Onko kokemuksia Kuopion ortopedeistä, kertokaa kokemuksia polvivaivoista ja niiden hoidoista.
Ortopedi Kuopiossa
5
3044
Vastaukset
- operointi
Tuskin polvi paranee jos joku kertoo vaivoista ja hoidoista. Jokainen vaiva on erilainen, jokainen hoito on omanlainen. Jokainen operaatio on oma vaativa yksilöllinen.
- amputoi
Taas tämä trolli. Mitähän seuraavaksi? Kohta on käyty kaikki lääkärikirjan taudit läpi.
- polvipaskana
vakuutusyhtiön ortopedit näköjään ainakin yrittävät saada asiakaita.Saa ny nähä miten kuopion ortopedit nyt hoitavat hommansa. Kerron 3 viikon kuluttua hinnoista ja kivuista.
- ex-nivelrikkoinen
Ainakin KYS:ssa leikkaavat ortopedit ovat loistavia, tosi ammattilaisia. Itselläni ei (vielä) ole polvileikkaus ajankohtainen, mutta molemmat lonkat on kyllä leikattu jo liki 10 vuotta sitten. Itse olen ainakin tosi tyytyväinen. Kivut jäi leikkauspöydälle ja liikkumisen mahdollisuus ilman apuvälineitä aloitti tavallaan uuden elämän.
- Rannelumpio
Minulle sanoivat, että pystyy leikkaamalla ehkä korjaamaan. Kuitenkin totesi, että ei ne yritykset ole koskaan hyvin menneet.
Sanoin että näkemiin, yritän pärjätä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789