Moi, selailin netistä tollasta "toolfin" nimistä nettikauppaa. Onko kellään kokemuksia kyseisestä nettikaupasta tai noista tuotteista? itelle ei aikaisemmin ainakaan ole tullut vastaan. kiinnostaisi tietää kun osa tuotteista suht halpoja.
tossa oli toi nettisivu: https://toolfin.com/
toolfin onko kellään kokemuksia tästä?
1
2539
Vastaukset
- arska__88
Gekon räikkälenkki sarjan ja sen ison hylsy satsin, jossa on pienestä isoon räikävääntimet ja hylsät ostin paikasta heinäkuussa itse.. Tyytyväinen olen ollut, erikoisimmatkin päät löytyy autoremppaan yms :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122