Tulee Eurooppaan kuten eräs tutkija jo eilen uutissa arvioi lähi vuosikymmenellä. ilmastonmuutosten johdosta afrikasta. Tämä kyllä tietää totaalista kaaosta. Kuten ruotsalien talousasainatuntija jo sanoi kuinka pohjoismainen hyvinvointi valtio niin Suomessa, kuin Ruotsissa joudutaan ajamaan alas.
Jos todella tuo 2 miljardia pakolaista..
9
163
Vastaukset
- suvakkionni
Soinin käsi väsyy, kun pitää lipassa pakolaisille, jotka marssii Haaparannasta!
- Ei.löydy.kartt
Yhdessä kartassa näkee, että Euroopan valtiot ovat paljon pienempiä kuin Pohjois-Afrikan ja Lähi-idän maat eikä niillä raksuta. Täällä ei ole enää paikkaa tuollaisille määrille ihmisiä, ristiriidat odottavat.
Syyrialaisen viesti eurooppalaisille: Olette typeryksiä! [Fin] - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=qXYDshptHYo - popelius
Jo 70 luvulla koulussa oli puhetta et vesi loppuu ja öljy, tosin öljyä löytyy jopa 30 vuodeksi eteenpäin? Ei voi kuin ihmetellä........
Siksi olisi tuon perkeleen luuserien johtaman EU;n, jos siitä saatanan rosvolaumasta ei eroon päästä - sulkea rajat, niin maa kuin merirajat, eikä rahdata niitä pakolaisia aivan väärälle mantereelle, mereltä.
- jävlär
Kyllä, täällä Ruotsissa on jo sisällis sota, autoja poltetaan poliiseja, ambulanssi henkilöitä kivitetään joka päivä,raiskataan ,uhataan ja ryöstetään ym. Olen samaa mieltä tuo Junkerin puliukko ja kumppanit sulkisivat rajat HETI...
- faktaataas
Samaisessa uutisessa kerrottiin kuinka Suomen osuus olisi 100 miljoonaa henkilöä. Ei meiltä löydy töitä ym sosiaalietuisuuksia ei kyllä pystytä maksamaan. Se tietäisi koko Suomen valtion totaalista loppua. Tai pakkoliittymistä itään.. Ei muuta vaihtoehtoa enää ole.
- e5trase
Joo!
Eilen tuli televisiosta tämä.
Suomikin saisi kerralla 100-150 Miljoonaa matua tänne asuttamaan...- PerusHinurit
Sehän toteutuu jo ensi vuonna, kun persut imuroivat kaikki Turkin pakolaiset tänne asumaan...
- santtu-1975
Vai 2miljardia pakolaista afrikasta, eli mantereelta jonka väkiluku on tällähetkellä 1,1 miljardia ihmistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482