Kun naiset käyttää meikkejä!
Rumastakin naisesta saa kaunottaren kun pistää kilon pakkelia pintaan.
Täysin miesten kusettamista tuo meikkaaminen.
Harhan luojia ovat
22
1293
Vastaukset
- kosmetiikkakati
Juu niin on. Ihan hirveen kauheen kamalaa ku naiset meikkaa. Pitäs ihan lailla kieltää! Miesraukkoja huijataan mennen tullen, kun harva nainen näyttää yhtään miltään ilman kilojen pakkelia yms. Miten miehet kestää tämän suuren vääryyden???
- lankkuja
Ja sit vaatteilla myös. Jopa nainen joka näyttää 11 vuotiaalta pikkupojalta voi ostaa push upp liivejä
- huijareita
Onhan se niin että naisen täytyy näyttää naiselta.
Mutta ei saisi liotella. Jos on pieni nainen ei kyllä voi olla madottoman kokoiset rintoja, lantio on tärkeämpi.
- Meikit.Nykyaikaa
Eikö sulle meikit tepsi?
- huijareita
Voi voi lapsi parka! Meikattu on aikojen alusta asti.
Vaan kun se näyttää niin "ilolinnulta" .
- huijareita
Kyllä luomu on paras. On niitäkin naisia jotka eivät käytä meikkejä! ;)
Tuokin on totuuden nimissä sanottava ja se on pelkkää ! ;D- frsder
Meikittömät on monesti lestoja, ja siksi varmaan lestat onki nii kauniita. Toki myös pitkätukkaisuus kaunistaa, samoin ku värjäysten, tatskojen ja ihokorujen puute
- vähämeikkinen
frsder kirjoitti:
Meikittömät on monesti lestoja, ja siksi varmaan lestat onki nii kauniita. Toki myös pitkätukkaisuus kaunistaa, samoin ku värjäysten, tatskojen ja ihokorujen puute
Tuo nyt on aika typerää yleistämistä nykypäivänä. Itse olen ateisti, enkä ole koskaan pahemmin meikannut. Nykyään se meikkaamattomuus on myös in ja hyväksyttävää, monet käyttää luonnonkosmetiikkaa ja ei halua turhia kemikaaleja kehoon.
No en käytä 😍
- huijareita
Oikein hyvä! ;D
- sadfsderfg
Battlebeast-yhtyeen Noora Louhimo ilman meikkiä aluksi ja sitten 45:n minuutin sutimisen jälkeen:https://youtu.be/DcxpKuhB-PI?t=2
Luomunaama on minusta kyllä parempi - asdcafs
Voiko meikki olla ees mukavan tuntonen naamasa. Varmaa sama ku aamulla heitettäs mutapallolla naamaan ja sen kuivuvan mudan täytys antaa olla siinä iltapesulle saakka
- Lestojatunneb
Meikkaan päivittäin ripsivärin verran. Miehet tokaissut että kylläpä meikkaan vähän. Varmaan se on sitten liian vähän! Lestadiolaiset on usein lihavia ja heillä on useita lapsia koska heiltä on ehkäisyt uskonnon kieltämiä. TV ja monet internet sivustot on syntisiä ja muutenkin ollaan hyvin tiukkoja. Seksiä tuskin saa kuin todella tiukkis tyylillä koska paneminen pn ainoastaan lisääntymistä varten ei mitään rietastelua koska sen jumala kieltää ja tuomitsee ikuiseen kadotukseen. Meikki on syntiä.
En ole lestadiolainen että turha yleistää.ollaan kyllä mietitty jo kuudennetta lasta.pitää sitä valloittaa maailma.
- Veronmaksaja00009
goldrose kirjoitti:
En ole lestadiolainen että turha yleistää.ollaan kyllä mietitty jo kuudennetta lasta.pitää sitä valloittaa maailma.
Onko teillä varaa? Lapsetkaan eivät ole ilmaisia, vaan maksavat yhteiskunnalle.
Niinpä mutta niistä tulee hyviä veromaksajia kun minä kasvatan ne. 18vuotta maksimissaan verolla. 60v työelämässä.
Veronmaksaja00009 kirjoitti:
Onko teillä varaa? Lapsetkaan eivät ole ilmaisia, vaan maksavat yhteiskunnalle.
Minä huolehdin lapsen perustarpeista koska tiedän miten kasvattaa. olen kasvattunut pienestä iästä lähtien huolehtia muista. olen ollut se joka varmista että lapsilla on hyvä olla.😍 ukko on valinnut hyvän äidin vaikka minusta ei mitään tulisi mutta eihän minun koulun käyntiä tuettu.
Ukon rahoilla sitten saadaan huoleton elämä etten minäkään toimeen tulossa ole. Olisihan ihanteellista jos olisi valmiina valmiudet kun lähtee pesästä. Poikani saa 9 ja 10 koulussa että lahjakas on. 😍 olen ylpeä hänestä kun kielellistä erityisvaikeutta tuetaan ja kaikki tukeminen ja huomiominen on minun aikaan saamista kun näen mikä on pielessä, joten pystyn hakemaan oikeanlaista apua kun taas ulkopuoliset ei näe.
Aina sitä toivoo enemmän lapselle ja raskasta on mutta mikä oikeus rikkailla olisi lapseen. Minulla on vielä nuorimaisesta tarvittavat välineet tallessa. Olen niin usein käynyt nyt rannalla että nuorimainen 1v on oppinut melkein uimaan.
Lisäksi sisarukset oppii jakamaan ja huolehtimaan toisista ja nuorimainen kehittyy nopeiten ja saa vanhempien lapsien vahvuuksia.Lisäksi vanhimaiseni lapsista on onnellisin lapsista kun olen mahdollistanut hänelle parhaimman tuen , olen hänen paras ystävänsä(niin hän kirjoittaa joka äitienpäivä) Hän haluaa aivokirurgiaksi isona.
- lestadiolaisuussäädös
"On asioita, joissa vanhoillislestadiolainen kulttuuri poikkeaa suomalaisesta valtaväestöstä ja joita pidetään yleisesti Raamatun varoittamana syntinä. Tällaisena nähdään muun muassa syntyvyyden säännöstelyn, esiaviollisen seksin sekä alkoholin käyttö. Sopimattomina pidettyjä asioita yhteisön keskuudessa ovat muun muassa hiusten värjääminen, korvakorujen ja meikin käyttö — ulkonäköä ei haluta epäjumalaksi — sekä niin sanotun maailmallisen eli "alkukantaisia viettejä" ruokkivan ja uskonelämää heikentävän musiikin — käytännössä kaiken populaarimusiikin — kuuntelu. Myös elokuviin ja Internetiin suhtaudutaan varauksin. Internetin hyötyinä korostetaan tiedon etsintää, viestintää ja yleisten asioiden hoitamista. Sen uskonelämää turmelevasta sisällöstä kuitenkin varoitetaan. Vanhoillislestadiolaisuudessa korostetaan, että sisältö ratkaisee, onko teos tai internet-sivu sopiva katsottavaksi tai luettavaksi. Vanhoillislestadiolaiset pitävät usein myös esimerkiksi gospel-musiikkia sekä suutelemista ennen avioliittoa sopimattomana"
" Himojen heräämistä huonon kirjallisuuden, television, sopimattoman vaatetuksen tai muun sellaisen välityksellä pyritään karttamaan"
"itsetyydytystä pidetään syntinä"
"Syntinä pidettyjä asioita ovat muun muassa Jumalan kieltäminen luojana, abortti, lapsirajoitus ja alkoholi"
-Telkkari on syntiä
Vuonna 2011 SRK:n puheenjohtaja Olavi Voittonen antoi lausunnon, jonka mukaan "lestadiolaiset ovat 'lasten suojelemiseksi' kieltäytyneet tv:stä kotien piirissä". "Opetusvälineenä se palvelee esimerkiksi koululaitoksessa."
"Televisiokysymyksessä ei ole kysymys itse laitteesta tai siihen liittyvästä tekniikasta, vaan sen kautta välitettävästä sisällöstä."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Vanhoillislestadiolaisuus#El.C3.A4m.C3.A4ntavat - juumorillaHIKIPEDIASTA
Lisääntyminen
"Lestojen kiima-aika on kesällä suviseurojen aikana, ja ne saavat valtavat määrät poikasia yhdeksän kuukauden välein. Naaras saa ensimmäiset poikaset 15-20 vuoden iässä mentyään ensin pikaisesti naimisiin suviseuroissa löytämänsä uroksen kanssa. Kova lisääntymissykli on myös johdettavissa uskosta."
"Monet lestadiolaistytöt menestyvät nuorella iällä kouluissa. Fysiikassa, kemiassa, matematiikassa, filosofiassa ja historiassa loistavasti menestynyt nuori lestadiolaisnainen ei usein tarvitse näitä taitojaan tulevaa elämänuraa varten, joka yleensä on 10–19 lapsen synnyttäminen ja kasvatus."
Asioita, joita lestadiolainen ei saa tehdä
Television katselu
Metallimusiikin kuuntelu
Tanssiminen
Seksin harrastaminen ennen avioliittoa
Seksin harrastaminen ehkäisyn kanssa
Kiroilu
Alkoholin juonti
Asioita, joita lestadiolainen SAA tehdä
Tietokoneen käyttö
Klassisen musiikin kuuntelu
Pianismi
Seksin harrastaminen papin aamenen jälkeen
Seksin harrastaminen ilman ehkäisyä
Fleimaaminen netissä
Tupakan poltto
Jos lestadiolainen rikkoo näitä "lakeja", hän saa taakakseen suuren ja painavan synnin. Synnit kuitenkin saadaan pois käymällä vuosittain järjestettävillä Suviseuroilla.
http://hikipedia.info/wiki/Lestadiolaisuus
- jfaösdjfköaj
Ei kaikille auta meikkikään, minuakaan ei juuri pysty kaunistamaan, kun on niin ruma naama. Ei kyllä kukaan koskaan kysele, miksen meikkaa, kaipa sen huomaa ettei tähän mikään auta. Rumien ei oleteta meikkaavan.
Ja ei, meikittömyys ei tarkoita sitä että käyttää vain ripsiväriä. Meikitön ei käytä mitään meikkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401410Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891245- 1091105
- 191051
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833