Haluaisin vaihtaa Tampereen sydänsairaalan potilaaksi. Minulle on jo tehty pari vuotta sitten neljän suonen ohitusleikkaus, aorttaläppäni vuotaa ja sitä ei vielä aiota korjata.
Muuten on mennyt ihan hyvin mutta pari viikkoa sydän on puristellut ja olen joutunut syömään nitroja, pari kertaa käynyt päivystyksessä.
Ennen sydänkohtausta kävin neljä vuotta lääkärissä, myös sairaalassa muttei sen kummemmin koskaan tutkittu vaikka sitä pyysin.
Nyt en jaksais samaa rumbaa taas vaan haluisin pois Lapin Keskussairaalan ns. hoidosta. Sydän kyllä leikattiin Oulussa.
Mitenkä toimin, että pääsisin Tampereen sydänsairaalan potilaaksi?
Sairaalan vaihto
5
226
Vastaukset
- Hyvähoito
Heippa,
Itse vaihdoin hoitavan sairaalan (TAYSiin) niin, että menin yksityiselle lääkärille joka minun tapauksessa oli myös vaihdon kannalla. Annoin vaan suostumuksen sairaalan vaihtoon ja kaikki muu hoidettiin. Sitten TAYSista tuli kutsu sinne.
Ja kannatti!! - sydänvikotaas
Kiitos vastauksestasi. Mulla ei ole nyt varaa mennä yksityiselle mutta käy kai se terveyskeskuksenkin kautta?
Oletko tyytyväinen TAYS,iin?
Lapin Keskussairaalassa saattaa olla lääkärinä joku virolainen, nuori tyttö joka ei edes viimeksi kuullut sivuääntä sydämestäni vaikka sellaisen kyllä kuulee ihan terveyskeskuslääkärikin, kun läppäni vuotaa. Luulisi, kun terveyskeskus laittaa lähettää sydänpolille, silloin on jo valmistunut sydänlääkäri tutkimassa. Harmittaa maksaa kallis poliknikkamaksu, kun ei saa asiallista tutkimusta.- Hyvähoito
Olen ollut tyytyväinen. Ja siihen, että vaihdoin sairaalan.
Hoito on ollut todella ammattitaitoista ja yhteys on sairaalaan koko ajan.
Itselläkin on matkaa TAYSiin ja perusterveydenhoito ja esim labrat hoitaa oma terveyskeskus ja jos on päivystysasia niin silloin lähin keskussairaala.
- SydänsairaalaViestintä
Hei. Tays Sydänsairaalaan pääsee potilaaksi pyytämällä lähetteen omalta lääkäriltä. Lähete osoitetaan Pirkanmaan sairaanhoitopiirille / Tays Sydänsairaalalle. Lähetteessä on lisäksi oltava maininta, että potilas käyttää vapaata hoitopaikanvalintaa. Näin potilas maksaa tutkimuksista ja hoidosta Sydänsairaalassa vain julkisen palvelun maksut.
Lisää voi lukea: http://www.sydansairaala.fi/sivu.tmpl?sivu_id=264
tai: http://www.valinnanvapaus.fi/ - sydönvikataas
Kiitos vastauksessa, seuraavassa tarkastuksessa pyydänkin sitten siirron.
Lapin Keskussairaala minut kai kuitenkin hoitaa ensin, jos tulee äkillinen sydänkohtaus??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27118313Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110510Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3897049Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai706065Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki414646Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853414"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243008Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972535Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit332230MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä282088