En suositte kaukoparantajaa Jouni Rapoa kenellekään ihan pelkkää huijausta eikä oikeasti halua edes auttaa ihmisiä
Energiohoito Jouni Rapo
14
4844
Vastaukset
- huipp
Kyllä sillä se paranus tulee heti.kanatta soitta
- ompasoutoa
mihin perustuu tämä väite? miksi et suosittele?
- huipp
soita hänelle niin tiedät
- kaikkinauraateille
En suosittele kaukoparannushuijausta kenellekään. Ongelmien ilmetessä kannattaa mennä lääkäriin ja sieltä reseptin kanssa apteekkiin.
- Anonyymi
Sain Rapolta tarkkaa tietoa selkäongelmani laadusta, myöhemmin se sama tieto tuli magneettikuvista. Olin kiitollinen tiedosta, koska se auttoi siinä kohtaa paljon etten rikkonut selkääni enempää pelkällä sisulla .
- Anonyymi
En tuntenut mitään kaukoparannussession aikana mutta jää nähtäväksi. Ei ollut pitkä sessio joten ei maksanutkaan. Ei ole ns perinteinen näkijä. Terveysneuvoja antoi, siinä hyvä.
Ihmissuhdeasioissa ei oikein samalla kartalla mutta soitin v 2024, jää nähtäväksi - Anonyymi
Ihan joka paikkaan ja kaikille kannata mennä. Tommottia kaiken maailman huuhaa ja mitä liä energiahoitajia tuntuu ny joka paikasa ilmottelee ittestänsä.
- Anonyymi
Tommottia tommottia, eri ketjuissa hokemassa tuota, tommottia.
- Anonyymi
Minulle jäi outo olo. Ikään kuin ei olisi ollut aitoa ollenkaan. Kivan kuuloinen tyyppi kyllä ja antoi yleisiä terveysneuvoja. Olen silti kuullut, että terveysasioissa tietää. Ihmissuhdeasiat mahdollisesti eivät ominta aluetta.
- Anonyymi
energiahoito toimii kyllä. auttoi heti.
- Anonyymi00011
Ihan hyvä hän on.
- Anonyymi00012
Ei vakuuttanut. Olen ollut oikeassa energiahoidossa, ja sen kyllä tuntee kehollaan, jos energia liikkuu,
jäi aika turhautunut olo.
- Anonyymi00013
Parantaja
- Anonyymi00014
Ehkä omasta mielestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521703896Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään813099Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv462143Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka232073Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?541921TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851341- 401270
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251268Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581048Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10758