Karaten keisari

HHHH

4

1131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiva

..saa ja hevosella pääsee!

• AndyS

Ei ole mitään syytä dissata Elviksen taitoja. Hän harjoitteli tositakymmentä vuotta, hänellä oli varaa palkata taitavia yksityisopettajia ja hän oli vartalon koordinaatioltaan harvinaisen lahjakas. Olisi kummallista, jos hän ei olisi ollut vähintäänkin kohtuullisen hyvä.

Se, että joku on rikas ja kuuluisa, ei estä häntä olemasta hyvä kamppailija. Ei hän tietenkään mikään maailmanihme ollut, mutta veikkaanpa, että parhaimmillaan aika paljon taitavampi kuin suurin osa lukijoista.

Elämänsä loppuvaiheissa hän sitten tietenkin oli vähemmän erinomaisessa kunnossa.

• Jujutsuka
        AndyS kirjoitti:

Ei ole mitään syytä dissata Elviksen taitoja. Hän harjoitteli tositakymmentä vuotta, hänellä oli varaa palkata taitavia yksityisopettajia ja hän oli vartalon koordinaatioltaan harvinaisen lahjakas. Olisi kummallista, jos hän ei olisi ollut vähintäänkin kohtuullisen hyvä.

Se, että joku on rikas ja kuuluisa, ei estä häntä olemasta hyvä kamppailija. Ei hän tietenkään mikään maailmanihme ollut, mutta veikkaanpa, että parhaimmillaan aika paljon taitavampi kuin suurin osa lukijoista.

Elämänsä loppuvaiheissa hän sitten tietenkin oli vähemmän erinomaisessa kunnossa.

olen kanssasi Andy. Olen nähnyt Elviksen tekemässä karatehommeleita (televisiosta) ja olin vakuuttunut. Näki, että kunkku on treenannut ja on tosissaan. Ei noilla vyöarvoilla, jne. ole Amerikassa mitään sen kummempaa merkitystä. Ei se Elvis varmaan maksanut sille opettajalleen, että saisi korkeamman vyöarvon. Kyllä Elvis halusi varmaan oikeasti opiskella lajiaan. Julkisuuden henkilöillä on aina noita daneja jne. hieman enemmän kuin muilla. Elvis treenasi tavallaan karatea aina esiintyessään. Monenlaiset manööverit oli karateperuja. Elvis käsittääkseni pakeni pahaa maailmaa karateharjoituksiin. Sehän onkin erinomainen tapa ajatella välillä jotain muuta. Elviksellä oli vähän huono mäihä, kun se karateopettaja vei sitten sen muijan. Pisti Elviksen treenaamaan ja duunasi muijaa toisessa huoneessa. Se ei ollut ehkä reilua, mutta kuuluu lajiin.

• Ricky Martin
        Jujutsuka kirjoitti:

olen kanssasi Andy. Olen nähnyt Elviksen tekemässä karatehommeleita (televisiosta) ja olin vakuuttunut. Näki, että kunkku on treenannut ja on tosissaan. Ei noilla vyöarvoilla, jne. ole Amerikassa mitään sen kummempaa merkitystä. Ei se Elvis varmaan maksanut sille opettajalleen, että saisi korkeamman vyöarvon. Kyllä Elvis halusi varmaan oikeasti opiskella lajiaan. Julkisuuden henkilöillä on aina noita daneja jne. hieman enemmän kuin muilla. Elvis treenasi tavallaan karatea aina esiintyessään. Monenlaiset manööverit oli karateperuja. Elvis käsittääkseni pakeni pahaa maailmaa karateharjoituksiin. Sehän onkin erinomainen tapa ajatella välillä jotain muuta. Elviksellä oli vähän huono mäihä, kun se karateopettaja vei sitten sen muijan. Pisti Elviksen treenaamaan ja duunasi muijaa toisessa huoneessa. Se ei ollut ehkä reilua, mutta kuuluu lajiin.

Ööh, senkö muijan, jonka se otti 14-vuotiaana? Priscillakos se oli, vai oliko se se possu?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2804
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2087
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1922
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1531
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1234
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe