En arvaa itse ruveta availemaan joten mistä löytyis joku liike joka vaihtais. Vaihtaako tampereen suutarit auton avaimen paristoja??? Entä kelloliikkeet tai joku? Mikä?
Auton avaimen patterin vaihto?
14
8082
Vastaukset
- kyä.onnistu
Mää vaihdoin ite. Kellosepältä kävin ensteks patterin ostamassa. Olis se kelloseppäkin sen varmaan vaihtanut, mutta aattelin tyällistää itteni.
- NeuvoLähimmäiselle
Paristopiste Rautatienkadulla voisi kai auttaa. Jos vaihdat kuitenkin itse, niin Clas Ohlsonnilta löytyy pattereita.
- useampivaihto
Samaa meinasin ehdotta todella palveleva ja osaava henkilökunta.
- juuperi
Joo siinä seksikaupan vieressä, vaihtavat myös dildon paristot.
Ja jos menet vaikka autosi varaosaliikkeessä myös vaihtavat.
- oopiopuy
Ei siinä ole muuta ongelmaa kuin,että yleensä avain pitää"opettaa".että se toimii pariston vaihdon jälkeen.Riippuu automallista,miten se tehdään.
- NeuvoLähimmäiselle
Minulla ei sitten ole tarpeeksi uusia autoja kun ei ole koskaan pitänyt "opettaa" avaimia paristonvaihdon jälkeen...
- klslkösdior
NeuvoLähimmäiselle kirjoitti:
Minulla ei sitten ole tarpeeksi uusia autoja kun ei ole koskaan pitänyt "opettaa" avaimia paristonvaihdon jälkeen...
Niin minulla on 20 vuotias omega,avain pitää"opettaa"toimimaan
pariston vaihdon jälkeen,että se vanhoista autoista.! - NeuvoLähimmäiselle
klslkösdior kirjoitti:
Niin minulla on 20 vuotias omega,avain pitää"opettaa"toimimaan
pariston vaihdon jälkeen,että se vanhoista autoista.!Mutta se onkin ooppeli, minun autoistani ei ole vielä tullut ooppeleita!
- löslsödkökd
NeuvoLähimmäiselle kirjoitti:
Mutta se onkin ooppeli, minun autoistani ei ole vielä tullut ooppeleita!
Niin miksi pitää vtuilla.kun puhutaan asiaa,toisaalta ehkä autostasi ei tulekaan ooppelia.toyotan elinikä on lyhyt,
- NeuvoLähimmäiselle
löslsödkökd kirjoitti:
Niin miksi pitää vtuilla.kun puhutaan asiaa,toisaalta ehkä autostasi ei tulekaan ooppelia.toyotan elinikä on lyhyt,
Eipä osunut oikeaan. Minulla ei ole koskaan ollut Toyotaa.
- patterisidontaa
Kannattaa siis pitää virtaa yllä tai muuten kuulostaa ihan homolta.
- munluokse
Tu mun luo ja tehdään se peppureikään
- meesinnenih
Rautatienkadulla lähellä Kyttälänkatua on pieni patterikauppa. Siellä kaikki onnistuu.
- Aloittajaaaa
Joo kiitoksia siellä onnistui. Otti 7e patterista ja vaihdosta. Eli ei paha hinta. Vaihtoi minuutissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 354524
Kylämme taas kartalla
Kuka se tappaja on Suomussalmelta? Onkohan taas eroperheen vesa? Turvaton lapsuus jne? Näitä huonot kortit saaneita on n263954Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva383864Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava5322638Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua
ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.192373Kansanedustaja Anna Kontulan historia seksityöläisenä
Siis mitä, mitä, mitä. Jo pitkään vasurissa istunut Anna Kontula on toiminut seksityöläisenä. Kenen äänillä tämä muija o2291842- 1381603
- 281455
Miten Pohjois-Savossa??
Miten Pohjois-Savossa sanotaan minä? Koneman kun arvioi kommentoijia tai haukkuu heitä uudella videollaan niin itsestään451292Rajuja paljastuksia Anna Kotulasta
Hesarissa: https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000011410909.html731168