Energiohoito Jouni Rapo

Ilmoittaja

En suositte kaukoparantajaa Jouni Rapoa kenellekään ihan pelkkää huijausta eikä oikeasti halua edes auttaa ihmisiä

16

5046

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huipp

Kyllä sillä se paranus tulee heti.kanatta soitta

• ompasoutoa

mihin perustuu tämä väite? miksi et suosittele?

• huipp

soita hänelle niin tiedät

• kaikkinauraateille

En suosittele kaukoparannushuijausta kenellekään. Ongelmien ilmetessä kannattaa mennä lääkäriin ja sieltä reseptin kanssa apteekkiin.

• Anonyymi

Sain Rapolta tarkkaa tietoa selkäongelmani laadusta, myöhemmin se sama tieto tuli magneettikuvista. Olin kiitollinen tiedosta, koska se auttoi siinä kohtaa paljon etten rikkonut selkääni enempää pelkällä sisulla .

• Anonyymi

En tuntenut mitään kaukoparannussession aikana mutta jää nähtäväksi. Ei ollut pitkä sessio joten ei maksanutkaan. Ei ole ns perinteinen näkijä. Terveysneuvoja antoi, siinä hyvä.
      Ihmissuhdeasioissa ei oikein samalla kartalla mutta soitin v 2024, jää nähtäväksi

• Anonyymi

Ihan joka paikkaan ja kaikille kannata mennä. Tommottia kaiken maailman huuhaa ja mitä liä energiahoitajia tuntuu ny joka paikasa ilmottelee ittestänsä.

• Anonyymi

Tommottia tommottia, eri ketjuissa hokemassa tuota, tommottia.

• Anonyymi

Minulle jäi outo olo. Ikään kuin ei olisi ollut aitoa ollenkaan. Kivan kuuloinen tyyppi kyllä ja antoi yleisiä terveysneuvoja. Olen silti kuullut, että terveysasioissa tietää. Ihmissuhdeasiat mahdollisesti eivät ominta aluetta.

• Anonyymi

energiahoito toimii kyllä. auttoi heti.

• Anonyymi00011

Ihan hyvä hän on.

• Anonyymi00012

Ei vakuuttanut. Olen ollut oikeassa energiahoidossa, ja sen kyllä tuntee kehollaan, jos energia liikkuu,
        jäi aika turhautunut olo.

• Anonyymi00013

Parantaja

• Anonyymi00014

Ehkä omasta mielestään.

• Anonyymi00015

Hyvä energiahoitaja.

• Anonyymi00016

Omasta mielestään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      312
      3665
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      30
      2027
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      44
      1656
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      86
      1507
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      99
      1309
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      145
      1195
    7. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1074
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      97
      1046
    9. Kannattaa ymmärtää se asia

että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.
      Tunteet
      212
      877
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      787
    Aihe