Raskaaksi vai ei

nopee_2112

Olen 15v tyttö. minun menkat ei ole alkaneet ja minulla on poikaystäväkin. olemme alkaneet miettiä seksin harrastamista. kondomi on jo valmiina mutta entäs menkat? onko siitä haittaa jos harrastan seksiä ennen menkkoja?

16

274

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äitivaan69

      On! Jos harrastaa seksiä ennen mekkoja, saattaa 30% mahdollisuudella käydä valkovuodon ja menkattomuuden yhdistelmän vuoksi niin että vaginasi kasvaa umpeen! Joten kannatta ehdottomasti odottaa menkkoja ennen seksin kokoeilua!

      • Hieno trolli, jos jatkat samaan malliin saatat joskus voittaa jonkun palkinnon! Onnea sinulle :)


      • Kivaakaikille

        Lol repesin :D


      • 14v_tyttö

        OMG OIKEESTI! Oon 14v tyttö eikä menkkani ole vielä alkanut olen kumminkin harrastanu seksiä lukemattomia kertoja. vaginani on alkanut tuntua ahtaalta. MITÄ VOIN TEHDÄ?!


    • Moi,
      onnea ihanasta seurustelusuhteestasi. On hienoa, että olette yhdessä kumppanisi kanssa miettineet onko seksi ja seksuaalisuus osa teidän suhdettanne. Voit huoletta odottaa vielä muutaman vuoden, ennen kuin aloitat yhdynnät. Jos kuitenkin päätät aloittaa intiimielämäsi jo nyt, on hyvin tärkeää että ehkäisy on kunnossa. Kondomi on ainut ehkäisymenetelmä, joka suojaa sukupuolitaudeilta.
      Tuplaehkäisy on myös mahdollinen: voit kysyä mahdollisuuksistasi e-pillereihin oman kuntasi ehkäisyneuvolasta tai kouluterveydenhoitajaltasi. Ymmärräthän, että ehkäisy on yhteinen asia ja siihen tulee sitoutua myös "huonoina päivinä".
      Ehkäisyä tulee käyttää kuukautiskierron vaiheista huolimatta. Ei ole olemassa ns. "varmoja päiviä", vaikka huhut niin kertoisivatkin.
      On normaalia kokea epävarmuutta intiimielämän aloittamisen suhteen. Muistathan, että teet kumppanisi kanssa vain sellaisia asioita, jotka tuntuvat sinusta mukavilta. http://www.vaestoliitto.fi/ antaa sinulle monta hyv ää ohjetta aikuiseksi kasvamisen tiellä.
      Tsemppiä!

      • ZingZangZong

        Yksinkertaiset ihmiset vastaa joillain sivustoilla bottien generoimiin viesteihin on jotenkin epätodellinen tunne lukee, kun joku tomppeli alkaa keskustelee ohjelmiston kanssa.


    • poikaystäväkin

      Et voi tulla raskaaksi jos menkat ei ole alkaneet. Jos lasketaan menkkojen alkaminen munasolun irtoamisesta (n. 14 vrk ennen vuotoa). Raskaaksi voi tulla vain jos emättimessä on kypsä munarakkula (ovulaatio).
      http://fi.clearblue.com/kuukautiskierto-ja-ovulaatio
      Seksin harrastaminen ei vaikuta menkkoihin ja päinvastoin. Seksin harrastaminen on paljon muutakin kuin yhdyntä.

      • ewtrd

        Joo mutta mistään ei tiedä onko siellä kypsä munasolu vai vaikka kaksi.
        Että ota vaan se kortsu käyttöön!


    • Ei ole mitään haittaa :) varmuuden vuoksi kannattaa kuitenkin käyttää kortsua vaikka sitä kai olittekin jo ajatellut..?

    • nopee_2112

      Kannattaisiko varmuuden vuoksi laittaa 2 kondomia päällekkäin?

    • kyämäätiä

      Kaksi kumirukkasen peukaloa päälle ja kaksi kumia, sitten jättää panematta, tuo on täydellisen varma keino olla tulematta raskaaksi.

    • Peho732

      Lihapiirakka ilman munaa kiitos! :)

    • Pelimaailmaan!

    • mfjxh

      Joidenkin mukaan seksi auttaa menkkapäivinä. Se jotenkin helpottaa siihen kipuun

    • Kggvhfgcggggirl

      Jos sinulla ei ole menkkoja niin ei seksistä haittaa ole et vai voi tulla paksuksi

    • Hahahahahahaa

      Voi herran tähden nyt!😱 Raskaaks 15 vuotiaana! Kuules pikkunen nyt et oo tainnu aatella asiaa loppuun asti!😂 Repeen pelkälle ajatuksellekkin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1387
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1121
    3. 37
      792
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      776
    5. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      742
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      152
      729
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      712
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      685
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      659
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      622
    Aihe