Eurot meni

Ketaleet

Hakekaa lukijat ihmeessä tästä jutusta mustaa valkosella. Ja käräjäoikeuden lausunto. Kyllä on törkeyden huippu veljeksiltä. Pokkana hoikkikselta väärä todistus ja käräjille. Siis hoikkala todistaa käräjillä näiden kahden veljeksen kans.

51

928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta kai minä todistan. Siitähän minulle maksetaan. Parhaiten maksava saa parhaimman todistuksen.

      • Eurot

        Kyllä siinä vielä menee munat suuhun. Sano veljekset!


      • Eurot kirjoitti:

        Kyllä siinä vielä menee munat suuhun. Sano veljekset!

        Minun kanssani toimittaessa munan kuuluukin mennä suuhun. Olen tämän kylän taitavin suihinottaja.


      • ainolla.vaikea.olla
        karva.noppa kirjoitti:

        Minun kanssani toimittaessa munan kuuluukin mennä suuhun. Olen tämän kylän taitavin suihinottaja.

        Siinä taas rouvan yksinpuhelua koko ketju.


      • Anonyymi
        karva.noppa kirjoitti:

        Minun kanssani toimittaessa munan kuuluukin mennä suuhun. Olen tämän kylän taitavin suihinottaja.

        ainakin pikkupoikien pippeleiden ja pepareikien parissa olet aivan lyömätön


    • Nimimerkki "Ketaleet"! Voisitko sinä jotenkin saada näitä asiakirjoja julkaistua? Olisi hyvä, jos asiasta saataisiin hyvät tiedot tänne. Tällä hetkellä asiaan on vaikea ottaa kantaa, koska tapahtuma on liian vieras keskusteltavaksi. Miten olisi esimerkiksi asiakirjojen skannaus ja jakaminen facebookissa?

      • ainolla.jumittaa

        Rouvahan on jo kirjouttanut asiasta kaiken mahdollisen
        jonka hän on lääketokkurassaan nähnyt.


      • En halua että asiakirjoja julkistetaan. Joudun huonoon valoon niiden takia.


      • oppi.tulee.ainolle
        karva.noppa kirjoitti:

        En halua että asiakirjoja julkistetaan. Joudun huonoon valoon niiden takia.

        Rouva hullu aino se vain jatkaa vajakkilässytystään.


      • Minun pitää saada tietää katalat tekosi kuolinpesän asioissa!


      • hullun.ainon.horinat
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Minun pitää saada tietää katalat tekosi kuolinpesän asioissa!

        Mikset itse saa selville, opettele kirjoitamaan niitä ylös
        unissasi.


      • Mikset itse julkaise niitä täällä? Minä joudun etsimään tiedonmurusia kaikkialta, vaikka sinä itse tiedät katalat tekosi paremmin! Eikö sinusta ole miestä julkaisemaan koko tapahtumaa avoimesti tällä palstalla?


      • hullun.ainon.horinat
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Mikset itse julkaise niitä täällä? Minä joudun etsimään tiedonmurusia kaikkialta, vaikka sinä itse tiedät katalat tekosi paremmin! Eikö sinusta ole miestä julkaisemaan koko tapahtumaa avoimesti tällä palstalla?

        Vaikeaa on hullun ainon unia selvittää, eikä ole
        tarvettakaan koska hullu aino tekee sen ihan itse.


      • Kyseessä ei ole mikään uni. Aloittajalla on ilmiselvästi hätä ja hänellä on halu selvittää roolisi tässä kuolinpesän asiassa.


      • ainolle.panomies
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Kyseessä ei ole mikään uni. Aloittajalla on ilmiselvästi hätä ja hänellä on halu selvittää roolisi tässä kuolinpesän asiassa.

        Aloittaja on hullu aino, kysyppä itseltäsi mikä hätänä on


      • Aloittajalla on ilmiselvästi hätä siitä, että Matin testamenttia moittivat saavat koko perinnön! Sinä olet toiminut välikätenä tässä hirveässä teossa!


      • suku.opettaa.kohta
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Aloittajalla on ilmiselvästi hätä siitä, että Matin testamenttia moittivat saavat koko perinnön! Sinä olet toiminut välikätenä tässä hirveässä teossa!

        Miten aloitus tuosta unennäöstäsi kuuluu sosiaalielätettävälle
        hullulle ainolle?


      • suku.opettaa.kohta kirjoitti:

        Miten aloitus tuosta unennäöstäsi kuuluu sosiaalielätettävälle
        hullulle ainolle?

        Esko ja koko Huhtasalon suku ovat minun puolellani!


      • hullun.ainon.horinat
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Esko ja koko Huhtasalon suku ovat minun puolellani!

        Nyt hullulla ainolla sekoaa jo suvutkin.


      • eskon.kommentti.tänne
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Esko ja koko Huhtasalon suku ovat minun puolellani!

        Mitäpä Esko sanoo hullun Ainon horinaan puolella olosta?


    • Tämä asia olisi nyt selvitettävä juurta jaksain. Kaikki asiakirjat on saatava julkiseen käsittelyyn tälle palstalle.

      • aino.kohta.seinähullu

        Nukuppa ainomyllis yöt aläkä mieti liikaa, sekoat lopullisesti.


      • kaikille.lääke.kerralla

        Samassa sairaassa päässä ovat molemmat ja kymmenkunta
        muuta rouvan feikkiolentoa.


      • aino.kohta.seinähullu kirjoitti:

        Nukuppa ainomyllis yöt aläkä mieti liikaa, sekoat lopullisesti.

        Minulla on yöllä parempaakin tekemistä, kuin nukkuminen!


    • Kuka on todellinen henkilö ja kuka ei? Minun mielestäni sillä ei ole mitään merkitystä, tärkeää on vain että puhuttavaa riittää.

      • mene.ylilautaan

        Rouva mylliksen vajakkilässytys ei kuulu palstalle.


      • musta.leski

        Rouvan ainoa laukaisu tapahtui 1987 syksyllä.


      • Ampuja oli Reijo Kuismo, joka luuli ampuvansa Joonas Hatusen! Olikohan sittenkin kyseessä Reijo Vehmala? Kuitenkin Jan Hanson oli paikalla, kun lähdimme?


      • aino.alkoi.pelätä
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Ampuja oli Reijo Kuismo, joka luuli ampuvansa Joonas Hatusen! Olikohan sittenkin kyseessä Reijo Vehmala? Kuitenkin Jan Hanson oli paikalla, kun lähdimme?

        Mikä noista feikeistä on hiihtäjä?


      • Oli syyspimeä, kun ammuit. Ei ollut suksia, ei latuja! Joka tapauksessa Sofia Peltolainen tuli jostain ja vei meidät pois Kuortaneelta. Vaatteissasi oli verta.


      • hullun.ainon.horinat
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Oli syyspimeä, kun ammuit. Ei ollut suksia, ei latuja! Joka tapauksessa Sofia Peltolainen tuli jostain ja vei meidät pois Kuortaneelta. Vaatteissasi oli verta.

        Kovasti siellä erittäin syrjäisellä metsätiellä olikin
        syyskuun lopussa väkeä liikkeellä ja kesti yli 4 kk ennenkuin
        vainaja löydettiin.


      • Siellähän oli enemmän väkeä Tokion metrossa. Luoti tuli sivuviistosta takaapäin. Käsissäsi oli verta ja housusi olivat ulosteessa.


      • takaovesta.ammuttu
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Siellähän oli enemmän väkeä Tokion metrossa. Luoti tuli sivuviistosta takaapäin. Käsissäsi oli verta ja housusi olivat ulosteessa.

        Oliko hiihäjän käsissä verta paljonkin ja miten ne housut
        tahriintuivat?


    • Eikö tämä tappaminen saisi jo loppua?

      • aino.laukaisee

        Rouvan kakkasuun kannattaa tunnustaa ja istua tuomionsa
        jolloin saamme olla rauhassa.


      • aino.laukaisee kirjoitti:

        Rouvan kakkasuun kannattaa tunnustaa ja istua tuomionsa
        jolloin saamme olla rauhassa.

        Kuismo ampui eikä lopeta vainoamistani ennen kuin Riuskanen ja Kannas ovat telkien takana tai helvetissä!


      • vaarallinen.yö
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Kuismo ampui eikä lopeta vainoamistani ennen kuin Riuskanen ja Kannas ovat telkien takana tai helvetissä!

        Haamuja on rouvan sosiaaliluukku täynnä ja rotat kohta
        syövät rouvan jos nukahtaa.


      • Pelkään eniten, että tulet yleisavaimilla yöllä ja ammut minut! Onko sinulla yleisavaimet tallella isännöimiisi taloihin?


      • Anonyymi
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Pelkään eniten, että tulet yleisavaimilla yöllä ja ammut minut! Onko sinulla yleisavaimet tallella isännöimiisi taloihin?

        Varaskopla vei isännöitsijältä yleisavaimet jo vuonna 2004.


    • Kuortaneen syrjäisellä ja synkällä metsätiellä oli tämän julman tapahtuman aikana läsnä myös Kauhajoen keskustapuolueen jäsenistöä. He uhittelivat muita paikalla olleita löylykauhoilla ja käyttäytyivät muutenkin omituisesti.

    • juunis

      sairas koko tämä sakki kuka mun kuvia oli laittanut purkin olevaan kylkeen ja kuka esintyi mi mun kuvilla!!

      • Anonyymi

        Riuskanen niitä kuvia ainakin esitteli facessa


      • Anonyymi

        sinun kuvasi ovat täysin vapaata riistaa joonas


    • meneppä.hoitoon

      Aino parka on psykoosissa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      607
      4448
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3489
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      149
      3165
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2439
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      9
      2275
    6. 246
      1810
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1447
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1330
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1130
    Aihe