Matti Nykänen Mahlulla 13.8 2016!

häkkilintuuuu

Onko kukaan menossa bailaamaan Nykäsen tahdissa 13.8?
Aivan mahtavaa!!!

13

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HUmpuukiakin

      Yleisö tekee itsestään naurunalaista mennessään vanhaa juoppoa fanittamaan . Matti oli mestari kun muita tai muualta ei ollut ihan oikeita hyppiöitä.

      • 6218ö

        Peräkammarin lippalakkimiehet varmasti kiinnostuvat.


      • pessaari.olet

        Onko rottien nussiminen isun perintöjä?


    • JoutsenonKullervo

      kioskivaras nykänen ei osaa edes äännellä saati laulaa...... naama muistuttaa ukkosen raiskaamaan Tikkurilan maalikarttaa.........

    • ihme89

      Mattia voisin mennä katsomaan mutta se mölkky on lapsellista hommaa,Aikaukot-eikö ole muuta tekemistä.Joskus keskellä päivää ajelen Mahlun kylän ohi ja aikamiehet heittelee kentällä,Oikeat miehet tekee jotain hyödyllisempää...

      • Nirinnarin

        Kaljaterassillako heidän pitäisi istua? Etkö suvaitse ihmisten ajanviettoa raittiissa ilmassa yhdessä pelaillen? Mikä sinua siinä häiritsee, jos jotkut haluaa mölkkyä pelata? Ei tuo pelailua mikään huono ajanviete ole. Kokeile joskus itsekin, niin huomaat, että hyvässä porukassa pelaillen hermo lepää ja työasiat nollaantuvat. Ei ole sellainen yleinen vitutus päällä, että tarvitsee ihan oikeasti olla muiden tekemisiin noin negatiivisesti suhtautuva. Ei kai se ole sinulta pois jos jotkut viihtyvät ja nauttivat Suomen kesästä.


      • HILJAAA

        Ole sinä marja hiljaa.


      • Nirinnarin
        HILJAAA kirjoitti:

        Ole sinä marja hiljaa.

        Tietääkseni en ole marja, en mansikka, en mustikka, en vadelma tai mikään muukaan marja.


      • kjtujbyu

        Ei kun mulla on nyt harrastuksena se löylykauha. Olen sen verran mainosten uhri.


    • Anonyymi

      En mennyt.

      • Anonyymi

        Vääräjärvellä on tylsää kun pitää nostaa iänikuisia aloituksia voi voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vääräjärvellä on tylsää kun pitää nostaa iänikuisia aloituksia voi voi

        Itsekö nostit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vääräjärvellä on tylsää kun pitää nostaa iänikuisia aloituksia voi voi

        Samapa se uusi tai vanha. En mennyt ja harmittaa


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe