Miten saa näytön peittokuvan pois päältä hh7

Mikälienenkään

Minulla on huawei honor 7 ja nyt kun yritän laittaa ääniviestiä tai vastaan ottaa kuvaa WhatsAppissa, ja vaikka mitä muuta, sanoo puhelin näin; Näytön peittokuva havaittiin. Ennen kun voit muokata tätä käyttöoikeusasetusta sinun täytyy poistaa näytön peittokuva pois käytöstä Asetukset-valikon Sovellukset-kohdasta. Ja tämän jälkeen puhelin heittää minut kyseiseen paikkaan mutta minulla ei ole mitään tietoa mitä se haluaa minun siellä tekevän. Näen siis sivustolla sovelluksia mitä minulla on ja sovelluksen nimen alapuolella tekstin "käytössä" missään ei mainita näytön peittokuvaa enkä voi käyttää useita tärkeitä ominaisuuksia puhelimessani tämän takia. Osaisikohan joku auttaa tämän pulman kanssa?

46

11809

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Honor7

Minule tuli sama ominaisuus, kun päivittäin ohjelmisto versio. Ihan perseestä. Ois kiva, jos joku osaisi kertoa ratkaisun ongelmaan.

• Huoohhh

Mullaki on sama ongelma... On kyllä vituttava toiminto

• jenkha

Clean masterin löydettyäni alkoi gordionin solmu aueta. iSwipe disableen ni johan pelitti :)

• Mikälieenee

Itse olen poistanut kaikki mahdolliset sovellukset eikä mitään vaikutusta. Olisiko mitään muuta ideaa

• Honor12244

Minulla sama ongelma. Ei auta vaikka kaikkiin mahdollisiin kohtiin laittaisi Ei. Siis tuolla "muiden sovelluksien päälle piirtämisessä" jota tarjoaa ratkaisuksi ongelmaan. Mitään "näytön peittokuva"-kohtaahan ei löydy koko puhelimesta.
        Eikä auttanuut cleanmasterin iswipen sulkeminenkaan.

• Santra64

Minulla Samsung Galaxy J5(2016 ) ja sama ongelma. Tietääkö kukaan miten saan poistettua tuon "näytön peittokuva" ???

• Yököttävä_karma
        Santra64 kirjoitti:

Minulla Samsung Galaxy J5(2016 ) ja sama ongelma. Tietääkö kukaan miten saan poistettua tuon "näytön peittokuva" ???

Asensin tän eka väärään paikkaan, sori. Eli niille joilla Galaxy J5 - siihen oli asennettuna'ES file manager' = sen asetuksista sviduun 'floating widget' tms ja ratkesi sillä.
        Muissakin ohjelmissa noita floatereita on.

• Luna2017

Mistä tuon floating widget löytää ? Sain jotenkin vahingossa facelle luvat. Mut en esim.WA:lle. Herjaa tuota peittokuvien poistoa eka.

• Honor12244

Minulla sama ongelma. Ei auta vaikka kaikkiin mahdollisiin kohtiin laittaisi Ei. Siis tuolla "muiden sovelluksien päälle piirtämisessä" jota tarjoaa ratkaisuksi ongelmaan. Mitään "näytön peittokuva"-kohtaahan ei löydy koko puhelimesta.
      Eikä auttanuut cleanmasterin iswipen sulkeminenkaan.

• Honor7

Hei, taistelin saman ongelman kanssa:(. Poista käytöstä kelluva painike.
      Asetukset- älykäs avustus- kelluva painike. Kun poistin tuon niin pystyi tekemään muutoksia käyttöoikeuksiin. Nyt taas kuvat kulkee😁. Niin ja tämä ongelma tuli uuden päivityksen kautta😣.

• SSatu10

Tuhannet kiitokset, tämä auttoi mulla! Otin "kelluvan painikkeen " pois käytöstä :)

• sinikka63

mistä löytyy samsung galaxy note nelosesta tuo älykäs avustus

• Avutonkkk

Ei löydy kelluvaa painiketta sonyn xperiasta

• Avutonn

Mistä saa Samsung Galaxy J5 (2016) kelluvan painikkeen?

• Luna2017
        Avutonn kirjoitti:

Mistä saa Samsung Galaxy J5 (2016) kelluvan painikkeen?

Samaa etsin🤔

• Sarband

Miten saa näytön kuva havainto pois Samsung galaxy J5 2016 pliis kertokaa joku mulle

• moiwaa

Jos siinä näytön päällä on vaikka facebookista oleva kupla, nii se pitää eka sulkea ja sit tunnistaa.

• HenuP

Hei siis olipa idiootti juttu. Mulla on uus Samsung J5 (2016) ja siis tää herja johtui siitä et mulla oli FB:n Messengerin merkkipallo avoimen keskustelun merkiksi ruudulla. Sit kun sen heitti alas pois ruudulta, alkoi fb:n ja whatsappin kameratoiminnot pelittämään. Eli ei mitään tekemistä nyt muiden säätöjen kanssa.

• enevpk1
        HenuP kirjoitti:

Hei siis olipa idiootti juttu. Mulla on uus Samsung J5 (2016) ja siis tää herja johtui siitä et mulla oli FB:n Messengerin merkkipallo avoimen keskustelun merkiksi ruudulla. Sit kun sen heitti alas pois ruudulta, alkoi fb:n ja whatsappin kameratoiminnot pelittämään. Eli ei mitään tekemistä nyt muiden säätöjen kanssa.

Hororeissa saattaa olla älykkäämmät asetusvalikot. Samsungin Android 6:ssakin tämä "näytön peittokuva" - mikä se sitten lieneekin, on jonkinmoinen painajainen, eikä googlettamallakaan saa tyhjentävää vastausta. Nordean pankkisovellus lukee kameran avulla viivakoodia - vaan ei lue näytön peittokuvan takia. Se kuitenkin ohjaa kyseiseen asetukseen, johon ei taida päästä valikosta mistään kohtaan. En tiennyt, mitä tehdä, mutta poisti kyseisestä sovelluslistasta oikeuden kaikilta sovelluksilta (Ei siinä listassa mitään Nordeaa ollut). Johan alkoi viivakoodi aukeamaan. Nyt vain odotellaan, mikä toiminto seuraavaksi alkaa tökkiä.

Pls, jos joku tietää, mitä tämä ihan oikeasti tarkoittaa, niin olisin kiitollinen vastauksesta. Screen overlay on oikea termi googlailussa.

• petripetripetri

Asetukset > Sovellukset > Sovellusten hallinta > Muut (oikea yläkulma) > Sovellukset, jotka voivat olla päälimm. Ottakaa pois kytkin kaikkien sovellusten kohdalta, jota ette halua käyttävän ko. toimintaa.

• Satuli1

Miten sen keskustelun "merkkipallon" saa heitettyä pois?

• 3EM8

Miten saisi samsungista tuon saman ongelman pois

• Maukka56

VaLITSE puhelimen Asetukset - näyttö ja taustakuva - yksikätinen käyttö - näytön sivunäppäin - kytke näytönsivunäppäin pois käytöstä. Nyt voit antaa sovellukselle oikeuksia. Voit tämän jälkeen halutessasi kytkeä näytön sivunäppäime´n päälle.

• A..A
        Maukka56 kirjoitti:

VaLITSE puhelimen Asetukset - näyttö ja taustakuva - yksikätinen käyttö - näytön sivunäppäin - kytke näytönsivunäppäin pois käytöstä. Nyt voit antaa sovellukselle oikeuksia. Voit tämän jälkeen halutessasi kytkeä näytön sivunäppäime´n päälle.

Kiitos!

• kollaasi

Mulla oli Facebook Messenger se sovellus mistä piti poistaa se näytönpeitto niin sitte sain toimimaan muut

• J5omistaja

Sama juttu samsung J5 (2016) puhelimessa yritän laittaa pokemon go:n toimintaan mutta ei vain toimi jos joku tietää miten sen saa pois kertokaa heti!

• vaari70

minulla on huawei honor7. näytön peittokuvan poistaminen ei onnistunut muuten kuin palauttamalla tehdasasetukset. sitä ennen kyllä kannattaa ottaa varmuuskopio.

• vaari70

vastaus löytyy ylempää.

• Autohullupoka

Sony Xperialla ongelma hävisi vain hetkeksi kun clean masterista laittoi pois käytöstä tuon iswipen. Tutkin sitten asiaa syvemmin vitutuksissani. Itsellä ongelma näytönpeittokuvan kanssa lähti tähän tapaan;
      Asetukset > Sovellukset > Oikeassa ylälaidassa "muut" painike (nykyään sonyssa rattaan kuva) > piirrä muihin sovelluksiin. Täältä poistin käytöstä seuraavat: Järjestelmät kohdasta (jonka löydät painamalla oikeasta ylälaidasta olevasta painikkeesta) Näytön Peilaus ja Xperia extension for throw. Toivottavasti auttoi. Itsellä ainakin pelaa!

• Nuoripoika15

Miten saa sen poistettuu samsung galaxy a5?? Hyvin ärsyttävä

• Entiieda

Asetukset->yksityisyys ja turvallisuus->sovellusten oikrudet

• Yököttävä_karma

Galaxy J5 - siihen oli asennettuna'ES file manager' = sen asetuksista sviduun 'floating widget' tms ja ratkesi sillä.

• 2000
        Yököttävä_karma kirjoitti:

Galaxy J5 - siihen oli asennettuna'ES file manager' = sen asetuksista sviduun 'floating widget' tms ja ratkesi sillä.

Mä en löydä sieltä mitään

• Anonyymi

Hei mulla oli sama ongelma mutta jos teillä on iswipe laittakaa se POIS päältä. Tämä auttoi minua :)

• Eetu021

Mistä sen saa pois

• Jamppa500

Mullakin on toi sama ongelma huawei p8 liten kanssa apua?

• Prkleenluurit

Tappelin myös tuon messengerin peittokuva herjauksen Honor 7:n kanssa. Muuta ratkasua en löytänyt,kuin sammutin puhelimen hetkeksi ja uudelleen käynnistys ja johan antoi taas laitella kuvia.

• DanielP

Toimii Samsungissa:
      EsResurssienHallinta, Vasen yläkulma, paina kolmea viivaa, Paina ES Swipe = estä kaikki valinnat. :)

• saku_back

miten saan näytön peittokuvan pois samsung galaxy a3 kun alkoi ärsyttämään

• Keeela

Itsellä ollu sama ongelma, joka ratkesi näin: joku sovellus (en muista mikä) laittoi näytölle haku toiminnon, vähän niin kuin messengerin kupla jota pystyi liikuttamaan, pieni tumma kupla missä suurennuslasin kuva. Sen sovelluksen kun poistin, ja sallin whatsappin käyttää puhelimen tietoja (videot,kuvat jne.) alkoi toimia normaalisti! Eli se pieni kuvake blokkasi näytön niin ettei esim voinu nähdä whatsappin videoita jne.

• SamsungGalaxyS5

Näytön kierto otin pois ja toimii mm Nordean viivakoodin luku.

• TurhautunutSony

Mun Sony Experialla tarvi poistaa koko ESresurssienhallinta. Muuten ei millään toiminut.

• KuukausiaKiroillut

Kiitoksia! Minun Sony Experiallani toimi

• mattijur

Samsung S5 Mini aiheuttanut harmia tällä ongelmalla kun joskus on sattumalta päässyt satunnaisissa ohjelmissa etenemään ja välillä ei mutta nyt löysin yhden syyllisen: Twilight-sinivalosuodatin joka välillä on ollut pois päältä ja unohtanut sen. Tämä ehkä vaikutti siihen miksi joku ohjelma välillä alkoikin toimia. Lisäksi jos esim Whatsappin kupla tulee ruudulle, esti sattumalta yhden muun ohjelman kanssa etenemisen. Puhelimen omista valikoista ei tunnu olevan mitään iloa.

• Juuh546

Minulla tuli sama ongelma, mutta sain sen pois kun sammutin puhelimen yön ajaksi. Kokeilkaa ihmeessä. Puhelimeni on samsung galaxy a3.

• Jlk

Olen testannut samaa ja ei toiminut. Mikähän siihen auttaisi?kertokaa joku pliis ja kun olen tubettaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2323
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1402
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1320
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      271
      1304
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe