Liian vanha nartuksi?

tahtoopiiskaajamuutakin

Olen vähän yli 50.v nainen ja vasta nyt olen löytänyt todellisen mieltymykseni. Haluaisin alistua sopivalle miehelle, mutta ikäiseni miehet haluavat vain nuorempia naisia. Olen nätti ja nuorekas, vain vähän ylipainoinen nainen . Taitaa jäädä vaan haaveeksi tämä juttu.

28

2076

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihana nainen kirjoittele niin jutellaan lisää

• tahtoopiiskaajamuutakin

Hei
        Avasin profiilisi, mutta enää nykyprofiilissa ei ole kohtaa JÄTÄ VIESTI. Ennen sai viestiä profiiliin.

• tahtoopiiskaajamuutakin kirjoitti:

Hei
        Avasin profiilisi, mutta enää nykyprofiilissa ei ole kohtaa JÄTÄ VIESTI. Ennen sai viestiä profiiliin.

voithan sä kirjoitella mitä vaan ihania minä ja muna tykättäs
        kirjoittele mulle mitä vaan

• Tasu56

Minulta saisit perinteisen wanhan ajan ojennuksen eli kämmenellä tai jollain sopivalla läimyrillä paljaille pakaroille ja sen jälkeen nurkkaan häpeämään punainen takamus huoneeseen loistaen. Tuohon voi sisällyttää kuulustelua ja nuhtelua ja siitä minulle on sanottu, että olin ihan kuin se entisajan tosi hirmuinen rehtori. Kaikki tietenkin turvallisesti ja siten kuin toivot. Kirjoittele hotmail.com -sähköpostiini nimimerkille tasu56.

• ropemaster

Mitähän tuo "jamuutakin" sisältää.
      Jos siihen mahtuu liikkuvuuden rajoittamista köysin ja / tai nahkakahlein niin saattaisin olla sopiva mies.
      Minulle piiska on vallan väline jonka tuottama kipu on, vastustelusta riippuen, tarpeen kohteen tottelemiseksi.
      Kaakon kulmalta en lähde kauemmaksi.

• jonzzu

et ole liian vanha ,ikä on vain numeroita,olet nainen parhaassa iässä ,mielelläni pitäisin hauskaa sun kans

• Ethän sä vanha ole, mutta totta se on, että tässä iässä on vaikea löytää ainakaan pitempiaikaista seuraa... ainakaan ei-varatuista. Kokekukseni mukaan hyvin monet ovat vaniljasuhteessa ja harrastavat piilossa leikkejä. Kranttu ei ainakaan itse saisi olla (mä olen), vaan ottaa sitä, mitä tarjolla on. Se on realismia.
      Suosittelen rekkautumista bdsm-saiteille. Uusi on siellä aina kuuma ;) Pidä kuitenkin joltinenkin järki mukana, kunnes tutustut paremmim.

Kiitokset kaikille rohkaisusta ja MrsRobinssonille vinkeistä! Täytyy vain etsiä sopivaa kumppania kunnes löytää...

• Kuulostaa hyvältä

• Pe69

Nätti ja nuorekas 50 v. on usein haluttavampi kuin väsähtänyt 40-kymppinen. Sinulla on käynyt vain huono tuuri. Oman ikäistä seuraa hakevia miehiä löytyy kyllä.

• näinhän se on mutta kelpaako viriili tosi nuorekas
      vanhempi mies .viitsisitkö lähettää
      mulle postia että tietäisin toimiiko suomi24 sähköpostini

• jos tietäisin minkä näköinen olet olis paljon helpompi
      vastata kyllä varmaan olis ihana rakastella kanssasi
      nuolla sun pilluas ja hieroa rintojas ja sitten työntää
      kyrpä pilluusi . nautittas aina vaan

• Ei kai sillä ulkonäöllä ole niinkään merkitystä jos ajatukset kohtaavat. Näin ainakin minulla.

• Räyhhhh

Suksi Sinä "katusira Vithuuuuunnn !

• Hei

En todellakaan etsi nuorta naista,,,tulethan,vai tullaanko yhdessä?

• Heipsss. ...
      Kerrotko minulle,miksi kaikki homo kirjoittelee,kun etsin pesää?

Kiitos kaikille mielenkiinnosta! Löysin oman piiskaajani työkaveristani(!!!) uskokaa tai älkää. En olisi uskonut miehestä , mutta ei kai tämä päälle päin näy. :-) Onnea kumppanien hakuun! Ap. kirj.

• Gghhahaj

Mistähän löytyis ruokaa

• rohkeastivain

ei jää haaveeksi... kyllä sinun ikäisellesi kypsälle naiselle löytyy seuraa. minun ikäisissä miehissä eli tällaisissa vajaa 40:ssä tuntuu olevan useita, jotka haluavat kypsää naista, joka tietää mitä haluaa. rohkeasti seuraa hakemaan ja ottaa puheeksi asian, niin kyllä hyvällä itsetunnolla varustettu mies ymmärtää ns. yskän ja homma toimii.

• itsellä saman suuntaisia haluisi kokeilla alistaa naista

• Tällärunkkarilla

on elämä löytymättä

• Kiinnostunut2

Ylipaino ei haittaa yhtään,jos asenne on kunnossa.Mistäpäin olet ja miten sinuun saa yhteyden ?

• kirjoita minulle niin keksitään jotain

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7775
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1975
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe