Kuka oli huumeissa ajeleva hörhö joka kärähti niementiellä.
Vastaukset 12
- Pekka-P-
Kyll se ol Pöpi-Klöpö.Varma tieto.
- Höhhörhöt
Mitäs sillä tiedolla teet...kyllä niitä hörhöjä riittää ainakin Aspiskerin suuntaan menossa. Ikävää, mut tää ei ole lintukoto. Poliisivalvontaa tarvitaan!
- Venkula.porista
Pitihän se arvata porilainen hörhö se oli.
- ollaanhiljaa
Kuuluu Luvialaiseen eliitti perheeseen. Ollaan ihan hiljaa ettei olis mitään tapahtunu.
- Eliittiperhe
Yrittäisit edes kirjoittaa oikein, eliittiperhe. Ja sanonta ollaan ihan hiljaa ettei olis mitään tapahtunut, se kerrotaan yleensä seuraavasti: Ollaan kuin ei olisi mitään tapahtunut!.
- luvikko
Sen verran uskallan paljastaa,että on homoseksuaali
- Köyhääköyhää
Lakatkaa puuttumasta asioihin jotka ei teille kuulu. Omakin lapsesi voi tehdä jotain vastaavaa tai olla vaikka transu. Ikävää jauhamista.
- soli.samppa
narsistiha se o, näyttää jeenolt mut o iha vaa emänsäkoinija.
- Raitistunutko
Oliko monen lapsen äiti sinisellä autolla?
- nothöörhö
Luvian hörhöt on yleensä niemenkylästä kotoisin...kaikki sen tietää!!!
- totuuseitulessapala
Niin se on, kirjoitat kyllä täyttä totta, tuohon ei juuri voi mitään lisätä.
- Evakkoreki
Nyt on mennyt parlamentissa hörhöt ja porhot sekaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351068- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40700Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40676Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus190534- 43489
- 45470
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,169434" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied56429