Mulla on vuoden vanha hd. Ja siinä on sytytyksen ohjauksen kautta se täristin vaikutus. Joskus vihloo ilkeesti hanurista kun täristää. Hieman oudostuttaa kun kivekset turpoo tärinästä. ja on aika arat
Mutta kai se lisää hd kävelyä ja hieman antaa katu uskottavuutta.
Vai miksi tähän on rakennettu se hd käynti, kun iliman sitä tahdistinta kävisi toi kone kuin singer, siis tasaisesti kuin yamaha.
Aikaisemmin oli vaan japsi kustomeissa tuollaien lisä fiilis tärinä ja ääni toiminto.
HD tärinää
10
391
Vastaukset
- LöydäPaikkasiElossa
Sun pitää mennä johonkin HD tapahtumaan, ja löytää sieltä "Kavereita" Jotka kuseskelevat jonkun vanhan Kawasakin päälle riennoissaan. Ovat juuri sinulle sopivaa seuraa....
- hdpokemonkivaa
noi uudet hd mallit on tuollaisia.
vanhoissa hd malleissa on tärinä ja epätasanen käynti vakiona.
uusissa on jäljitelmä aiheesta.
nörtti sukupolville pitää olla tällaisiä lavaste pyöriä, kun koko elämä muutenkin on lavastetta. - nojoha
Melekoosta yksinpuhelua taas..
- hd-alkkis
Krapulatärinää katkaisuhoidossa. Ei anna aihetta toimenpiteisiin.
- Hdfiilari
hondassa oli josku sellanien lavalstettu tärinä, ja nyt on uusissa hd maleissakin !
- moderniatekniikkaa
ei se koossa kestäisi se uusi, oliko 1,8 l, vai yli 2l jo.
on pakko olla japsin tyyliin tehty, että koossa kestää !
noi 800 - 1200 cc vielä kestää jotenkin nipussa vanhalla tekniikalla. - kuluttajatuotteita
tunnelma tehty epätahti sytytyksellä !! aika koomista.
- NaurettavaKakaraMopo
Ja pultit sen kun sinkoilee.....
- harismemic
tossa vähän enemmän tietoa pyöristä http://www.nettimoto.com/helkama/shogun/2052185
- laaturatkaisee
Kannattaa ostaa esim v2 yamaha, kun on paljo parempaa tekniikkaa ja taitaa olla halvempikin....
ei siis kannata olla vaan katu-uskottava markkinoinnin uhri....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391