Homopojat ajelee Datsuneillaan ,Lesbot litisee ja lihoo ,Sukurutsavajakit mölisee penkeillä , kaikki AssRiverillä polveutuu 2 suvusta , muuttoautoja kuitenkin alkanut tulla sieltäpäin ihmismäisemmille mestoille , nääs , HYVÄ !
MANSIKAT MÄTII NÄÄS .
5
197
Vastaukset
- huhhuh_aika__äijä
On sullakin varmaan mielenkiintoinen elämä, vuodesta toiseen, lähes joka viikko/päivä olet jauhamassa paskaa täällä. Noh... elämä on valintoja täynnä, kai se päivä menee sitten täälläkin paskapostatessa ja rölläillessä.
- Homojoki666
Billdollar on esikuvani. Tai siis, olen itse itseni esikuva mutta Bill kuuluu myös tähän minimaaliseen eliittiin joka ansaitsee täyden arvostukseni.
Amikset ei vaan tajua, bassot raikaa ja poikaystävää nussitaan bemarin takapenkillä sivuttain kakkoseen jos tuhkaluukku numero uno (pakoputki) sattuu olemaan täynnä siemennestettä. Sanoisin, että 99,% suonenjokelaisista ovat homoseksuaaleja.- pifpaxpoh
"Sanoisin, että 99,% suonenjokelaisista ovat homoseksuaaleja." tuo luku nyt ei pidä paikkaansa, mutta ehkä tuttavapiiristäsi 99% on hinttapuleja joten 99% varmuudella sinäkin olet :)
- ahlemshi
Rasismi on aivan oma valinta.
- soromnoo
Ei oo ihme että kaikenlaiset pösilöt täällä kirjoittelee. Nimittäin nukkuminen kesällä ikkuna auki on melkoista.
Ensin joku ukko huuti niin että metsä raikui, onkohan sillä joku hätä?, nukahdin, nuoret neidit kikatteli ja jutteli kovaäänisesti seuraavaksi, just joo nukahdin taas, seuraaksi heräsin kovaan ääneen, no jokuhan sitä revitteli autolla ja poltti kumia, sydän pomppi säikähdyksestä, tuijottelin puhelinta kunnes nukahdin, sitten neitoset palasivat takaisin kikatellen ja jutellen, huoh, yritin nukahtaa taas, sitten lähti naapuri autollaan rapun edestä johon oli sen ajanut. Jos nyt jo saisi nukuttua? Ehei kello kuusi tuli jäteauto hakemaan lasijätettä...viisainta nousta ylös. Mutta kas kummaa nyt hiljaista joten pötkähdän päikkäreille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863368Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921909Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871733- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961395Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267