Olen nakuna viihtyvä keski-ikäinen sinkkumies ja olisi toiveena vielä löytää samanhenkinen Nainen vierelle? Näillä palstoilla ei taida oikeasti naiset vierailla! Kiva olisi loppukesää jo yhdes viettää. Tiedän ettei tämä seuranhaku-palsta ole,mut kuitenkin kun asiasta kirjoittelette,niin esitin Aidon toivomukseni. Saa vastata suoraan nimimerkkiini.
Aidosti nakuna viihtyviä?
4
190
Vastaukset
- Siellä-todellista
Järjestetäänhän natuklubien toimesta yhteistilaisuuksia eri rannoilla ja mm. Martinlaakson uimahallissa. Oletkos niissä käynyt? Siellä henkilöt ovat todellisia, täällä lähinnä mielikuvitus laukkaa.
En hae mitään maksullisia nakuklubeja,kun nakuna voi oleilla kotona ja rannalla maksuttakin. Naturisti henkistä etsin ihan liveen ystäväksi ja ihaninta olisi vapaa nainen löytää vierelle! Luonnossakin viihtyvää.
- Pimppaliina
Eikö tällainen varattu rouva kelpaisi ollenkaan, vaikka vähän lainaan?
- Anonyymi
Savottamiehet ry kautta saa vuokrattua naisia nakurannoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131