Kysymys N_O_T:lle

Kysynpänyvaan

Esitin sinulle jo aikaisemmin asiallisen kysymyksen, johon et suvainnut vastata. Oliko sitten arka aihe, en tiedä. Kuiteskin kysyn nyt, miten suhtaudut ja mikä on mielipiteesi, jos täällä, meidän rakkaassa kotimaassa sattuisi samanlainen tilanne, kuin ranskassa tai saksassa. Viimeisimpänä nyt taas ranskassa, papilta kurkku poikki, kesken jumalanpalveluksen. Eikö yhtään omatunto kolkuta, mitä voi olla tulossa ? Toivon todellakin, että mitään ei satu, mutta aina on se pieni "jos". Onko silloin omatuntosi puhdas, kun tuntuu että sinun arvoasteikolla nämä "vokkilaiset", ansaitsevat kaiken, ja vielä enemmän kun suomen vanhukset ja muuten huono osaiset. Eikö olisi kurjaa herätä siihen todellisuuteen, että täälläkin voi "ja todennäköisesti onkin" todella sairaan ajatusmaailman omaavia islamisteja. Meillä on, ja ollut hyvä ja turvallinen maa elää ja kasvattaa lapset, toivottavasti se on sitä vielä meidänkin jälkeen.

7

86

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinenjärvi

Vastaa ny ku kysytähän, oot kerran aina ottamas kantaa.

• TämäUnelmaEiOleMinun

Ei se ymmärrä, ehkä. Multikulti on tämän vuosikymmenen usko. Mikään ei saa horjuttaa omaa maailmankuvaa. Voi oma mieli särkyä muuten.

Näiden perseet tervataan kyllä pian.

• Milloin ja missä olet kysymyksesi esittänyt? En minä koko ajan istu päivystämässä, vaikka joku niin luulisikin.
      Ko. tapaus on kauhea, siitä nyt ei kai kukaan ole eri mieltä. Vastaavan sattuminen E-P:llä on kuitenkin jokseenkin epätodennäköistä monestakin syystä.

Jos luet vanhempia kirjoituksiani, niin olen sanonut useastikin, että turvapaikan saavat täytyy saada heti töihin ja loput jotka eivät turvapaikkaa saa ja tarvitse, niin ulos maasta.

Me nyt vain olemme tässä tilanteessa tahdoimme tai emme, mutta tämä on tehtävä, tai itkettävä ja tehtävä.
      Muut saavat itkeä minun puolestani, sillä minä en siihen ala.

• OLET TEKOPYHÄ VALEHTELIJA!!! ET JUURI MUUTA

Nimenomaan istut täällä päivystämässä. "Uutena" taktiikkana olet ottanut käyttöön häpeällisesti toisten nimimerkkien varastamisen. Ei tarvita kummoisia atk-taitoja tuon selvittämiseen.

Jos pitäisin sinua terveenä, sanoisin että häpeä.

Mene nukkumaan.

• Kysynpänyvaan

Miten niin epätodennäköistä monestakin syystä ? Mitkä ne syyt on ? Epätodennäköistä, mutta mahdollista, eikö niin. Kiersit kysymykset kuin poliitikko, et sano etkä totea. Kuitenkin olen samaa mieltä siitä, että pirua kyytiä potku perseelle heti, kun kieltävä päätös tulee. Eikä kyllä sen takia kenenkään itkeä tartte. Jos itkeä pitää, siihen riittää kyllä syitä omienkin kansalaisten ongelmissa. Täällä meillä on varmasti paljon niitä, jotka itkevät ja murehtivat mistä sais huomiseksi lapsille ruokaa pöytään, näille vokilaisille ei kelpaa valmiit ateriat. Varmasti moni olis tyytyväinen jos sais samat edut, kaikki tulee, kuin manulle illallinen. Vielä toteaisin kuten jo koulussa opetettiin, luteen munista tulee luteita.

• En ala laajemmin avaamaan syitä miksi meillä ei todennäköisesti tapahdu terrori-iskuja, mutta sen verran, että meillä turvapaikanhakijat kokevat, että heitä oikeasti autetaan.
      Meillä ei myöskään edelleenkään ole heitä paljon, katolinen kirkkokin on pieni.
      Jos joukossa on aktivisteja, niin muut hillitsevät heitä. Tähän asti tämä on toiminut hyvin.

Kielteisiä päätöksiä tulee, mutta joka ei ole todellisen avun tarpeessa, vaihtaa vain maata, toivon mukaan. Suomalaisetkin palaavat kotiin, jos maailmalla menevät asiat solmuun.
      Näitä kielteisiä päätöksiä tehdään niin nopeasti kuin ehditään, sanoo Tynkkynen tai kuka tahansa mitä tahansa.

Suomessa on todellakin yksittäistapauksia, että perhe on pudonnut todelliseen köyhyysloukkuun, siis sellaiseen, että sähköt on katkaistu, ruokaa ei ole saati rahaa.
      Näitä tapauksia on valitettavan paljon ja syyt ovat mitä moninaisimmat.
      Todellisia köyhiä eivät ole ne, joiden lapsilla on vanhan mallinen i-phone.

• OotellaanPamauksia

Mitäs nämä nyt vielä pesäänsä päästelisivät, mutta pian on aika toimia, näin on näissä euroopan rähinä valtioissa rähinät alkaneet aina kun väkeä on riittävästi ja suvakit tätä suomemme tuhoa edistävät, mistään piittaamatta, eihän näitten omavaltaisuuta kaikkialla yleisesti huudella, mutta paikallisilla suomalaisilla on tosi huonoja kokemuksia näitten kanssa ilmennyt nyt jo, jotta eiköhän se siitä vielä rähinät tänä kesänä pillahda tääläkin matkaan, itäkeskus on jo tulenarkaa seutua, muttet sinä mukamas siitä mitään tiedä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      68
      4296
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      67
      4137
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3552
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3123
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2792
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2562
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2334
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1461
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1282
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1059
    Aihe