua... suomessa opintotuen taso hyvä kun monet amiksetkin ajavat BMW:llä :)
- BJHGHDFX
harvojen herkkua kun noita paskoja saa 500e haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.eikun taka jyystöö haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. mitä yhteistä on bimmeri pojulla ja kortsulla KUMMANKIN SISÄLLÄ ON MULKKU ,MULKKU,MULKKU,MULKKU,MULKKU.
- Anonyymi
BJHGHDFX kirjoitti:
harvojen herkkua kun noita paskoja saa 500e haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.eikun taka jyystöö haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. mitä yhteistä on bimmeri pojulla ja kortsulla KUMMANKIN SISÄLLÄ ON MULKKU ,MULKKU,MULKKU,MULKKU,MULKKU.
H Y V I N S A N O T T U !
- vielinsiis
Piti tulla tsekkaamaan oikein vieläkö bemarikuskeja kadehtitaan ja näyttäähän tuo jatkuvan.
Kateus on sairaus... - ittniHirameP
Piti oikein tulla tsekkaamaan, vieläkö Mulkunjatkeella ajelevat luulevat muiden olevan kateellisia heidän lintoilleen, ja näyttäähän se luulo vaan asuvan niiden "aivoissa" (heh heh) Kuin paska junttilan tuvan seinässä.
Luulosairaus on sairaus....- ahtaaja-
no kerro nyt entteks vaikka paljonko tienaat...?
- ittniHirameP
8000€ brutto-verot. Miten niin?
- ahtaaja-
ei muuten, mut jos toi on totta niin silloin varmaan säkin ajat jollakin paremman luokan autolla. Ei mua haittaa jos joku pistää rahansa vaikkapa mersuun, ihan hyvä sekin on, ei silti paras
parhaita on vain yksi - AutoilunYkkösAste
No katsos kaikki on suhteellista. Meseillä, bemuilla, ja audeilla ajavat luulevat kuuluvansa johonkin parempaan kansanosaan autojaan muihin merkkeihin vertailemalla, mutta jos ajaa aston martinilla, tai Bentleyllä, niin onko se sitten samanlaista vertaamista esim. Bemari vs lada? Me lotossa voittaneet pidämme kuitenkin autoilun omassa luokassaan tietoisina siitä, että kaikki Audistit, Bimmeristit, Ja Meseilijät eivät näitä herkkuja koskaan tule ikinä omistamaan, saatika tällaisilla luksusautoilla ajamaan. Onnea kuitenkin vaan nykyautoilussanne, ja toivotaan, ettei mitään vakavaa satu kohdallenne.
- Heh_
ahtaaja- kirjoitti:
ei muuten, mut jos toi on totta niin silloin varmaan säkin ajat jollakin paremman luokan autolla. Ei mua haittaa jos joku pistää rahansa vaikkapa mersuun, ihan hyvä sekin on, ei silti paras
parhaita on vain yksiOnko auton hinta mielestäsi mittapuu sen paremmuudelle,eli mitä kalliimpi,sen parempi? Entä jos ostaa bemarin,audin tai mersun sijaan jonku ns.tavismerkin,onko silloin oikea valinta?
- ahtaaja-
Ootko nyt sama kuin "ittniHirameP"??? Miks muutelevat nikkiä?
- Anonyymi
ahtaaja- kirjoitti:
parhaita on vain yksiJa se paras on volvo.
- ahtaaja-
mä en katso ensimmäisenä hintalappua vaan laatua... köyhillä asia on toisinpäin, ja auto on sitten joku riisipurkki
- ittniHirameP
Mä taas katson ensimmäisenä hintalappua, ja teen sitten valintani.
- ahtaaja-
ajatko jollain halvalla paskalla?
- ittniHirameP
En, vaan kalliimalla mahdollisella vehkeellä. Entäs sinä?
- ahtaaja-
ok, eli juttus menee ristiin
mukamas olet lotto-miljonääri ja ensimmäisenä säästää hintaa, ja sit taas kalliilla, sekavat jutut sulla
mutta hyvää jatkoa, ja aja vaan mun puolesta sillä vuoden 1997 nissan sunnylla jatkossakin - Juuuu_
Bemarin ostajalla on syytä ollakin rahaa,sekä ostohetkellä että varsinkin sen jälkeen,kun kilometrejä alkaa tulla...
- Heh_
"ahtaaja-" peräkammaripoika leikkii rikasta bemarifanaatikkoa,toimeentulotuella elelee ja autona hänellä joku 90-luvun alun 3-sarjan bemarinpaska.
- olettesäälittäviä
Bemari kuskit on säälittäviä mulkkuja, te bemari kuskit ette vaa tajuu sitä ettei se teidän paska 200 hv bemari liiku mihinkään. Luulette olevanne jotai maanteiden ritareita ku omistatte bemarin, mä en kehtais edes ajella tommosella paskalle ku bmw.
- ahtaaja-
itselläni kylläkin n. 300 hv
paremmalla ohi... tässä kylässä taitaa taakse jäädä kaikki, mutta semmoista se on - Anonyymi
ahtaaja- kirjoitti:
paremmalla ohi... tässä kylässä taitaa taakse jäädä kaikki, mutta semmoista se onBmw-kuskeja on kiva ärsyttää. Ihan parasta vetää oikealta ohi, niin kuin kesällä kuopion motarilla yhen daijun ohi, joka ensin itse ohitteli oikealta ja jäi sitten pyörimään jalkoihin ohituskaistalle. Volkkarilla ohi oikealta ja sekös meni daijun tunteisiin 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bmw-kuskeja on kiva ärsyttää. Ihan parasta vetää oikealta ohi, niin kuin kesällä kuopion motarilla yhen daijun ohi, joka ensin itse ohitteli oikealta ja jäi sitten pyörimään jalkoihin ohituskaistalle. Volkkarilla ohi oikealta ja sekös meni daijun tunteisiin 😂
Bemarihemmo yritti ohittaa ylämäessä missä ei ole näkyväisyyttä paljon mitään ja tietenkin tyyppi oli niin hiton ylimielinen, että pitää lähteä ohittamaan heti kun joku eteen sattuu, piittaamatta muista tiellä liikkujista, saatikka omasta turvallisuudestaan. Bemari alkoi kampeutua rinnalle kun vastaan mäentakaa tuli auto ja bemaristi ei tehnyt elettäkään, vaan jatkoi itsepintaisesti ohitusta sillä seurauksella, että vastaan tuleva joutui hätäjarruttamaan ja ajamaan pirntareelle ja minäkin tein väistön pientareelle. Onneksi ei käynyt kuinkaan, ja vastaan tullut Mersukuski läksi Bemarin perään ja eipä aikaakaan, kun läheisen huolttarin pihassa Bemaristi sai meiltä pikakurssin liikennekäyttäytymisestä. Kyllä ne liikennesäönnöt menee perille kun oikein antaumuksella sitä oppia päähän takoo. Bemaristihemmosta tuli muuten aika rauhallinen ajelija, hehee.
- Anonyymi
ahtaaja- kirjoitti:
paremmalla ohi... tässä kylässä taitaa taakse jäädä kaikki, mutta semmoista se onOllu kax paskaa,ajajan auto.Eikä oo ees kallis.Luumu koko kyrp..ä auto.Ei kulje ees vaikka iso dösä.Kaikki ladat ajo ohi..
- Anonyymi
Mulla 544 hp i4 M50.
- Anonyymi
Eihän nuo BMW kingit edes huomaa, kun sujahdan GT-R:lläni niiden ohitse.
- Anonyymi
Sulla vissin on isäsi R golffi käytössä. Enkö olekin oikeassa ?
- Anonyymi
No tämähän on sitä kateellisten kitinää, mutta hyvä niin jos se helpottaa jotenkin oloa.
- Anonyymi
Joopa joo taas....Koko maailmahan on varmasti teille kateellinen noista ojien kyntäjistä.
- Anonyymi
Ei luulla minä oon ikäihminen mulla on ollut mahdollisuus ajaa Bemarilla melkein aina tälläkin hetkellä mutta pienempi versio koska en aja paljo ei se ole mitenkään että minä olen joku automaailman kuningas
- Anonyymi
Joo enpä tiiä missä tuota tapahtuu, lieneekö viikonloppuöiden pilluralliringeissä, joihin muutenkin kaikki kusimulkut kömpiytyy esiin koloistaan pörisevine romuläjineen joissa pellit rämisee passojen tahdissa.
- Anonyymi
Bemarin ja kuskin bärse vatkaa samaan tahtiin.
- Anonyymi
Mersu ollut kohta puoli vuotta eikä yksikään BMW ole kyllä ohitse mennyt, ei liikennevaloissa eikä maantiellä vaikka halukkuutta on kyllä ollut.
- Anonyymi
Haluaisin sun Mersun sit nähdä joka voittaa mun i4 M50:sen lähdössä.
- Anonyymi
Ei Bemari kuskit mitään luule vaan tietää että niiden kinnerit on ykkösiä liikenteessä niinkuin onkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34286521 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692328- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91371- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207