Unijukalle

Aitooikea

Olen syvien pohdintojen alla. Näetkö tulevaa elämässäni? Itse ajattelen tiettyä ihmistä, entä hän minua? Mitä meille tarjotaan?

3

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unijukka15

      Olet rakastava, ja rakkaus on hyvin mahdollinen. Tunnette vetoa toisiinne molemmin päin. Kun suhtaudutte rauhallisesti ja ymmärtävästi elämään tämän rakkaasi kanssa, niin silloin elämässänne on paljon potentiaalia jatkossa.
      Elämä voi hymyillä kauniisti, vaikka itse asiassa ymmärtäisikin elämää tavallista syvällisemmin. Oikea ihminen jopa ymmärtää senkin, että toinen haluaa olla ajoittain yksin tai pohtia asioita rauhassa.
      On mahdollista puhdistaa asioita jopa ympäriltäsi. Erittäin suotuisilta tuntuvia merkkejä on ilmassa, mikäli osaat säilyttää rauhaisan ja ymmärtävän elämäntavan kaikilta osin !

    • Aitooikea

      Kiitos sinulle;) tulkinnastasi. Miehestä ei ole kuulunut mitään moneen päivään, lienenkö kulutan aikaa nyt väärään ihmiseen. Hän vaikuttaa todella sopivalta ihmiseltä, mutta asumme etäällä toisistamme. Alkoiko mies jarruttamaan, vai mistä tässä on kyse?

    • Unijukka15

      Kenties välimatka vain on rajoittava tekijä, jolloin täytyisi alkaa etsiä muualta. Mutta muuten tuntuisi kyllä, että suotuisia tuulia puhaltaa päin elämääsi. Eli olisi hyvä aika esim.aloittaa syvempikin ihmissuhde. Ehkä kohtalo tuo jotakin eteesikin, jos olet aito ja valpas oikealla hetkellä ! Myöskin sinun pitäisi olla "etsijä" (sillä etsijähän tunnetusti löytää, vaikka mitä ...) siis avoimena elämälle ja uusillekin kokemuksille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe