Mulla tulee välillä sellaisia kummallisia "hajukokemuksia", joihin ei liity pientä eikä suurta kohtausta. Eli siis jotenkin nenän perukoilla haisee "kummalliselle", jotenkin emäksiselle. Onko muilla vastaavia kokemuksia, vai onkohan ihan epiin liittymätön juttu?
"hajukokemukset"
8
205
Vastaukset
- Hajunenässä
Mulla alkaa kohtaukset hajuilla. Joskus yleistyy joko poissaolokohtaukseen tai sitten kouristukseen saakka.
Lääkitys on auttanut asiaa niin että vaikka noita hajuja tulee niin se jää siihen, ikään kuin jää kesken ja se kohtaus ei tulekaan. - kummituse
Mullekin tulee joskus pelkästään tämä haju, ei muita epilepsia oireita. En osaa kuvailla sitä, koska se ei haise oikeen millekään tietylle asialle. Se on ihan omanlainen. Ja tuntuu tuolla syvllä, ei siis tuossa heti sierainten luona. Raskaana haistoin tupakan ja tulipalon savun, vaikkei niitä todellisuudessa ollut. Liekkö epilepsiaa vai hormoneja.
- hajuepileptikko
Hajuaistimukset voi olla eräs auraoire :)
- nenähajussa
Hajuaistimuksia on myöskin joillakin masentuneilla, joille määrätty serotoniinin takaisinoton estäjää eli ssri- lääkettä.
- suola_etikka
Makuaistin muutokset?
Suola maistuu etikalle. - Roxette
Minulle hyvin usein.tunnen ummehtunutta hajua ja ystävät väittävät etteivät he haista sitä hajua :)
- Haisunenä
Itse myös tunnen ummehtuneen/homeen eli vanhan talon tuoksun. Haistan vaatteiden tuoksuvan sille, kukaan muu ei haista vaatteissani samaa.
- Temporaali
Ohimolohkoepissä usein aistit sekoaa. Itellä myös hajulla alkava. Valitettavast ei jää siihen hajuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983