Otsikko kertoo kaiken.
Miten hankitaan tyttöystävä?
36
505
Vastaukset
Niitä saa Siwasta, hinta alkaen 9,95€
- alealeale
Juu nyt taitaa olla vielä alessa -69%, kannattaa käydä hankkimassa !
- ProvokaatioPolle
Ja mitähän kuttua! Salesta saa vain 7,95€ :)!
ProvokaatioPolle kirjoitti:
Ja mitähän kuttua! Salesta saa vain 7,95€ :)!
Ei kukaan myy niin halvalla
yuggis_ kirjoitti:
Ei kukaan myy niin halvalla
honkkarista saa 11,99 puoleen hintaan! Hieman kalliimpia mut laadukkaampia
VEHJE1 kirjoitti:
honkkarista saa 11,99 puoleen hintaan! Hieman kalliimpia mut laadukkaampia
Onko niissä automaattivaihteisto?
Tuleeko kumit mukana?
Kuinka paljon ajettu?- Halpaaameboo
Tokmannista saa 5,99€
yuggis_ kirjoitti:
Onko niissä automaattivaihteisto?
Tuleeko kumit mukana?
Kuinka paljon ajettu?Mä mitään kumeja tartte..
VEHJE1 kirjoitti:
Mä mitään kumeja tartte..
Vanteilla syntyy ikävää kitkaa.
Ja tien pinta saattaa kipinöidä- TerpiEiLeivo
Varokaa! Oon kuullu et kytkinpommi on voimakas ka saattaa leipoo eikä lähe käyntii
- Ampiaisfani
Pelasta neito ampiaishyökkäykseltä niin saat hänestä tyttöystävän.
- jonne987
Tutustu jossain netissä tai maailmalla johonki kivaan tyttöön ja siitä se sit lähtee jos on lähteäkseen;)
Ole sosiaalinen ja mukava sekä liiku paikoissa, joissa liikkuu mieleisiä tyttöjä.
Tosin sinuna odottaisin ainakin täysi-ikäiseksi ja mieluummin ainakin parikymppiseksi asti. Parisuhde on järkevää vasta sitten, kun pystyy itsenäisesti huolehtimaan omasta elämästään.- Sakari.Lehtopää
Mene kouluun, repäise housut auki ja heitä ne pois, ja ala hinkata itseäsi mieluisan tytön lantiota vasten. Ainakin itellä on toiminu.
- Anpiainen
Housuja ei kannata ottaa pois, koska kouluissa on paljon ampiaisia.
- Usko_vain_en
*Tyrsk*
- summe22
Jos olisin se tyttö tulisit kotiin itkien
- haistavittuu
Laita hakemus kelaan, kaavake K2534§3§PILLUA
- Mlg_cod_sniper_kela_clan
Kela rahoittaa t bo2 kela clan
- summe22
Mä en myy itseäni kympillä jos haluut mut ostaa sanon sulle "Loputtomiin"jos on pakko mut en ikinä myis itseä.
- t1etäjä
Jos et ole koulusi komein voit odottaa aikuisuuteen.... sellaisia ne tytöt on.
- Kauha-Guru_
Mahdatko olla 1hoitsu?
- Kauha-Guru_
Raiskaamalla voit saada tilapäisesti naisen käyttöösi.
- hmmmmmmmmmmmm
Eti tyttö joks kiinnostaa sus ja rupee jutteleen sille nii siitö saatts syntyy jtn ja ite tykkään ko poika on rohkea ja puhelias eikä hiljanen hiiri. TAI voit mennä kaupoaan/kaupungille/kouluun ja törmätä johonki tyttöö ja katotte toisiinne nyrpeesti ja seuraavan kerran ko näätte mulkoilette ja myöhemmin päädytkin auttamaan tätä tyttöä ko hän on pudottanut kirjansa tai jtn ja huomaatte että olette rakastunett ja säpinä alkaa;)
- Poika17weee
Miksi sitten aina poikien pitää aloittaa keskustelu? Miksi tytöt ei uskalla?
- JärkiKäteen
Poika17weee kirjoitti:
Miksi sitten aina poikien pitää aloittaa keskustelu? Miksi tytöt ei uskalla?
Sähän tässä apua kysyit.
- Aimomattila
Siinä kohtaa kun tulet Suomi24:seen pyytämään apua, niin toivo on jo menetetty.
Lyöt tajun kankaalle ja raahaat kämpille, pidä kellarissa niin kauan kuin käytät sitä :)
- JimCurry
Kannattaa muuten rasvata tasaisin väliajoin ettei nivelet kulu.
- Tytsyfrendi
1. Valitse naaras.
2. kloroformi
trikloorimetaani; eräs aikaisemmin inhaloitavana (hengitysteitse saatavana) nukutusaineena käytetty yhdiste
3. ???
4. Profit - mReVEAL
Ota rohkeasti kädestä kiinni ja katso silmiin. Toimi ainakin mulle=D
- nollanolla00
1. Valitse tyttö
2. Lähesty sitä
3. Pyydä treffeille
Simple. Mä ainaki lähtisin :'D - sutkunNOPEIN
Jos haluut oikeesti jonku muijan jost oot kiinostunu nii
1.hanki numero
2.mene rohkeasti juttusille
3.sanot sille suoraan että oot kiinostunu siitä
4.odota vastausta
5.jos saat vastaukseksi ''hyi painu helvettiin siitä'' peli on menetetty
6.jos saat jotain muuta vastaukseksi joka liittyy siihen että muija tykkää sust niin tee siirtosi ja sul on muija
itekki oon muija ja jos joku rohkeesti sanos et tykkää must nii sen peli ei ois menetetty mun suhtee ainakaa ;)
EI PITÄS OLLA VAIKEEMPAA XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan373333- 1592387
- 1371822
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l141471Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.401279Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2641143Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2181091- 801043
Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on631039- 107911