Taas brexitfarssissa tapahtuu

PerusHinurit

Britannia maksaisi edelleen jäsenmaksua EU:n budjettiin, mutta sillä ei olisi oikeutta osallistua neuvotteluihin yhteismarkkina-alueen säännöistä, koska se ei enää olisi EU:n jäsen.

http://yle.fi/uutiset/lehti_britannia_ja_eu_puuhaavat_brexit-sopua__britit_pysyisivat_yhteismarkkinoilla/9047989

Jotenkin tuntuu etteivät herrat farange ja johnson IHAN tätä lupailleet briteille. Eli nyt pääsisivät edelleen maksamaan EUn maksuja, mutta mitään ei tulisi takaisin. Tätäköhän palstan persulitkin Suomeen haluaisivat? Jotenkin kuulostaa huonolta diililtä... Jos tuo sopimus hyväksytään, saattavat brexit-äänestäjät alkaa viritellä johnsonille ja farangelle ihan ikiomia kaulakiikkija lyhtypylväisiin...

8

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persut eivät tiedä, mitä asiaa edistävät.

• PerusHinurit

Tai sitten tietävät, mutta tarkoituksena on viedä vielä vähän rahaa tyhmältä kansalta...

• Jotain_tietävä

Farange ja Johnson valehtelivat kansalle päin naamaa, samoin tekevät Suomen EU-eroa horisevat. Sisämarkkinoilla pysyminen maksaa enemmän kuin jäsenmaksut ja lisäksi menetetään päätöksiin osallistuminen. Ilman vientitulleja ei selvitä minkäänlaisilla neuvotteluilla, valuuttojen kanssa sählääminen alkaa taas ja EU:n yhteinen sosiaaliturva yksittäisille ihmisille on mennyttä.

Markka - tai mikä oravannahka se sitten olisi - devaltoitusi vähintää 20 % ja korot nosusivat 10 %:n pintaan. Siitä me asuntovelalliset ja velalliset firmat ym. nauttisimme. Maatalousyrittäjät menisivät täydellisesti konkurssiin, ehkä muutamaa suurviljatilaa ja turkistarhaa lukuunottamatta. Jne. jne.

Höyrypäisimmät pässit julistavat, että kaikki Suomen osallistuminen EU:n toimintaan on maanpetos. Maanpetoksellista toimintaa on tosiasiassa valheiden levittäminen Suomen jäsenyydestä EU:ssa ja sen vaikutuksista.

• t5rZ7uLXaiÖ

Sinä et tiedä mitään. Tyhmä.

• Muista_pyyhkiä
        t5rZ7uLXaiÖ kirjoitti:

No siinähän on älyllinen kommentti, suorastaan briljantti keskustelutaidon persujytky!

• Pekko_Pakana
        t5rZ7uLXaiÖ kirjoitti:

No kerropa, oi viisas, mitkä ne EU:sta eron seuraukset olisivat!

• PerusHinurit
        Pekko_Pakana kirjoitti:

No kerropa, oi viisas, mitkä ne EU:sta eron seuraukset olisivat!

Itse veikkaisin, että mekin pääsisimme maksamaan tyhjästä, kuten britit nyt ovat tekemässä.

• PerusHinurit

Älä unohda miten he jaksavat juistaa että Norjalla menee hyvin vaikkei se EUhun kuulu... Unohtavat siinä sivussa että Suomelta puuttuvat Norjan öljylähteet... Todellisuudessa Suomea ilman EUta pitäisi verrata johonkin Albaniaan, jolla on yhtä kukoistava vientiteollisuus...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3119
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      74
      3024
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2880
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2564
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      39
      2047
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1629
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1605
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1600
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1546
    Aihe