Onko kukaan menossa bailaamaan Nykäsen tahdissa 13.8?
Aivan mahtavaa!!!
Matti Nykänen Mahlulla 13.8 2016!
13
285
Vastaukset
- HUmpuukiakin
Yleisö tekee itsestään naurunalaista mennessään vanhaa juoppoa fanittamaan . Matti oli mestari kun muita tai muualta ei ollut ihan oikeita hyppiöitä.
- 6218ö
Peräkammarin lippalakkimiehet varmasti kiinnostuvat.
- pessaari.olet
Onko rottien nussiminen isun perintöjä?
- JoutsenonKullervo
kioskivaras nykänen ei osaa edes äännellä saati laulaa...... naama muistuttaa ukkosen raiskaamaan Tikkurilan maalikarttaa.........
- ihme89
Mattia voisin mennä katsomaan mutta se mölkky on lapsellista hommaa,Aikaukot-eikö ole muuta tekemistä.Joskus keskellä päivää ajelen Mahlun kylän ohi ja aikamiehet heittelee kentällä,Oikeat miehet tekee jotain hyödyllisempää...
- Nirinnarin
Kaljaterassillako heidän pitäisi istua? Etkö suvaitse ihmisten ajanviettoa raittiissa ilmassa yhdessä pelaillen? Mikä sinua siinä häiritsee, jos jotkut haluaa mölkkyä pelata? Ei tuo pelailua mikään huono ajanviete ole. Kokeile joskus itsekin, niin huomaat, että hyvässä porukassa pelaillen hermo lepää ja työasiat nollaantuvat. Ei ole sellainen yleinen vitutus päällä, että tarvitsee ihan oikeasti olla muiden tekemisiin noin negatiivisesti suhtautuva. Ei kai se ole sinulta pois jos jotkut viihtyvät ja nauttivat Suomen kesästä.
- HILJAAA
Ole sinä marja hiljaa.
- Nirinnarin
HILJAAA kirjoitti:
Ole sinä marja hiljaa.
Tietääkseni en ole marja, en mansikka, en mustikka, en vadelma tai mikään muukaan marja.
- kjtujbyu
Ei kun mulla on nyt harrastuksena se löylykauha. Olen sen verran mainosten uhri.
- Anonyymi
En mennyt.
- Anonyymi
Vääräjärvellä on tylsää kun pitää nostaa iänikuisia aloituksia voi voi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekö nostit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samapa se uusi tai vanha. En mennyt ja harmittaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288328- 2342798
- 262641
Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo42378- 1782090
- 1211941
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61765Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218