Jos todella tuo 2 miljardia pakolaista..

näinsevainontaas

Tulee Eurooppaan kuten eräs tutkija jo eilen uutissa arvioi lähi vuosikymmenellä. ilmastonmuutosten johdosta afrikasta. Tämä kyllä tietää totaalista kaaosta. Kuten ruotsalien talousasainatuntija jo sanoi kuinka pohjoismainen hyvinvointi valtio niin Suomessa, kuin Ruotsissa joudutaan ajamaan alas.

9

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suvakkionni

      Soinin käsi väsyy, kun pitää lipassa pakolaisille, jotka marssii Haaparannasta!

    • Ei.löydy.kartt

      Yhdessä kartassa näkee, että Euroopan valtiot ovat paljon pienempiä kuin Pohjois-Afrikan ja Lähi-idän maat eikä niillä raksuta. Täällä ei ole enää paikkaa tuollaisille määrille ihmisiä, ristiriidat odottavat.

      Syyrialaisen viesti eurooppalaisille: Olette typeryksiä! [Fin] - YouTube
      https://www.youtube.com/watch?v=qXYDshptHYo

    • popelius

      Jo 70 luvulla koulussa oli puhetta et vesi loppuu ja öljy, tosin öljyä löytyy jopa 30 vuodeksi eteenpäin? Ei voi kuin ihmetellä........

    • Siksi olisi tuon perkeleen luuserien johtaman EU;n, jos siitä saatanan rosvolaumasta ei eroon päästä - sulkea rajat, niin maa kuin merirajat, eikä rahdata niitä pakolaisia aivan väärälle mantereelle, mereltä.

      • jävlär

        Kyllä, täällä Ruotsissa on jo sisällis sota, autoja poltetaan poliiseja, ambulanssi henkilöitä kivitetään joka päivä,raiskataan ,uhataan ja ryöstetään ym. Olen samaa mieltä tuo Junkerin puliukko ja kumppanit sulkisivat rajat HETI...


    • faktaataas

      Samaisessa uutisessa kerrottiin kuinka Suomen osuus olisi 100 miljoonaa henkilöä. Ei meiltä löydy töitä ym sosiaalietuisuuksia ei kyllä pystytä maksamaan. Se tietäisi koko Suomen valtion totaalista loppua. Tai pakkoliittymistä itään.. Ei muuta vaihtoehtoa enää ole.

    • e5trase

      Joo!
      Eilen tuli televisiosta tämä.
      Suomikin saisi kerralla 100-150 Miljoonaa matua tänne asuttamaan...

      • PerusHinurit

        Sehän toteutuu jo ensi vuonna, kun persut imuroivat kaikki Turkin pakolaiset tänne asumaan...


    • santtu-1975

      Vai 2miljardia pakolaista afrikasta, eli mantereelta jonka väkiluku on tällähetkellä 1,1 miljardia ihmistä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe