Eurot meni

Ketaleet

Hakekaa lukijat ihmeessä tästä jutusta mustaa valkosella. Ja käräjäoikeuden lausunto. Kyllä on törkeyden huippu veljeksiltä. Pokkana hoikkikselta väärä todistus ja käräjille. Siis hoikkala todistaa käräjillä näiden kahden veljeksen kans.

70

1731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta kai minä todistan. Siitähän minulle maksetaan. Parhaiten maksava saa parhaimman todistuksen.

      • Eurot

        Kyllä siinä vielä menee munat suuhun. Sano veljekset!


      • Eurot kirjoitti:

        Kyllä siinä vielä menee munat suuhun. Sano veljekset!

        Minun kanssani toimittaessa munan kuuluukin mennä suuhun. Olen tämän kylän taitavin suihinottaja.


      • ainolla.vaikea.olla
        karva.noppa kirjoitti:

        Minun kanssani toimittaessa munan kuuluukin mennä suuhun. Olen tämän kylän taitavin suihinottaja.

        Siinä taas rouvan yksinpuhelua koko ketju.


      • Anonyymi
        karva.noppa kirjoitti:

        Minun kanssani toimittaessa munan kuuluukin mennä suuhun. Olen tämän kylän taitavin suihinottaja.

        ainakin pikkupoikien pippeleiden ja pepareikien parissa olet aivan lyömätön


      • Anonyymi00040
        karva.noppa kirjoitti:

        Minun kanssani toimittaessa munan kuuluukin mennä suuhun. Olen tämän kylän taitavin suihinottaja.

        moden omakehu


      • Anonyymi00041
        ainolla.vaikea.olla kirjoitti:

        Siinä taas rouvan yksinpuhelua koko ketju.

        rouvana esiintyy mode


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        rouvana esiintyy mode

        hyvin taitavasti ja johdonmukaisesti


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        moden omakehu

        on aina paras kaikesta


    • Nimimerkki "Ketaleet"! Voisitko sinä jotenkin saada näitä asiakirjoja julkaistua? Olisi hyvä, jos asiasta saataisiin hyvät tiedot tänne. Tällä hetkellä asiaan on vaikea ottaa kantaa, koska tapahtuma on liian vieras keskusteltavaksi. Miten olisi esimerkiksi asiakirjojen skannaus ja jakaminen facebookissa?

      • ainolla.jumittaa

        Rouvahan on jo kirjouttanut asiasta kaiken mahdollisen
        jonka hän on lääketokkurassaan nähnyt.


      • En halua että asiakirjoja julkistetaan. Joudun huonoon valoon niiden takia.


      • oppi.tulee.ainolle
        karva.noppa kirjoitti:

        En halua että asiakirjoja julkistetaan. Joudun huonoon valoon niiden takia.

        Rouva hullu aino se vain jatkaa vajakkilässytystään.


      • Minun pitää saada tietää katalat tekosi kuolinpesän asioissa!


      • hullun.ainon.horinat
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Minun pitää saada tietää katalat tekosi kuolinpesän asioissa!

        Mikset itse saa selville, opettele kirjoitamaan niitä ylös
        unissasi.


      • Mikset itse julkaise niitä täällä? Minä joudun etsimään tiedonmurusia kaikkialta, vaikka sinä itse tiedät katalat tekosi paremmin! Eikö sinusta ole miestä julkaisemaan koko tapahtumaa avoimesti tällä palstalla?


      • hullun.ainon.horinat
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Mikset itse julkaise niitä täällä? Minä joudun etsimään tiedonmurusia kaikkialta, vaikka sinä itse tiedät katalat tekosi paremmin! Eikö sinusta ole miestä julkaisemaan koko tapahtumaa avoimesti tällä palstalla?

        Vaikeaa on hullun ainon unia selvittää, eikä ole
        tarvettakaan koska hullu aino tekee sen ihan itse.


      • Kyseessä ei ole mikään uni. Aloittajalla on ilmiselvästi hätä ja hänellä on halu selvittää roolisi tässä kuolinpesän asiassa.


      • ainolle.panomies
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Kyseessä ei ole mikään uni. Aloittajalla on ilmiselvästi hätä ja hänellä on halu selvittää roolisi tässä kuolinpesän asiassa.

        Aloittaja on hullu aino, kysyppä itseltäsi mikä hätänä on


      • Aloittajalla on ilmiselvästi hätä siitä, että Matin testamenttia moittivat saavat koko perinnön! Sinä olet toiminut välikätenä tässä hirveässä teossa!


      • suku.opettaa.kohta
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Aloittajalla on ilmiselvästi hätä siitä, että Matin testamenttia moittivat saavat koko perinnön! Sinä olet toiminut välikätenä tässä hirveässä teossa!

        Miten aloitus tuosta unennäöstäsi kuuluu sosiaalielätettävälle
        hullulle ainolle?


      • suku.opettaa.kohta kirjoitti:

        Miten aloitus tuosta unennäöstäsi kuuluu sosiaalielätettävälle
        hullulle ainolle?

        Esko ja koko Huhtasalon suku ovat minun puolellani!


      • hullun.ainon.horinat
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Esko ja koko Huhtasalon suku ovat minun puolellani!

        Nyt hullulla ainolla sekoaa jo suvutkin.


      • eskon.kommentti.tänne
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Esko ja koko Huhtasalon suku ovat minun puolellani!

        Mitäpä Esko sanoo hullun Ainon horinaan puolella olosta?


      • Anonyymi
        karva.noppa kirjoitti:

        En halua että asiakirjoja julkistetaan. Joudun huonoon valoon niiden takia.

        skitso kletelä esiintyy karvanoppana taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        skitso kletelä esiintyy karvanoppana taas

        Kuka karvanoppa sitten oikeasti on? Hoikkalako?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka karvanoppa sitten oikeasti on? Hoikkalako?

        Hän on alkuperäinen karvanoppa


      • Anonyymi00038
        ainolle.panomies kirjoitti:

        Aloittaja on hullu aino, kysyppä itseltäsi mikä hätänä on

        Aino ei ole aloittaja. Hän on meidän kaikkien rakastama Marja-Riitta.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka karvanoppa sitten oikeasti on? Hoikkalako?

        mode skitsoo monella nimmarilla tääll
        ää


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        mode skitsoo monella nimmarilla tääll
        ää

        koska hän on niin erittäin lahjakas kirjoittaja


    • Tämä asia olisi nyt selvitettävä juurta jaksain. Kaikki asiakirjat on saatava julkiseen käsittelyyn tälle palstalle.

      • aino.kohta.seinähullu

        Nukuppa ainomyllis yöt aläkä mieti liikaa, sekoat lopullisesti.


      • kaikille.lääke.kerralla

        Samassa sairaassa päässä ovat molemmat ja kymmenkunta
        muuta rouvan feikkiolentoa.


      • aino.kohta.seinähullu kirjoitti:

        Nukuppa ainomyllis yöt aläkä mieti liikaa, sekoat lopullisesti.

        Minulla on yöllä parempaakin tekemistä, kuin nukkuminen!


    • Kuka on todellinen henkilö ja kuka ei? Minun mielestäni sillä ei ole mitään merkitystä, tärkeää on vain että puhuttavaa riittää.

      • mene.ylilautaan

        Rouva mylliksen vajakkilässytys ei kuulu palstalle.


      • musta.leski

        Rouvan ainoa laukaisu tapahtui 1987 syksyllä.


      • Ampuja oli Reijo Kuismo, joka luuli ampuvansa Joonas Hatusen! Olikohan sittenkin kyseessä Reijo Vehmala? Kuitenkin Jan Hanson oli paikalla, kun lähdimme?


      • aino.alkoi.pelätä
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Ampuja oli Reijo Kuismo, joka luuli ampuvansa Joonas Hatusen! Olikohan sittenkin kyseessä Reijo Vehmala? Kuitenkin Jan Hanson oli paikalla, kun lähdimme?

        Mikä noista feikeistä on hiihtäjä?


      • Oli syyspimeä, kun ammuit. Ei ollut suksia, ei latuja! Joka tapauksessa Sofia Peltolainen tuli jostain ja vei meidät pois Kuortaneelta. Vaatteissasi oli verta.


      • hullun.ainon.horinat
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Oli syyspimeä, kun ammuit. Ei ollut suksia, ei latuja! Joka tapauksessa Sofia Peltolainen tuli jostain ja vei meidät pois Kuortaneelta. Vaatteissasi oli verta.

        Kovasti siellä erittäin syrjäisellä metsätiellä olikin
        syyskuun lopussa väkeä liikkeellä ja kesti yli 4 kk ennenkuin
        vainaja löydettiin.


      • Siellähän oli enemmän väkeä Tokion metrossa. Luoti tuli sivuviistosta takaapäin. Käsissäsi oli verta ja housusi olivat ulosteessa.


      • takaovesta.ammuttu
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Siellähän oli enemmän väkeä Tokion metrossa. Luoti tuli sivuviistosta takaapäin. Käsissäsi oli verta ja housusi olivat ulosteessa.

        Oliko hiihäjän käsissä verta paljonkin ja miten ne housut
        tahriintuivat?


      • Anonyymi00045
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Siellähän oli enemmän väkeä Tokion metrossa. Luoti tuli sivuviistosta takaapäin. Käsissäsi oli verta ja housusi olivat ulosteessa.

        kaiken mode selvitti


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        kaiken mode selvitti

        Hän on erittäin monitaitoinen kaveri.


    • Eikö tämä tappaminen saisi jo loppua?

      • aino.laukaisee

        Rouvan kakkasuun kannattaa tunnustaa ja istua tuomionsa
        jolloin saamme olla rauhassa.


      • aino.laukaisee kirjoitti:

        Rouvan kakkasuun kannattaa tunnustaa ja istua tuomionsa
        jolloin saamme olla rauhassa.

        Kuismo ampui eikä lopeta vainoamistani ennen kuin Riuskanen ja Kannas ovat telkien takana tai helvetissä!


      • vaarallinen.yö
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Kuismo ampui eikä lopeta vainoamistani ennen kuin Riuskanen ja Kannas ovat telkien takana tai helvetissä!

        Haamuja on rouvan sosiaaliluukku täynnä ja rotat kohta
        syövät rouvan jos nukahtaa.


      • Pelkään eniten, että tulet yleisavaimilla yöllä ja ammut minut! Onko sinulla yleisavaimet tallella isännöimiisi taloihin?


      • Anonyymi
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Pelkään eniten, että tulet yleisavaimilla yöllä ja ammut minut! Onko sinulla yleisavaimet tallella isännöimiisi taloihin?

        Varaskopla vei isännöitsijältä yleisavaimet jo vuonna 2004.


    • Kuortaneen syrjäisellä ja synkällä metsätiellä oli tämän julman tapahtuman aikana läsnä myös Kauhajoen keskustapuolueen jäsenistöä. He uhittelivat muita paikalla olleita löylykauhoilla ja käyttäytyivät muutenkin omituisesti.

    • juunis

      sairas koko tämä sakki kuka mun kuvia oli laittanut purkin olevaan kylkeen ja kuka esintyi mi mun kuvilla!!

      • Anonyymi

        Riuskanen niitä kuvia ainakin esitteli facessa


      • Anonyymi

        sinun kuvasi ovat täysin vapaata riistaa joonas


    • meneppä.hoitoon

      Aino parka on psykoosissa.

    • Anonyymi

      Kuinka paljon Jarmolle maksettiin kyseisen asiakirjan laatimisesta?

    • Mitä oikeus tuumasi Hoikkalan ja näiden kahden veljeksen todistuksista?

      • Anonyymi

        Nauroi katketakseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauroi katketakseen

        Pirkanmaan käräjäoikeudessa naurettiin kuset sukassa kun käsiteltiin alleenlaskua sierrassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pirkanmaan käräjäoikeudessa naurettiin kuset sukassa kun käsiteltiin alleenlaskua sierrassa.

        Jarmo oli kiistänyt koko mainion alleen laskun.


      • Anonyymi
        Kari.Riuskanen kirjoitti:

        Jarmo oli kiistänyt koko mainion alleen laskun.

        Kuulin että se kiistää myös kirjoittamisen suomi palstalla. Kaikki tietää totuuden alleen laskusta ja sierrasta sekä kynttilästä


    • Anonyymi00049

      Korkeimmassa on pientä erimielisyyttä esiintynyt voimakkaimmin tähän tultua.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1162
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1028
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      262
      703
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe