Ilmainen palomuuriohjelma Windows 10

win10palomuuri

Antakaapa vinkkejä mikä olisi hyvä ilmainen, toimiva ja itse testaamanne palomuuri ohjelma Windows 10 koneeseen. Windowsin oma palomuuriohjelma on liian vaikeaselkoinen ja hankala käyttää enkä ole edes varma toimiiko se luotettavasti. Palomuuriohjelmalla on tarkoitus estää ohjelmien pääsy internettiin ja myös estää koneeseen tunkeutuminen. Vastatkaa vain kysymykseen asiallisesti älkääkä laittako mielipiteitänne jos ette itse ole ohjelmaa testanneet ja todenneet toimivan Windows 10 kanssa.

4

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkea.sitä.kuulee

"Windowsin oma palomuuriohjelma on liian vaikeaselkoinen ja hankala käyttää"

Vastaan nyt kuitenkin vastoin ohjettasi sen verran, että itse en ole koskaan edes yrittänyt käyttää Windows kympin palomuuriohjelmaa, vaan olen antanut sen itse käyttää itseään. Näin ollen en myöskään tiedä onko se vaikeaselkoinen vai ei. Ensimmäistäkään ongelmaa ei ole ilmaantunut. Otin kympin käyttöön kahdessa läppärissä viime elokuussa.

• linuxuser
    • Affiliate-Julkaisia

TinyWall
      ja huomaat oikeasti ettei mikään ohjelma, pääse koneelta ulos eikä sisään, ellet ole antanut ohjelmalle erikseen lupaa.
      Yksinkertainen ja helppo käyttää, siitä huolimatta ilmainen.

https://tinywall.pados.hu/

• EnNäperteljoutavia

Mikään ei ole ilmaista. Palomuuri sisältyy jokaiseen hyvään tieturvaohkelmaan. En ole koskaan luottanut W omiin Tietoturva virityksiin. Ostamalla Norton Security deluxe saan 5 laitteen suojauksen samalla, 2kannettavaa, 2tablettia ja puhelin. Joku kymppi vuodessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1753
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1169
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1168
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      35
      797
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      734
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    Aihe