Kaljapaikka

kaaakuuu

Onko Kihniöön jo saatu kunnon kaljapaikka?
Sellanen missä meikäläinen puusilmäinen toukohousu voisin olla humalas ja juovuksis.
Hävettää kun ryyppään vaan nykysellään kotona ja sit humalas ja juovuksis kyttään niitä jokka on alkoholisteja tai uskovaisten jälkeläisiä ja ajelee juovuksis.
Mulle sanottiin homoklubilla että heti jos oon humalas tai tuntuu että oo juovuksis ni pitää soittaa alkoholistille.....vai minne se oli........öööööö. eikun siis uskovaisille, eiku.....voi vittu, oon nolo.

11

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuuukaaaa

Mä oon nyt nii juovuksis ett kohta mä oon varmaan humalas.
      Taksimiäs sano mulle ettei saa pelätä vaan heti pitää soittaa kihniön vaaleelle ihanalle naiselle jos vähänki on juorumiäs. Meitä on jo monta juovuksis ja humalas ollaan kaikki jokka vähänki on taksimiäs ja juorumiäs ni het soitetaa eikä pelätä.....saatana.....!!!!

• kuskustaa

Pysy nyt kotona pian sinun pää kopsahtaa pöydän kulmaan ja heräät aamulla turpa turvoksis siitin ulkona housuista ja nurkasta näkyy kusilammikko.

• kuuukaaa

Taksimiäs ja taksimiäs ja juarumiäs ja juarumiäs.
      Missä nyt on alkoholisti juoppo.
      Missä nyt on pankinjohtaja.
      Missä nyt on rälläkkä.

• huuhaako

No kuule Rälläkkä on siellä missä on pullonpohjalasit. Ja kuule taksimiäs on siellä missä tarvitaan juorumiestä. Ja alkoholisti on siellä missä sai salassa juopotella ku uskovaiset salasivat asian. Mutta ny me syntiset nauramme teille. No miltä nyt sitten tuntuu ku mamut panee tyttäriänne. Minäkin panin teidän ämmiänne ja minä sain ainaisen vihan.

• huukuu

Kyllä uskovat ja muutkin sekasikiöt näitä sivuja seuraa ja sitä mukaa tiedottaa lapsilleen kuka ei ole sukua näille perseheikeille. Ja siitten nämä perseheikin sukulaiset alkaa sukutyön jossa on mukana mukamas johtavat perrseheikit ja isoot isännät jotka on isoo??

• kaaaakaaaaa

Synti synti synti kalvaa sieltä kalvaa täältä.
      Pullonpohjat kolisoo ja perseheikkein mersut kiitää päästä päähän kihniön.
      Ei saa pelätä panna tyttäriä ja juarumiästä vaan panna sitä ja sitä ja sen ja sen ja sinne.
      Jarrumiäs se panee juovuksis vihasia ämmiä humalas ja nauraa mamuin sukutyälle ja saa tyttärein vihat sinne ja sinne.
      Sekasikiöt sano ett isoot miehet ajaa rälläkällä eikä pelkää vaa ne het ajaa vaa eikä pelkää????

• KupittaaJaPanettaa

Räkälässä kus mummoja

• napootismia

Kihniö on täynnä juoppoja ja uskon ongelmaisia kateita katkeria vittumaisia pahanpuhujia kusettajia sukulaisia keskenään.

• alkaa_jo_kyllästyttää

Siis ihan sellaisia kuin sinä.
        Luettelosta unohdit kuitenkin mainita vielä seuraavat:
        - julkisella foorumilla toisista pahaa puhuva.
        - jatkuva ruikuttaja
        - kyttääjä
        Juuri sellaisia siis kuin sinä.
        Ainut vaan, että ne muut eivät hauku toisia täällä Suomi24:ssä, kuten sinä.

• muuaa

Sinä se olet niin tasapuolinen että et nyt huomaakaa kuinka usko on sokaissut ajatusmaailman. Kaappijuoppoja on kihniö täynnä juovuksis uskovista useimmat.

• Baaarikärpäänen

Tuleeko kesäbaari keskustaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1469
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1255
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      222
      1225
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      203
      1223
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1019
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      946
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      923
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      79
      821
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      808
    Aihe