Uotilan talli

Surullinenihminen

Mun vanhemmat ei anna mennä Uotilaan, juuri tästä syystä; kävin 2 tunnilla viikossa, ja kaikki oli hyvin siihen asti, kunnes tuli se aika, että pitää maksaa laskut. Meille olisi pitänyt tulla yksi 500e lasku, mutta meille tulikin kaksi 700e laskua. Lisäksi minua kiusattiin, ei hirmuisen laadukasta opetusta pukkiponeilla/Hevosilla, jotka ovat kaiken lisäksi laiskoja. Ihastuin Wikners Datura nimiseen poniin, tutummin Tatuun. Tatun veli kuoli tulipalossa syyskuussa 2012. Uotilassa on 15-20 opetushevosta/ponia, mutta osalla on huonoa seuraa, liian pienet karsinat, tai hirmuisen pieni tarha. Jotkut hevoset viettävät päivänsä mutaisessa, pienessä tarhassa, kun jotkut taas eivät pääse ulos paljon. Näitä nelijalkaisia ei edes harjata kunnolla, vaan kimo Tatukin on aina ihan keltainen, häntä kurainen. Vain kaksi kisaponia, Nuppu ja Jade pidetään hyvässä kunnossa. Uotila ehkä lopetetaan, ponit ja hevoset myydään, mutta toivon silti kaikkein eniten sitä, että pääsisin Uotilaan ratsastamaan. Mua ei todellakaan haittaa jos joku arvaa mun nimen, tai tästä tulee jotain kakkamyrskyä. Täähän on _MINUN_ mielipide asiasta.

2

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko kyseessä Paimiossa sijaitseva talli? Jos on kävin itse pari vuotta siskoni kanssa 1krt/vko ja leirillä myös. Oli silloin ainakin ihan pikku talli. Siellä laitettiin itse hevoset kuntoon (toisin kuin Turun hoitaja talleilla) Ja sieltä opin paljon asioita.. Harmi jos mennyt meininki huonoksi :(

• Anonyymi
        UUSI

Paimion Uotilan talli lopetti toimintansa vuonna 2011.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      107
      4609
    2. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      173
      4385
    3. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      94
      1730
    4. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1661
    5. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      32
      1409
    6. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1109
    7. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      353
      1100
    8. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
      Ikävä
      67
      979
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      56
      954
    10. Miksi et halua

Seksiä sen kanssa jota rakastat? Vai ajatteletko että hän ei halua?
      Ikävä
      92
      938
    Aihe