Ongelmia äitin kanssa - ei enää jaksa

Loppuunpalanutt

En tiedä miten aloittaa.. Mun äiti on huutanut mulle niin kauan kun muistan, nyt olen ylä-asteella. Huutaa, haukkuu jokaisella sanalla minkä keksii, ja haukkuu esim siitä ettei mulla ole mitään kavereita ja pilaan ponini jne, kaikkea mahollista mikä vaan loukkaa mua. Lyö, usein vaan avokämmenellä mutta pari kertaa veret nenästä tullut.

Asiat oli välissä jo parempaan päin, huutoa, haukkumista, riitoja jne oli paljon harvemmin, kun monta vuotta lähes joka päivä. asiat oli siksi välissä paremmin koska kerran kesken TODELLA pahan riidan jollon äiti heitti minua ja kaveriani pyykkitelineellä soitettiin poliisit ja tehtiin tästä poliisi ilmoitus jollon äiti oli myös varastanut minulta rahaa. Tässä välissä asuin 6kk muualla koska en kyennyt olemaan kotona. Sen jälkeen sossut oli hetken kuvioissa ja piti meille jotain perhejuttuja jollon juteltiin vuorotellen joillekkin ihmisille meidän tuntemuksista jne. Tämän jälkeen asiat oli hetken paremmin kun olin muuttanut takaisin kotiin, mutta nyt taas tilanne alkaa näyttää huonolta.

Äsken taas oli tilanne, ja nyt oikeesti alan olla TÄYSIN lopussa. Purkauduin, huusin äitille ja sanoin että en enää jaksa, hakkasin seinää ja itkin. Oon oikeesti nyt 15 vuoden aikana palanut täysin loppuun. Enkä ole ainut jonka mielestä äitin pitäisi hankkia jo hoitoa, hänen vanhemmat, veli, kaverini perhe jne ovat samaa mieltä. Tämä kaverini perhe on auttanut minua nyt tämän asian kanssa kun heillä on yhteyksiä sossuun jne ja olen voinut aina mennä sinne jos tarvitsen happea tms läheä pois.

En halua muutta sijaisperheeseen, vieraitten ihmisien luo koska siellä elämästä voisi tulla vielä helvetillisempää: en kestä ilman ponia ja omaa tiettyä vapautta. En ole huligaani, en roiku kylillä ja polta tms, vaan vietän lähes kaikki aikani tallilla. Mummolassa asuin , mutta joutuisin vaihtamaan koulua jota en halua ja ponin pito olisi vaikeaa. Lastenkotia en myöskään siedä.

Mitä tässä tilanteessa kannattaa tehdä..

5

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otaisään

yhteyttä..

• Loppuunpalanutt

Isä ei kuulu elämäämme..

• seonyksin
        Loppuunpalanutt kirjoitti:

Isä ei kuulu elämäämme..

sinusta kiinni; toki lapsi hyvä sinulla on aina oma isä ja voit aina selvittää asiat isäsi kanssa, ottaa isääsi yhteyt-tä. Älä usko äitiin ja sossuviranomaisiin isääsi koskevis-sa asioissa.. sinulla on myös 12-vuotiaana oikeus muut-taa esim. isällesi asumaan, maistraattiin vain muuttoil-moitus, äitisi hyväksyntää ei tarvita.

• Haeapuamttoimistosta

Juu, yleensä hevosharrastajat ovat enemmän tai vähemmän sekaisin. Kun peruskoulu on käyty voit muuttaa toiselle paikkakunnalla opiskelemaan lukioon tai amikseen tai ammattilukioon. Mikään ei pakota sinua pysymään äitisi helmoissa, eikä lastenkoti/sijaiskoti noin vanhalle ole mikään vaihtoehto, jollet halua.

• mttoimisto

ei auta kun on kyse lastensuojelun perusteettomasta laivastaisesta menettelystä, valehtelusta lapsen olosuhteista; lastensuojen ja äidin lapsen vieraannutta misesta, manipuloimisesta omaa isäänsä vastaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2636
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2272
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2150
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1752
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      289
      1447
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe