kauvatsantie

kauvatsantie

Ajoimme Kauvatsantiä. Olimme kääntymässä Kyttäläntielle vasemmalle. Takaa tuli nainen kovaa vauhtia, oli ohittamassa meidät risteysalueella (kaksi keltaista viivaa) olipa tilanne.terveiset Skoda farmariautolle, harmaa, ota rauhallisemmin. Näin on sattunut tällä kohdalla aiemminkin!!!!! mikä neuvoksi????

8

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brassipoika

      Laita vilkku aikaisemmin päälle, se saattaa auttaa..
      Ja jos ei auta niin siirry keskelle tietä ennen risteystä , niin minä tein kerran kun yksi hätäinen aikoi ohittaa vaikka oli peuroja tiellä, minkä vuoksi hiljensin nopeutta.

      Myös äärimmäisen hitaasti risteysalueella ajavia on syytä varoa. Ovat yleensä ikäihmisiä ja kuvittelevat olevansa varovaisia kun esim hitaasti työntyvät toisten eteen risteyksessä.

      Mulle kävi viimeksi tänään näin. Kuvittelevat kait että se vastaa jotenkin väistämis- ym muitten liikennesääntöjen noudattamista.

      • kauvatsantie

        Kauvatsan- ja kyttäläntien risteyksessä ohittavat kääntyvän tosi usein kahden keltaisen viivan kohdalla!!!! Eivät taida tietää liikennesääntöjä!!!! Nopeudesta nyt puhummattakaan!!!


    • vinttihiiri

      testIcle testIcle 123 123

    • vinttihiiri

      ESTOT TOIMIVAT!
      herralle kiitos!

    • vinttihiiri

      Siellä sinä patoat vettä ja ihmettelet yllättävää paineen nousua.
      Patosi kesti.
      Siitä saat kiittää herraasi.

    • vinttihiiri

      Siellä "alppimajan yrtinmakuisissa maailmanparannnusteetunnelmissa" jää usein huomioimatta tekijä, jota eivät huomaa osallistujat, kuin ulkopuolisetkaan, saati aiemmissa laskelmissa huomioidut "ulkopuoliset" ja - sekä ryhmä "x"- osallisjujat.

      Zeims pond ei ikinä pääse dementoituneen superjohtajamme jäljille. HAH-HAH-HAA.

    • Känsäinvälinen_Kyltäkälä

      There you are "in alpine cottage world domination atmosphere" often happens to bee, that you deny, that most of the competitors, as well as outsiders, without calculations that are taking into account the outsiders and group "x".

      '''INTERNATIONAL LAUGH OF A BAD MAN"*'

      JOS SINULLA ON TARVE HUOMAUTTAA KIRJOITUSVIRHEISTÄ, NIIN OLET JO HÄVINNYT!

      UGH!

    • lujaohi

      Pittääkö sinne kääntyä.kyttäläntielle ei kannata poiketa sielei oo muutako juappoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe