Kyseessä on metsäautotie jonka varrella 100m alkupäästä on omakotitalo ja talvella lingotaan tämä 100 m:n pätkä tieosuuskunnan maksamana. Juuri muut ei sitä talvisin käytä jotka ovat metsän omistajia tien varrelta. Kysynkin onko menettelytapa oikea. Lingottua tietä siis käyttää talvisin vain tämä omakoti asukas.
Vastaukset 4
- linkoaja
riippuu miten osakkaat yhdessä sopineet...mutta minun mielestä asukkaan kuuluisi maksaa.
- aloittaja-
Tie saa kunnan avustusta kunnossa pitoon.
- Mikä_on_vikana
aloittaja- kirjoitti:
Tie saa kunnan avustusta kunnossa pitoon.
Kunnan avustus on yleensä tarkoitettu vakituisen asutuksen tietarvetta varten. Silloin on täysin oikein, että avustus käytetään tuon alkupätkän aukipitämiseen asuttua taloa varten. Jos muilla tieosakkailla ei ole tarvetta liikennöidä talvella, on tietysti turhaa aurata pitemmälle.
Ellei avustusta annettaisi, voisi auraustarpeen ottaa huomioon yksikköjen jaossa.
- kyseliä1
Eikös vuosittaisessa tiekokouksessa päätetä kyseiset asiat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53897
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31542En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32518Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5503- 75457
- 37436
- 33435