Miten hankitaan tyttöystävä?

Poika17weee

Otsikko kertoo kaiken.

36

549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niitä saa Siwasta, hinta alkaen 9,95€

      • alealeale

        Juu nyt taitaa olla vielä alessa -69%, kannattaa käydä hankkimassa !


      • ProvokaatioPolle

        Ja mitähän kuttua! Salesta saa vain 7,95€ :)!


      • ProvokaatioPolle kirjoitti:

        Ja mitähän kuttua! Salesta saa vain 7,95€ :)!

        Ei kukaan myy niin halvalla


      • yuggis_ kirjoitti:

        Ei kukaan myy niin halvalla

        honkkarista saa 11,99 puoleen hintaan! Hieman kalliimpia mut laadukkaampia


      • VEHJE1 kirjoitti:

        honkkarista saa 11,99 puoleen hintaan! Hieman kalliimpia mut laadukkaampia

        Onko niissä automaattivaihteisto?
        Tuleeko kumit mukana?
        Kuinka paljon ajettu?


      • Halpaaameboo

        Tokmannista saa 5,99€


      • Halpaaameboo kirjoitti:

        Tokmannista saa 5,99€

        Tokmanni ei myy mitään laadukasta


      • yuggis_ kirjoitti:

        Onko niissä automaattivaihteisto?
        Tuleeko kumit mukana?
        Kuinka paljon ajettu?

        Mä mitään kumeja tartte..


      • VEHJE1 kirjoitti:

        Mä mitään kumeja tartte..

        Vanteilla syntyy ikävää kitkaa.
        Ja tien pinta saattaa kipinöidä


      • TerpiEiLeivo

        Varokaa! Oon kuullu et kytkinpommi on voimakas ka saattaa leipoo eikä lähe käyntii


    • Ampiaisfani

      Pelasta neito ampiaishyökkäykseltä niin saat hänestä tyttöystävän.

    • jonne987

      Tutustu jossain netissä tai maailmalla johonki kivaan tyttöön ja siitä se sit lähtee jos on lähteäkseen;)

    • Ole sosiaalinen ja mukava sekä liiku paikoissa, joissa liikkuu mieleisiä tyttöjä.

      Tosin sinuna odottaisin ainakin täysi-ikäiseksi ja mieluummin ainakin parikymppiseksi asti. Parisuhde on järkevää vasta sitten, kun pystyy itsenäisesti huolehtimaan omasta elämästään.

    • Sakari.Lehtopää

      Mene kouluun, repäise housut auki ja heitä ne pois, ja ala hinkata itseäsi mieluisan tytön lantiota vasten. Ainakin itellä on toiminu.

      • Anpiainen

        Housuja ei kannata ottaa pois, koska kouluissa on paljon ampiaisia.


      • Usko_vain_en

        *Tyrsk*


      • summe22

        Jos olisin se tyttö tulisit kotiin itkien


    • haistavittuu

      Laita hakemus kelaan, kaavake K2534§3§PILLUA

      • Mlg_cod_sniper_kela_clan

        Kela rahoittaa t bo2 kela clan


    • summe22

      Mä en myy itseäni kympillä jos haluut mut ostaa sanon sulle "Loputtomiin"jos on pakko mut en ikinä myis itseä.

    • t1etäjä

      Jos et ole koulusi komein voit odottaa aikuisuuteen.... sellaisia ne tytöt on.

      • Kauha-Guru_

        Mahdatko olla 1hoitsu?


    • Kauha-Guru_

      Raiskaamalla voit saada tilapäisesti naisen käyttöösi.

    • hmmmmmmmmmmmm

      Eti tyttö joks kiinnostaa sus ja rupee jutteleen sille nii siitö saatts syntyy jtn ja ite tykkään ko poika on rohkea ja puhelias eikä hiljanen hiiri. TAI voit mennä kaupoaan/kaupungille/kouluun ja törmätä johonki tyttöö ja katotte toisiinne nyrpeesti ja seuraavan kerran ko näätte mulkoilette ja myöhemmin päädytkin auttamaan tätä tyttöä ko hän on pudottanut kirjansa tai jtn ja huomaatte että olette rakastunett ja säpinä alkaa;)

      • Poika17weee

        Miksi sitten aina poikien pitää aloittaa keskustelu? Miksi tytöt ei uskalla?


      • JärkiKäteen
        Poika17weee kirjoitti:

        Miksi sitten aina poikien pitää aloittaa keskustelu? Miksi tytöt ei uskalla?

        Sähän tässä apua kysyit.


    • Aimomattila

      Siinä kohtaa kun tulet Suomi24:seen pyytämään apua, niin toivo on jo menetetty.

      • Niinpä. :)


      • Näin on näreet


    • Lyöt tajun kankaalle ja raahaat kämpille, pidä kellarissa niin kauan kuin käytät sitä :)

      • JimCurry

        Kannattaa muuten rasvata tasaisin väliajoin ettei nivelet kulu.


    • Tytsyfrendi

      1. Valitse naaras.
      2. kloroformi
      trikloorimetaani; eräs aikaisemmin inhaloitavana (hengitysteitse saatavana) nukutusaineena käytetty yhdiste
      3. ???
      4. Profit

    • mReVEAL

      Ota rohkeasti kädestä kiinni ja katso silmiin. Toimi ainakin mulle=D

    • nollanolla00

      1. Valitse tyttö
      2. Lähesty sitä
      3. Pyydä treffeille

      Simple. Mä ainaki lähtisin :'D

    • sutkunNOPEIN

      Jos haluut oikeesti jonku muijan jost oot kiinostunu nii
      1.hanki numero
      2.mene rohkeasti juttusille
      3.sanot sille suoraan että oot kiinostunu siitä
      4.odota vastausta
      5.jos saat vastaukseksi ''hyi painu helvettiin siitä'' peli on menetetty
      6.jos saat jotain muuta vastaukseksi joka liittyy siihen että muija tykkää sust niin tee siirtosi ja sul on muija

      itekki oon muija ja jos joku rohkeesti sanos et tykkää must nii sen peli ei ois menetetty mun suhtee ainakaa ;)

      EI PITÄS OLLA VAIKEEMPAA XD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe