Onko Kihniöön jo saatu kunnon kaljapaikka?
Sellanen missä meikäläinen puusilmäinen toukohousu voisin olla humalas ja juovuksis.
Hävettää kun ryyppään vaan nykysellään kotona ja sit humalas ja juovuksis kyttään niitä jokka on alkoholisteja tai uskovaisten jälkeläisiä ja ajelee juovuksis.
Mulle sanottiin homoklubilla että heti jos oon humalas tai tuntuu että oo juovuksis ni pitää soittaa alkoholistille.....vai minne se oli........öööööö. eikun siis uskovaisille, eiku.....voi vittu, oon nolo.
Kaljapaikka
11
369
Vastaukset
- kuuuukaaaa
Mä oon nyt nii juovuksis ett kohta mä oon varmaan humalas.
Taksimiäs sano mulle ettei saa pelätä vaan heti pitää soittaa kihniön vaaleelle ihanalle naiselle jos vähänki on juorumiäs. Meitä on jo monta juovuksis ja humalas ollaan kaikki jokka vähänki on taksimiäs ja juorumiäs ni het soitetaa eikä pelätä.....saatana.....!!!! - kuskustaa
Pysy nyt kotona pian sinun pää kopsahtaa pöydän kulmaan ja heräät aamulla turpa turvoksis siitin ulkona housuista ja nurkasta näkyy kusilammikko.
- kuuukaaa
Taksimiäs ja taksimiäs ja juarumiäs ja juarumiäs.
Missä nyt on alkoholisti juoppo.
Missä nyt on pankinjohtaja.
Missä nyt on rälläkkä. - huuhaako
No kuule Rälläkkä on siellä missä on pullonpohjalasit. Ja kuule taksimiäs on siellä missä tarvitaan juorumiestä. Ja alkoholisti on siellä missä sai salassa juopotella ku uskovaiset salasivat asian. Mutta ny me syntiset nauramme teille. No miltä nyt sitten tuntuu ku mamut panee tyttäriänne. Minäkin panin teidän ämmiänne ja minä sain ainaisen vihan.
- huukuu
Kyllä uskovat ja muutkin sekasikiöt näitä sivuja seuraa ja sitä mukaa tiedottaa lapsilleen kuka ei ole sukua näille perseheikeille. Ja siitten nämä perseheikin sukulaiset alkaa sukutyön jossa on mukana mukamas johtavat perrseheikit ja isoot isännät jotka on isoo??
- kaaaakaaaaa
Synti synti synti kalvaa sieltä kalvaa täältä.
Pullonpohjat kolisoo ja perseheikkein mersut kiitää päästä päähän kihniön.
Ei saa pelätä panna tyttäriä ja juarumiästä vaan panna sitä ja sitä ja sen ja sen ja sinne.
Jarrumiäs se panee juovuksis vihasia ämmiä humalas ja nauraa mamuin sukutyälle ja saa tyttärein vihat sinne ja sinne.
Sekasikiöt sano ett isoot miehet ajaa rälläkällä eikä pelkää vaa ne het ajaa vaa eikä pelkää???? - KupittaaJaPanettaa
Räkälässä kus mummoja
- napootismia
Kihniö on täynnä juoppoja ja uskon ongelmaisia kateita katkeria vittumaisia pahanpuhujia kusettajia sukulaisia keskenään.
- alkaa_jo_kyllästyttää
Siis ihan sellaisia kuin sinä.
Luettelosta unohdit kuitenkin mainita vielä seuraavat:
- julkisella foorumilla toisista pahaa puhuva.
- jatkuva ruikuttaja
- kyttääjä
Juuri sellaisia siis kuin sinä.
Ainut vaan, että ne muut eivät hauku toisia täällä Suomi24:ssä, kuten sinä.
- muuaa
Sinä se olet niin tasapuolinen että et nyt huomaakaa kuinka usko on sokaissut ajatusmaailman. Kaappijuoppoja on kihniö täynnä juovuksis uskovista useimmat.
- Baaarikärpäänen
Tuleeko kesäbaari keskustaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778