Montako somalia Hämeenlinnassa?

eiRikkaus

Käykö yksikään heistä markkinavetoisessa palkkatyössä, eli suojatyöpaikkoja ei lasketa. Vai sossuko elättää jokaisen?

Somalien yleinen työllisyysastehan on vaivoin 20%, se paljon heikompi kuin muiden mamuryhmien. Somalit kuitenkin pisimpään olleet täällä, Afrikan ja Lähi_idän porukasta.

230

2134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TyötäTyöttömille

Työ ei heihin tartu eikä he työhön!
      He saavat palkan suoraan käteen tekemättä tai käymättä missään työpaikassaan!
      Veronmaksajien piikkiin menee heidän palkkaelatusapu!
      Täällä ei ole juurikaan työtä merirosvoille eikä kamelinajajille!

• mustasotarikollinen

Somalien työttömyys Prosentti on 92% Ja ne jotka ovat "töissä" ovat jotain kunnan pilipali työllisyys juttuja. muutama tulkki.

• tosiasiaa_
        mustasotarikollinen kirjoitti:

Somalien työttömyys Prosentti on 92% Ja ne jotka ovat "töissä" ovat jotain kunnan pilipali työllisyys juttuja. muutama tulkki.

Tosilleen tulkkeina.Se niiden suurin tyällistäjä on ja veronmaksaja maksaa.

• näin-se-menee
        mustasotarikollinen kirjoitti:

Ja se 8% somaleista onki sitte toisilleen tulkkeina.

Erittäin tuottavaa Suomen kansantaloudelle.

• äläkää-huolestuko

Saatte suomijuntit sos.luukulta fyffet kuten ennenkinn.

• LisääTulee

Saa saa mutta työtä tekeviltä ruuvi kiristyy,niin kuin tuo apteekki oma vastuu,yksi esimerkki.

• okokkook

Ja mikähän vasuri-juntti sinä olet.

• Säälittävä
        okokkook kirjoitti:

Ja mikähän vasuri-juntti sinä olet.

Se on tämän palstan äärisuvakki. Ei osaa muuta hokea kuin tuota luukkua. Joku todella pahasti epäonnistunut luuseri reppana, joka on keksinyt itselleen tekemistä huutaa luukkua täällä.

• näillä_mennään

Sellaista ihmettä ei koko Suomesta löydy. Jos löytyisi niin suvakkimedia olisi jo hehkuttanut asiasta.

• ei-ihme

Yksi vajakka taasen kännissä. Koita katkaista.

• apinan.taso
        ei-ihme kirjoitti:

Yksi vajakka taasen kännissä. Koita katkaista.

Lyö pelle faktaa pöytään sitten.

• SunFaktasIdiootti

Sinä lyöt otsaa pöytään.

• Plöppä

Vittu saatana perkele saatana perkele saatana perkele!

• vähä-kiroileeki

Suomi-junttis kotouttaa somalei.

• Vroomvr00m

Miksi ne menisi töihin kun kaikki maksetaan? Paras juttu on tämä ajokortit ja kohtuuhintainen auto (2000-3000 euroa) auto ja siihen bensiini maksetaan sossun kassasta! Kuulemma sillä estetään syrjäytymistä! :D

• Asunnotonmummo

Sellainen kuulostaa ylellisyydeltä.

• 54bny8p

Sinulla onkin kääpä huono kuulo. Väitteet on höpöä ja sinäkin voisit ostaa kuulolaitteen jos viitsisit laiskahörhö käydä töissä.

• Avainlapsi

Somppu hermostui heti!!

• nainennNainen

Ei kai täällä niin tyhmiä olla että niille autoja ostettaisiin.
        Yhdellä oli ainakin sellainen paska jossa ei ollut edes ABS jarruja. En olisi sillä ruosteläjällä itse ajanut vaikka olisi maksettu.
        Ajan vain kunnon merkeillä. Minulla on työssäkäyvänä siihen hyvät mahdollisuudet.

• Tyg

Ei mene töihin ikinä.Tekevät lapsia sitä varten,käykää esim.särkänniemessä katsomassa,somali äidit tuovat kaikki kymmenen lastaan huvittelemaan.Minulla yksi lapsi jolla lapsia ja kova on särkänniemi päivä maksaa.Wc:ssä ollessa nämä somalit tunkivat kovaa vauhtia etuillen isoon ääneen.Voi kun lähtisivät kaikki,Somalia turvallinen maa.Eivät sopeudu ikinä tänne,niin eri kulttuuri.Hyväksikäyttävät reippaasti,tehdään kakaroita pilvin pimein uskonnon sun muun varjolla ja ME MAKSAMME KOKO PASKAN!

• Kärsivällisyyttä
        Tyg kirjoitti:

Ei mene töihin ikinä.Tekevät lapsia sitä varten,käykää esim.särkänniemessä katsomassa,somali äidit tuovat kaikki kymmenen lastaan huvittelemaan.Minulla yksi lapsi jolla lapsia ja kova on särkänniemi päivä maksaa.Wc:ssä ollessa nämä somalit tunkivat kovaa vauhtia etuillen isoon ääneen.Voi kun lähtisivät kaikki,Somalia turvallinen maa.Eivät sopeudu ikinä tänne,niin eri kulttuuri.Hyväksikäyttävät reippaasti,tehdään kakaroita pilvin pimein uskonnon sun muun varjolla ja ME MAKSAMME KOKO PASKAN!

Kyllä ne vielä lähteekin ja suvakit lähtee samalla kyydillä.

• Kokoomusnuori.Kauriala

Rautio sanoi, että heidät pitää kotouttaa hyvin huolella! Kuinkahan kauan heit viel kotiutetaan, kun sitä on tehty jo 23 vuotta! Olisikohan syytä net jo potkasta Somaliaan, siellä on tosi rauhallista!

• Kelpaa se Somalia ainakin lomailuun ja sekin menee meidän yhteisestä kassasta.
        Eipä ole suomalaisille tarjottu virkistysrahaa ja lomamatkoja kotiseuduilleen. Jollei itse pysty maksamaan, niin siinähän jätät virkistymättä ja matkustelematta.
        Mitä kotoutusta tuollainen on?
        Kaikki maksetaan valmiiksi, eihän maassa ole ollut koskaan tällaista käytäntöä ennen näiden tänne tuloa.
        Nyt olisi aika alkaa kotouttamaan suomalaisetkin jo näille uusille käytännöille, tavoille ja eduille, se olisi sitä tasa-arvoa ja demokratiaa, jota täällä kyllä muutoin painotetaan kovin mieluusti.

• mitta_on_täysi

Joku äärisuvakki nyt voisi tulla kertomaan, että mihin sellainen kaapuun hunnutettu Somali ikinä työllistyy? Eihän ne muuta tee kuin sikiävät ja muut maksaa. Se vaan, että ei tuollaista enää kauaa siedetä. Ajat on muuttumassa.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016073021978923_ul.shtml

• Kysyit-vastasin

Minä esitän että somarli tulisi sivistämään sinnuu. Tosin tehtävä toivoton. Aika ei ole tässä muuttunut.

• Äärisuvakki
        Kysyit-vastasin kirjoitti:

Minä esitän että somarli tulisi sivistämään sinnuu. Tosin tehtävä toivoton. Aika ei ole tässä muuttunut.

Jahas äärisuvakki löytynyt. Niin voisitko vastata kysymykseen?

• VajakilleVille

Oikein hyvä vastaus. Somali voi opettaa sinulle ymmärtämistä myös.

• Luukkuu
        VajakilleVille kirjoitti:

Oikein hyvä vastaus. Somali voi opettaa sinulle ymmärtämistä myös.

Joo eihän niitä missään töissä näe. Kun oikein mietin niin en ole ikinä nähnyt yhtään Somalia töissä. Jos ei luukulla käyntiä lasketa?

• Pelastusliivit

Ahkeruutensa mallina emämaa-Italia??

• kumpionparempi

Suomeen tulleista somaleista 80 prosenttia käy ansiotyössä, mutta perussuomalaisten kannattajista ja äänestäjistä vain 25 prosenttia tekee palkkatyötä.

• Älä_valehtele

Tarkoitat varmaan että 8% sompuista löytää töihin...on lähempänä totuutta.

• Älä-valehtele

Tarkoittaa varmaan että persuista 8% käy töissä.

• Älä-valehtele
        Älä-valehtele kirjoitti:

Tarkoittaa varmaan että persuista 8% käy töissä.

Tarkoittaa varmaan että Kok/Demuista 8% on aivorungoltaan jokseenkin kunnossa, loput on lobotoitu aivottomiksi zombeiksi ja trolleiksi HML:n mafioosojen ja "Hyväveli"-verkon palvelijoiksi!.

• Hienoo

K.Ari on opiskellut sellissä uusia sanoja.

• Hienoo
        Hienoo kirjoitti:

K.Ari on opiskellut sellissä uusia sanoja.

Demulitrollikin voisi itse myös suorittaa opintonsa loppuun ettei aina tarvisi vääntää kopioita toisten jutun juurista eikä myöskään toistaa alati tuota samaa selli/vankilateemaa!
        Saattaisit uusiutua jos suoritat ala-asteen loppuun.

• Tyg

Missä?Niiden kullttuuriin ei kuulu työnteko.En ole ikinä nähnyt ja tuskin näen.

• siinätyö

Päivät menee yhdistyksiä perustaessa ja apurahoja anoessa .

• Hölmölässä

Käykääpä katsomassa miten paljon on Somaliyhdistyksiä. Ja kaikkiin anotaan Suomelta apurahaa ja takuuvarmasti tyhmä Suomi maksaa. Somput nauraa, helposti huijattavaa Suomen suvakkiarmeijaa. Sillä ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.

• HelppoVastaus

Hämeenlinnan somaleista ei kukaan käy työssä.

• luukun.onni

Ottaneet kotiluusereista mallia.

• Luukulle_mars
        luukun.onni kirjoitti:

Ottaneet kotiluusereista mallia.

Miksi niistä pitää ottaa mallia? Miksei menestyjistä?

• LUUUKKKUUUUU

• eimyydäkaupassa

Hei, on kuitenkin enemmän älykkyysosamääriä kuin sinulla luuseri reppana.

• Totuus_sattuu_

Älä nyt hermostu, kerroin vain asiat niinkuin ne ovat.

• Totuus-sattuu

Älä hermostu niin minäkin.

• Kissanpää

No onko jotain faktaa noille väitteillesi?

• Ikävä_todeta
        Kissanpää kirjoitti:

No onko jotain faktaa noille väitteillesi?

Totta maar. Jokaisessa hyvässä kodissa opetetaan että ei ketään saa sanoa tyhmäksi tai on itse tyhmä. Kotisi oli sikolätti ja katu kasvatti. Lopputuloksen näet peilistä. MOT.

• Mieti_vähän
        Ikävä_todeta kirjoitti:

Totta maar. Jokaisessa hyvässä kodissa opetetaan että ei ketään saa sanoa tyhmäksi tai on itse tyhmä. Kotisi oli sikolätti ja katu kasvatti. Lopputuloksen näet peilistä. MOT.

Nyt mietittiinkin miksi Somalit eivät työllisty ja arvelin sen johtuvan tuosta älykkyydestä. Enhän minä noita tilastoja ole laatinut.

En tiedä missä sinä olet kasvanut kun nimittelet täällä ihmisiä, edes tuntematta heitä.

• Mietin-jo

Sinä hörhö nimittelet muita ja ihmettelet kun joku sanoo totuuden sinusta. Tuollaisia kasvattaa katu ja huono kotiolot.

• taas_haukut

Missä kohtaa olen nimitellyt? Sinähän se kokoajan nimittelet.

• Totuussattuu

Olen vain todennut kurjat kotiolosi ja katujen kasvatuksen. En ole puhunut mitään käyttämisestäsi.

• alä_nimittele

Todetaan nyt sitten, että olen ihan normaalista hyvästä perheestä, kouluttautunut ja työelämässä.

Mietin vain tuota Somalien huonoa työllistymistä ja tuo älykkyys selittäisi sitä.

Olen sitä mieltä, ettei kehitysvammaisia pidä haukkua, minkä he itse sille voivat.

• en-tiennyt

Hyvästä perheestä. Vielä valehtelet mutta kehitysvammasi oli uusi asia. En todella tiennyt mutta ymmärrän kiinnostuksesi somaleiden suhteen paremmin. Sossu sinua auttakoon Herran ohella.

• OpettajaLJ
        alä_nimittele kirjoitti:

Todetaan nyt sitten, että olen ihan normaalista hyvästä perheestä, kouluttautunut ja työelämässä.

Mietin vain tuota Somalien huonoa työllistymistä ja tuo älykkyys selittäisi sitä.

Olen sitä mieltä, ettei kehitysvammaisia pidä haukkua, minkä he itse sille voivat.

Korkeasti koulutetulle tiedoksi että Somalia on maa ja somali kansalainen. Koita etsiä virheesi!

• pilkunviilaaja

Missä kohtaa olen väittänyt olevani korkeasti koulutettu? Ja ymmärrän, että kun ei pysty asioista keskustelemaan niin sitten aletaan viilaamaan pilkkua. Mutta onneksi älykkyysosamääräni on ihan tutkitusti n.100, että pystyn tekemään töitä ja muutenkin pärjäämään ilman holhousta tässä yhteiskunnassa. Kehitysvammaisiltahan se ei onnistu.

Olette te suvakit, vai mitä maamuja olettekin huonosti käyttäytyvää sakkia.

• kehari
        en-tiennyt kirjoitti:

Hyvästä perheestä. Vielä valehtelet mutta kehitysvammasi oli uusi asia. En todella tiennyt mutta ymmärrän kiinnostuksesi somaleiden suhteen paremmin. Sossu sinua auttakoon Herran ohella.

Joo mä oon ihan normaali, mutta somaleiden keskimääräinen älykkyysosamäärä on 68 joka luokitellaan lieväksi kehitysvammaisuudeksi. Lähteet on tuossa ylempänä.

Laittakaa suvakit jotain faktaa pöytään. Tuollainen suoranainen riehuminen on lapsellista, eikä vie tätä keskustelua yhtään eteenpäin.

• Säälittävä

Tässä keskutelussa ei ole viemistä eteenpäin. Olet pelkkä huonon kodin huonosti kasvatettu surkimus ja päästä vajakki.

• Tyg
        Mieti_vähän kirjoitti:

Nyt mietittiinkin miksi Somalit eivät työllisty ja arvelin sen johtuvan tuosta älykkyydestä. Enhän minä noita tilastoja ole laatinut.

En tiedä missä sinä olet kasvanut kun nimittelet täällä ihmisiä, edes tuntematta heitä.

Nimenomaan älykkäitä,kun itse eivät tee muuta kuin lapsia.Töissä ei käy kun tyhmät suomalaiset jotka maksavat sikiämisen.Rahaa saa helpolla tyhmiltä ja suku jatkuu...!

• muistanyhä

Heikkolahjaisia tunnistaa siitä ett ne on aina muitten kimpussa. Tätä se oli minun ja kaverin kanssa kun meitä koulu kiusattiin. Kiusaaja on nyt narkomaani.

• Hajustelähetys

80 somppuleista khatinkäyttäjiä.

• Rigshsgsa

Pieni määrä 80. Suomessa 300 000 juoppoa mutta se asia on sinulle arkipäivee.

• Mogadiscio

Huumeidenkäyttäjiä 80% somppumiekkosista.

• faktaa_kehiin
        Mogadiscio kirjoitti:

Huumeidenkäyttäjiä 80% somppumiekkosista.

Milläs perustelet sanomasi?

• Piikillä

Sulla o narkkari kaverei.

• Mogadiscio
        faktaa_kehiin kirjoitti:

Milläs perustelet sanomasi?

Yleissivistykseen kuuluvaa tietoa. Laiskana et itse viitsi hakea tietoa, hih.

• faktaa_kehiin
        Mogadiscio kirjoitti:

Yleissivistykseen kuuluvaa tietoa. Laiskana et itse viitsi hakea tietoa, hih.

Että oikein yleissivistykseen. Tuskin tiedät mitä sana tarkoittaa. Kerroppa nyt tietosi ahkera poika.

• nistii

• Hheteteqq

Hae apua A Klinikalta alkoholismiisi. Se auttaisi yleissivistykseesi.

• Harhaanjohdetut

Työvoima/sosialivirkailijahan sen tietää.

• HuhMikäTulos

Suomen kerma esittelee aivojensa ylivertaisuutta.

• luuserijoukkoa

Käsittämättömän tyhmät suomalaiset vaahtoaivot esillä ja vielä kehuvat itseään korkeasti koulutetuiksi, normaaleiksi, viisaiksi jne. En jaksa enään sääliä.

• Mieti_vähän

No kerro sitten miksi somalit eivät ole töissä? Itse arvelin alhaisen älykkyysosamäärän olevan syy tähän. Sehän on tutkitusti keskimäärin 68 joka luokitellaan suomessa lieväksi kehitysvammaisuudeksi ja onhan se selvä, ettei kehitysvammaiset pärjää työelämässä.

http://www.photius.com/rankings/national_iq_scores_country_ranks.html

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00556

Lisäksi monia vaivaa myös huumeongelma, eli ovat narkomaaneja. Tulee kalliiksi yhteiskunnalle. Sitten joudutaan leikkaamaan koulutuksesta ja veroja korottamaan, niin Miksi suomalaisia haukut tyhmiksi, jotka tämän maksavat?

http://yle.fi/uutiset/laaja_khat-juttu_syyttajalle_-_syyte_odottaa_kuutta/5607703

• 54bnh8

Ihan siksi että olet tyhmä idiootti. Mutta tietysti korkeasti koulutettu, normi, älykäs, muille vittuiluun sopiva... ja luuseri luukun asiakas. Älä hermostu kun puhutaan asiaa. Somalit ei ole sinun ongelmasi koska ongelmasi on sinä itse.

• työ.ei.kutsu
        Mieti_vähän kirjoitti:

No kerro sitten miksi somalit eivät ole töissä? Itse arvelin alhaisen älykkyysosamäärän olevan syy tähän. Sehän on tutkitusti keskimäärin 68 joka luokitellaan suomessa lieväksi kehitysvammaisuudeksi ja onhan se selvä, ettei kehitysvammaiset pärjää työelämässä.

http://www.photius.com/rankings/national_iq_scores_country_ranks.html

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00556

Lisäksi monia vaivaa myös huumeongelma, eli ovat narkomaaneja. Tulee kalliiksi yhteiskunnalle. Sitten joudutaan leikkaamaan koulutuksesta ja veroja korottamaan, niin Miksi suomalaisia haukut tyhmiksi, jotka tämän maksavat?

http://yle.fi/uutiset/laaja_khat-juttu_syyttajalle_-_syyte_odottaa_kuutta/5607703

Vituttaa veroja paljon maksavana suomalaiset "kovin koulutetut" koska joutuu niitä elättämään. Aikaa on arvostella somaleita jne. mutta ei töissä viitsitä käydä. Vielä erikseen ihmetellään miksi Somalit ei ole töissä. Itkejanaura.

• Kilometrilakua
        54bnh8 kirjoitti:

Ihan siksi että olet tyhmä idiootti. Mutta tietysti korkeasti koulutettu, normi, älykäs, muille vittuiluun sopiva... ja luuseri luukun asiakas. Älä hermostu kun puhutaan asiaa. Somalit ei ole sinun ongelmasi koska ongelmasi on sinä itse.

Soumalialainenko siellä ylemmyydentuntoisuutta tavoittelee vaiko virkakyösti vain? Asenneongelmasi on ainakin ilmeinen, heijastaa ainakin todella heikkoa itsetuntoa.

• KoitaLuukkua

Koitas kyösti hakea asennetta seuraavaan annokseen.

• Lähde_kotimaahasi
        54bnh8 kirjoitti:

Opettele kehitysvammainen kirjoittamaan suomea, ennenkuin alat aukomaan päätäsi.

• KiitosLähde

Juuri samaa. Juntti on takuulla tullut Venäjältä. Sinne aukoon päätä.

• Mogadiscio
        KoitaLuukkua kirjoitti:

Koitas kyösti hakea asennetta seuraavaan annokseen.

Osui ja upposikin...

• Tyg
        54bnh8 kirjoitti:

Somalit ovat meidän työssäkäyvien moni-ongelma.Itse et varmaan maksa näitä somalisukuja,joita on todella paljon veronmaksajien niskoilla.Onko sinulla lapsia?Jos on olet todella tyhmä suostuessasi sivuuttamaan omat lapsesi maksamalla toisten olemisen ja lisääntymisen.

• Tyg
        Tyg kirjoitti:

Somalit ovat meidän työssäkäyvien moni-ongelma.Itse et varmaan maksa näitä somalisukuja,joita on todella paljon veronmaksajien niskoilla.Onko sinulla lapsia?Jos on olet todella tyhmä suostuessasi sivuuttamaan omat lapsesi maksamalla toisten olemisen ja lisääntymisen.

Taidat itse olla luukun asiakas.Otatko verovaroistasi somalit omaan hoitoosi?Hyvä,toivottavasti luukun rahat riittää.Toivottavasti olet työssä ja maksat veroista hyväksikäyttäjä somaleille.Hyvää kesän jatkoa!Kiitos Somaleiden puolesta.

• Eisentään
        Tyg kirjoitti:

Taidat itse olla luukun asiakas.Otatko verovaroistasi somalit omaan hoitoosi?Hyvä,toivottavasti luukun rahat riittää.Toivottavasti olet työssä ja maksat veroista hyväksikäyttäjä somaleille.Hyvää kesän jatkoa!Kiitos Somaleiden puolesta.

Tyg väittää olevansa työssä ja maksaa veroja. Noin tyhmä idiootti ei töitä saa. Huomenna luukulle käy.

• Eläkepäiviä.odotellessa
        Tyg kirjoitti:

Suomalialaiset taitavat olla Afrikan vastine demareille, tai ehkä romaneille??

• MuistaKiittää

Kilautit kaverille.

• Faktat_pöytään

Ohhoh, kylläpä täällä nyt suvakeilla kiehuu, kun löi vähän faktaa pöytään. Näyttävät mitä oikeasti ovat, täysin epäasiallisia öykkäreitä, jotka eivät osaa käyttäytyä, vaan alkavat alatyylisesti nimittelääm, kun huomaavat hävinneensä keskustelun. Ai, että naurattaa. HUUTONAURUA!!

• OpettajaHML

Hei kehari. Ennen kuin kirjoitetaan erikseen, opettele suomea ennen kuin opetat suomea muille.

• pilkun_viilaaja

No minä sentään osaan lukea ja kirjoittaa. Toisin kuin ihmiset joiden älykkyysosamäärä on 68.

• OpettajaHML

Et osaa, mutta koska niin kuvittelet, on osamääräsi suunnilleen 50 kehari.

• faktaa_pöytään

• MaahanmuuttoVaikuttaa
        OpettajaHML kirjoitti:

Hei kehari. Ennen kuin kirjoitetaan erikseen, opettele suomea ennen kuin opetat suomea muille.

Jos olet ammatiltasi opettaja, niin saat palkkatulosi verovaroista. Valtion ja kuntien taloustilanne on tällä hetkellä niin huono, että palkkaasi voisi alentaa heti 500 eurosta 1000 euroon kuukaudessa.

• KriisikuntaHML

Puhumattakaan ansaitsemattomista loma- sun muista koulutusrahoista.

• OpettajaHML
        MaahanmuuttoVaikuttaa kirjoitti:

Jos olet ammatiltasi opettaja, niin saat palkkatulosi verovaroista. Valtion ja kuntien taloustilanne on tällä hetkellä niin huono, että palkkaasi voisi alentaa heti 500 eurosta 1000 euroon kuukaudessa.

Kehari kirjoittaa että palkkani voisi alentaa 500 eurosta 1000 euroon kuukaudessa. Tätä 50 älykkyysosamäärä teettää.

• Kuvaamataitoja

Oletko ylpeä itsestäsi??

• OpettajaHML

Olen. Ei mitään syytä etten olisi. Kehareitten kanssa on hauskaa!

• keharin_opettaja

• KäytöskouluHML

• Keharille

Korkeasti koulutettu ehdottaa kohta että opettajan kesäloma pudotetaan kahdesta kuukaudesta neljään kuukauteen. Kyllä saa nauraa.

• KäytöskouluHML

Itku pitkästä ilosta jne.

• Ofqgdzda

Nauretaan silti Keharille. Korkeasti koulutettu normaali.

• KiitosHerralle

Onneksi näitä suomijuntteja idiootteja on vähän.

• Kilometrilakua

Tarkoitat tietysti itseäsi.

• pE7zku

Äänestetään sossut ja kelat huitin vittuun? Etelänaapurista mallia, niitä ei hirveemmin siellä näy, sit tarvii moppiin tarttua. Loppuu nääkin paska puheet mutta nekrut pitäs kyllä poistaa mitä nopeemmin sitä parempi.

• 18845

Ketju todistaa kuinka vajaita suomalaiset ovat. Valitettavaa.

• Kemiat_kohtaa

• Wujdgdff

Kerro vielä älyn jättiläinen mitä teet täällä. Työnteko olisi älykästä mutta et viitsi tehdä töitä sillä pitää ihailla omaa älyä.

• Eläkepäiviä.odotellessa

Tyhmät töitä tekee, viisaat pääsevät vähemmällä. Turhia töitä varsinkaan.

• Työntekijä
        Wujdgdff kirjoitti:

Kerro vielä älyn jättiläinen mitä teet täällä. Työnteko olisi älykästä mutta et viitsi tehdä töitä sillä pitää ihailla omaa älyä.

Mistä niin päättelet, etten olisi töissä? Suruksesi joudun kertomaan, että töissä käyn ja veroja maksan, jotka sitten käytetetään pummien elätykseen. Sehän tässä vituttaakin.

• Hörhöö

Tietysti töissä, tietysti korkeasti koulutettu, tietysti normaali, tietysti maksat veroa, tietysti hyvä koti. Ainoa mikä totta että sinua vituttaa. Se on mitä osaat.

• Vnccbbc

Jos kaverilla on kaikk kammarit lämpöisiä voisi keskittyy elämiseen ja jättää itutuksen.

• Jgsetss

Näin.

• Vatuttaa
        Hörhöö kirjoitti:

Tietysti töissä, tietysti korkeasti koulutettu, tietysti normaali, tietysti maksat veroa, tietysti hyvä koti. Ainoa mikä totta että sinua vituttaa. Se on mitä osaat.

Ainoa mikä tuosta listastasi on väärin on tuo korkeasti koulutettu, muuten meni oikein. Olen ihan tavallisen ammattikoulun käynyt. Ja kyllähän se pistää vituttamaan, kun veroja korotetaan, että saadaan esim: näitä somaleita elätettyä, kun muutenkin on perheellä tiukkaa, vaikka kummatkin töissä. Sitäpaitsi Somalia on turvallinen maa, mitä he täällä enää tekevät?

• Avartaa

Jos Somalia on turvallinen maa niin mee sinne vitutukses takia. Kuukauden olet niin takasin Suomeen eikä vitutus enään vaivana ikuna.

• miksi__
        Avartaa kirjoitti:

Jos Somalia on turvallinen maa niin mee sinne vitutukses takia. Kuukauden olet niin takasin Suomeen eikä vitutus enään vaivana ikuna.

No siirretäänkö koko Somalia Eurooppaan, vai pitäisikö heidän itsensä laittaa maansa asiat kuntoon? Ja miksi he täältä tulevat hakemaan turvapaikkaa? Monen turvallisen maan läpi menneet, että pääsevät tänne. MIKSI? Lisäksi käyvät siellä vielä lomailemassa.

• Qpiyvfhh

Idiootti ei valtiota voi siirtää. Oletko kehari vai mikä.

• äo68_
        Qpiyvfhh kirjoitti:

Idiootti ei valtiota voi siirtää. Oletko kehari vai mikä.

Miksi tahallaan ymmärrät väärin? Vai oletko oikeasti noi tyhmä, ettet ymmärrä, mistä puhutaan?

• Vitutuksen-oma

Olet idiootti. Ja korkeasti koulutettu. Etkä ymmärrä mistä puhutaan silti.

• Ei_lisättävää
        Vitutuksen-oma kirjoitti:

Olet idiootti. Ja korkeasti koulutettu. Etkä ymmärrä mistä puhutaan silti.

Näin puhuu suvakki. Ei lisättävää.

• Khsqqetg

Aijaa. Meill suvakeill on juttu mukavast. Meit ei vituta.

• Hulluja_ne_on

Jos joku mamu vierastaa työntekoa, niin silloin voidaa hänen katsoa sairastuneen kotoutumistautiin, eli hän on perSustunut sossun ostamalle sohvalle. Jos kiljuakin maistuu päivät pääksytysten ja hän alkaa höpisemään happamia naapureistaan ja kuvittelemaan että ulkomaalaiset vie hänen kuvitellut naiset ja työpaikan, niin silloin on paras ohjata tuo kotoutunut maahanmuuttotaustainen perSu hullujenhuoneelle.

• vihaajat

Kuuntele nyt itseäsi. Oikein VIHAAT persuja. Mitenkä eroat rasistista joka VIHAA ihmisiä ihonvärin perusteella?

• Hfsgh

Hullu.

• En_suostu_pelkäämään
        Hfsgh kirjoitti:

Hullu.

Viha kuin viha. Itse en uskalla sanoa äänestäväni persuja, ettei joku täynnä VIHAA oleva suvakki ota minua kohteekseen.

• Vihan-suunta

Äärioikeisto vihaa ja väittää muiden vihaavan. Selitykset ei auta.

• Vihaajaa
        Vihan-suunta kirjoitti:

Äärioikeisto vihaa ja väittää muiden vihaavan. Selitykset ei auta.

Nyt olisi itsetutkistelun paikka sinullakin. Harvassa ovat sellaiset kiljupää rasistit jotka katsovat vain ihonväriä. Ei siitä ole kyse. Sinä olet siellä toisella laidalla oleva äärivasemmistolainen, onko se parempi? Sinä olet täynnä VIHAA.

• Koulukiusaajat

Vihastaan somppulitkin tunnetaan.

• Viha.vai.pelko

Vihasta kai johtuu Afrikan ja Arabian pakolaisongelma ihan sataprosenttisesti.
      Sen synnyttämiseen ei ole tarvittu suomalaisia, suomalaiset eivät sitä myöskään pysty poistamaan.
      Sitä eivät ole aiheuttaneet amerikkalaiset, osin kyllä vahvistaneet vihan kohdistumista myös muualle, kuin paikalliseen, eri uskonnollista suuntausta edustavaan väestöön.
      Viha on kuitenkin jo paikalla, ennen kuin maailmansheriffi puuttuu peliin. Sen jälkeen on yleensä sekä viha, että sekasorto.
      Turha sinänsä meidän klanipäitä on vihasta syyttää enempää, kuin mustia tai hiukan vaaleampia etelän ihmisiäkään. Suominatsinilkit eivät vihaa sen enempää, kuin edellämainitut omia lajitovereitaan.
      Nämä "natsit" eivät tiedosta pelkäävänsä. Sitä se on.

• viha.vai.pelko

Lisäyksenä edelliseen, ihmiskunnan yksi typerimpiä tekoja oli Israelin valtion perustaminen nykyiselle paikalleen. Täysin käsittämätön teko.
        Sen jälkeen ja sitä ennen on tehty muitakin suuria virheitä, eipä silti.

• Kiitostiedosta

Ihan virheitä tehty

• Kuuluu.sinulle

Kiitos itsellesi hienosta, keskustelua eteenpäivievästä kommentista.

• Rules

Kiitos kiitos.

• ääliöKysymys

Montako somalia Hämeenlinnassa? No, laske saatana!

• SoldiersOfSossu

Jaahas, taas on joku peruskoulun liian vaikeana kesken jättänyt kiitoshuppari huolissaan, että tänne tulee jotain mamuja ja vie meidän sossunluukut.

• Hajustelähetys

Sinähän sen tiedät...

• 54g70

Mistäpäs vajakit tietäis

• DemarienAAAYYYMIES

Ilmaisia somaleita ei ole. Jos sulla on varaa ottaa heitä vastaan, on sinulla myös varaa maksaa heistä koituvat pikkumaksut.

• Syy_työttömyyteen
      • syy_työttömyyteesi

Suomijutti kilautti kaverille ja kertoo samaa tarinaa 50 osamäärillään täällä. Kertoo samalla miksi ei koskaan itse voi idioottina saada töitä. Kyllä tällaisia elätän mutta en junttilaiskoja. Ne on liikaa koska saisivat töitä.

• sinä_maksat

• 456780

Minulla on todella reippaasti varaa maksaa muutamasta Somalialaisesta mutta ei kymmenistätuhansista suomijunteista jotka kunnostautuivat jo koulukiusaajina. Työ ei tätä porukkaa kiinnosta ja niin on aikaa poskii soittaa mm. täällä-

• VIHAAJA__28
        456780 kirjoitti:

Minulla on todella reippaasti varaa maksaa muutamasta Somalialaisesta mutta ei kymmenistätuhansista suomijunteista jotka kunnostautuivat jo koulukiusaajina. Työ ei tätä porukkaa kiinnosta ja niin on aikaa poskii soittaa mm. täällä-

Suvakki täällä taas kiehuu vihassaan Suomalaisia kohtaan. Olet ihan yhtä reppana kuin rasistit on. Katso nyt kuinka täynnä VIHAA olet. Oikein VAHAAJA.

• Somalikin.osaa.paremmin

Vajaa äly loistaa. Suomalaisia kirjoitetaan pienellä. Ei voi katsoa miten täynnä on vihaa ja vielä vaikeampi on katsoa kuinka on oikein vahaaja.

• Vihaaja__
        Somalikin.osaa.paremmin kirjoitti:

Vajaa äly loistaa. Suomalaisia kirjoitetaan pienellä. Ei voi katsoa miten täynnä on vihaa ja vielä vaikeampi on katsoa kuinka on oikein vahaaja.

Kirjoitusvirheet eivät poista sitä tosiasiaa, että olet vihaaja. Sielusi on myrkyttynyt vihasta. Tunnetko kuinka viha nakeraa sinua?

• Rauhaaaa

Anteeksi idiootti mutta ei nakera. Mieti seuraavaa pikkiäsi.

• Tor_

Ehkä me tavataan vielä..

• kaikenlaisiatyökavereita

Meille tuli varastolle tälläinen kaveri, ei kuunnellut mitään, mitä naispomo kertoi. Viittasi kintaalla suurinpiirtein työmääräyksille. Ei voinut tehdä sitä, ei tätä.
      Sitten veti uskon peliin ja taukoili koko ajan. Ajallaan tuli ja lähti, tunsi kellon.
      Ei saanut pysyvää työpaikkaa ja alkoi haukkumaan rasisteiksi, ottaa yhteyttä politiikkoihin ja spr;n.
      Just joo, eka ja vika sanoi pomo.

• Tttury

Hyvin keksitty juttu. Kerro työpaikka!

• somali_näyttää_älynsä
    • uitoper

Suomijuntti on syntynyt suomessa on kantasuomalainen käy töissä maksaa veronsa elättää perheensä, ottaa joskus ryypyn ja juhlii, mutta tämä on tosi, maksaa työstään saadulla palkallansa kaiken, mutta kun saatana joutuu elättään viellä näitä matupaskoja jotka loisii ja viellä vittuilee suvakkien myötävaituksella,

• MeneNukkumaan

Suomijuntti on viikonloppukännissä. Jos sattuisit olemaan töissä elättäisit suomijuntteja mutta kun tyhmä olet kuvittelet somaleit. Mutta ei noin tyhmä työssä voi olla.

• ifruy

Suksi vittuun paskaläjä, helvetin loiseläjä,,,,,

• kiitos.tarjouksesta

En voi lähteä koska pitää elättää sinua loiseläjä. A-klinikka kutsuu sinua maanantaina.

• Luukulle_mars
        kiitos.tarjouksesta kirjoitti:

En voi lähteä koska pitää elättää sinua loiseläjä. A-klinikka kutsuu sinua maanantaina.

Et sinä ketään elätä, et edes itseäsi. Molemmat tiedetään tämä TOTUUS, niin mitä oikein esität? Sitten nuo sinun juttusi on ihan vitun tyhmiä, vähä-älysen tasoisia pikkukalle vitsejä. Isäsikin oli kun sua teki tyylisiä.. ehhehheh.

Totuus on kuitenkin se, että somalit eivät työllisty sen takia, koska ovat tyhmiä. Älykkyysosamäärä keskimäärin 68, niin hyvä kun osaavat edes syödä ja paskantaa itsenäisesti.

• VaihdaHousus

No no. Osaat tietty paskantaa yksin koska vetelet vetelät housuun mömmöissä. Sitä se kun sinulla äö 50 ja käyttö vielä laskee. Älä missaa luukkua maanantaina idioot.

• ei_jumalauta

Ja taas tuli hyvää läppää.. HEHHEH

• Defenssimekanismi

Soumalitytteli toteuttaa itseään.

• Jsflefdfd

Hyvä että toteutat. Suomi on vapaa maa ja sitä kaikki arvostamme.

• Etuisuudet

Niinhän pitää sanoa.

• VapaastiAivan

Arvostamme.

• 23475

Avaaja kysyy liikaa. Miten voi laskea montako kun vajakki osaa laskea yhteen.

• Pikku_kalle_

Pikku-kalle vitsit senkun jatkuu. Mutta kerroppa nyt sitten, miksi somalit ovat lähes kaikki työttöminä. Mistä tämä johtuu. Ja miksi ovat tulleet juuri Suomeen, monen turvallisen maan läpi?
        Ja jos taas tulee joku pikku-kalle vitsi, niin silloin jo voit itsekkin myöntää, että olet hävinnyt keskustelun ja yrität lyödä vitsiksi koko jutun.

Minulla on noihin kysymyksiin vastaukset, tilastot ja faktat. Olisi kiva kuulla joku muukin järkevä mielipide, niin ehkä silloin voin miettiä asioita uudestaan ja jopa muuttaa mielipidettäni, mutta jos et pysty mitenkään argumentoimaan juttujasi, niin olet aaika heikoilla jäillä.

Minä kyseenalaistan mielipiteitäni jatkuvasti, enkä väitä olevani aina oikeassa. Mutta tämänhetkiset faktat puhuvat puolestaan.

• IdiootilleVastausta

Olet pure idiootti joka ei edes tiedä mitä tarkoittaa kyseenalaistaa. Mutta tilastoja esiin kuten esitit niin päästään keskustelussa eteenpäin. Montako prossaa menee veroistani tapaisillesi suomiluusereille ja paljonko somaleille? Tässä olisi hyvä paikka mennä nukkumaan.

• Hyvää_yötä

Elikkä et pysty perustelemaan mitenkään mielipiteistäsi, huudat vain jotain luukkua ja suomijunttia. Mene nukkumaan, äläkä tule tänne enää kertomaan pikku-kalle vitsejäsi.

• Hyvää_yötä

Esitin kysymyksen jota et idiootti ymmärrä. Otetaan uudestaan. Montako prossaa menee veroistani tapaisillesi suomiluusereille ja paljonko somaleille? Ja kun et pysty vastaamaan niin mene nukkumaan raukka. Minä olen täällä huomenna joten huomenta !

• 45gh8op

Taitaa Somalilaisvastaisen muija saada kyytiä

• Vastaa_nyt

Voin vastata sitten kun vastaat ensin noihin minun kysymyksiini: miksi somalit ovat lähes kaikki työttöminä. Mistä tämä johtuu. Ja miksi ovat tulleet juuri Suomeen, monen turvallisen maan läpi?

Käytätkö kattia?

• vastaa-todellakin

On sinulla kovempi pää kuin somaleilla tai kenelläkään. Kysyn jälleen uudestaan. Montako prossaa menee veroistani tapaisillesi suomiluusereille ja paljonko somaleille? Miten minä pystyn vastaamaan turvallisten maiden puolesta. Oletko idiootti ja vielä hullu?

• Painu_helvettiin_täältä

Elikkä et pysty vastaamaan. Tulkitsen sen häviöksesi. Ja mitä vittua toi sinun nimittely oikein on? Mikä helvetti sinä olet täällä yhtään mitään kenellekkään aukomaan päätäsi? Lähde sinne takaisin mistä olet tullutkin, ei sinua kukaan täällä tarvitse tai kaipaa. Vitun iilimato.

• olet.idiotti

Idiootti kysyn loputtomiin tätä. Montako prossaa menee veroistani tapaisillesi suomiluusereille ja paljonko somaleille? Minulla on rahaa muutamalle somalille mutta ei tapaisille idiootti luusereille. Hakkaa taas muijas ja mene nukkumaan. Minä palaan huomenna ja sitten ja sitten ja sitten ja sitten. Kunnes vastaat tilastotietäjä.

• Kehari_

Etkö nyt ymmärrä, että ne rahat onkin tarkoitettu suomalaisille eikä somaleille. Nyt ollaan suomessa. Oletko oikeasti noin vähä-älyinen? Ja molemmat tiedetään totuus, ettet missään töissä ole. Mihin noin tyhmä muka pääsisi?

• 54g97

Edellä hyvä kysymys montako prosenttia menee veroista tapaisillesi suomiluusereille ja paljonko somaleille? Minua myös vituttaa maksaa työtävieroksuvien suomalaisten juopottelua ja suun soittoa. On syvältä että näin on ns. tarkoitettu kuten kehari korosti.

• Lähtevät_takaisin

Yksikin euro somalille on liikaa. Heillä ei ole mitään moraalista oikeutta olla täällä toisten rahoilla. Somalia on turvallinen maa, niin mitä täällä enää tekevät? No ne laitetaan vielä takaisin ja suvakit lähtee samalla kyydillä.

• 3693h9

Mikä vitun moraalinen oikeus sulla on ryypätä minun verorahoilla idiootti. Painu turvalliseen somaliaan niin opit tekemään työtä tana. Yksikin euro tuollaisille on todella liikaa.

• Mene_töihin
        3693h9 kirjoitti:

Mikä vitun moraalinen oikeus sulla on ryypätä minun verorahoilla idiootti. Painu turvalliseen somaliaan niin opit tekemään työtä tana. Yksikin euro tuollaisille on todella liikaa.

Sinä missään töissä ole. Molemmat tiedetään tämä TOTUUS.

• 3h803n

Ei ole töissä vahvistan. Ihan pelkkä suomiluuseri ja haukkuu kamoissa täll kertaa somalei. Ei edes saisi työtä.

• HÄMMENTÄVÄÄ

Mistä näitä päihteillä järjen polttaneita mamujen vihaajia oikein tulee?

• Kalliiksi-tulee

Vajakit on kirjoituksista päätellen käyttäjiä.

• Suvakitniinidiootteja

Suvaitsewille tolloille. Jos kaikki lähtee somaliasta,iranista,syyriasta. Sinnehän ei jää kuin isiksen joukot ja rikolliset. Ei tämä auta tilannetta yhtään et kaikki pakenee vaan pahentaa sitä ja valta kasvaa isiksen kaltaisilla. Maahyökkäys ainoa vaihtoehto ja kansainväliset joukot valtaan.
      Tulee halvemmaksi kun siirtää miljoonittain ihmisiä eurooppaan, mihin heistä ei tosiaan kotoudu kun pieni osa.

• xmml

Sinun haukkuminen idiootiksi olisi loukkaus idiootteja kohtaan.

• naurua_

Ihanko itse keksit noin hyvät jutun? hehheh

• 3ghh3h

Paikalliset on saanu kai uutta hyvää kamaa. Piripäissä jaksaa jahdata esim. somaleita.

• somali_on_rasisti

Kyllä se on niinpäin, että somalit jahtaa suomalaisia khattipäissään. Raiskaavat, ryöstävät ja hakkaavat suomalaisia. Se jos mikä on rasismia, miksi näistä ongelmista et puhu?

• viruvalgee

Alkuperäiseen kysymykseen; riittävästi.

• Perinteet.kunniassa

Varmasti hörhösuomalaiset vetää myös viinaa. Samaa mieltä.

• Irvistelyä

Somppulit perinteikkäästi pöllyissä. Mielet maassa.

• Suuri-kunnia

Turhaa nurinaa rahasta. Jos Somaleilta jäisi yksikin euro pois niin suomihörhöt vetää liiviin kaksi euroa. Kuten joku hörhö totesi hänet on pakko elättää veronmaksajien toimesta.

• ukkotyöm

Ottaako päästä, totuus tais kolahtaa, suomijuntti ei kehtaa toisten siivellä loisia,

• Tottuus

Tietty junthia ottaa pataan kun juoppoa luuserii sanotaa juopoks luuseriks.

• ituj

Onko pöytä katettu valmiiksi kun loiset lähtee huomenna liikkeelle, no onhan se valmiina suvakit pitää siitä huolen,

• 45b7ob

On katettu kun junttiluuserit lähtee kohti sos.luukkua.

• Kehareita

• Stueged

Juoppo kehari asialla. Luuseriksikin vitsi.

• hutipo

Ei käy töissä, helvetin komeissa ja kalleissa vaateissa laahustavat päivät kaupungilla,

• Valkoiset.tennarit

Et näe hämärässä.

• Ryskeher

Ei suomiluuserit käy kun alkossa.

• Keeehaariii_luukkkuu

Elikkä kun suomiluuseri käy alkossa, niin sitten pitää elättää somaleita? Näin tyhmiä ei puhu kuin kehitysvammainen, elikkä olet somali.

• MeeLuukull

Olet suomikehari. Ei sun Alkon maksuilla ketään elätä.

• Menkää_kotiin

Lähtekää somalit kotiinne rakentamaan omaa maatanne, miten kehtaatte jättää kotimaanne ja tulla tänne käsiojossa vaatimaan elätystä? Ei me teitä enää kauaa elätetä, vitun loiset! Eikö hävetä yhtään?

• goitai

Somali se on , on sen verran kaukana ettei haju leijaille oneksi tänne saakka.oneksi, eikä näy valkoisia tennareita,

• Juoponpuheet

Ei leijaille oneksi juoppo hajusi. Sinua tulee elättää suomiluuseri voi ittu.

• Kaikenlaisiatyökavereita

Kyllähän tämä somali mikä,oli meillä varastolla on todellinen . Ymmärrän että jotkut tahot trollaa.
      Ei uskalla sanoa duunipaikkaa, tämä somali kyllä sen tehnyt piireilleen selväksi.
      Joudutaan pelkäämään tietyn ihmisryhmän hyökkäyksiä vaikka toimittu oikein.
      Meidän pomot kieltäneet kommentoinnin firman nimissä.

• samassa.työpaikassa

Olet huono valehteleen.

• topåä

Ei somalit töihiin tulleet suomeen, vaan tennareita kuluttamaan,, he hee hee,,,

• tee.edes-tuotatyötä

Olet siinä hyvä opettaja.

• huhaapöl

Olen töissä enkä käytä tennareita,,

• Valitettava.tosiasia

Ainut soumalialainen, joka on markkinaehtoisessa työelämässä bongattu piti ns. matkatoimistoa jonka ainut "tuote" lentolippujen tulostus Somaliassa lomaileville.

• fasdrt

Ja lisää tulee näitä luusereita elätettäväksi, mikä velvolisuus meidän on elättää näitä elintasoturisteja,, ja kaiken huipuksi he lomaileva esimerksi somaliassa,

• kyllästyttääpi

ja mikähän velvollisuus meillä veronmaksajilla on elättää sinua ja kaiken huipuksi vielä lomailet etelässä dokuluuseri suomalainen.

• veronmak

Eipä ole tullut lomailtua, suksi sinä vaan sinne kamelinpaska majaas mistä olet lähtösin,,,

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6895
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2037
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe